AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Ogrenciyim maasim yok ve para oduyorum :)
bu daha kötü
Babam saolsun
eksikliğini vermesin Allah
etraf inşaat mühendisi kaynıyo ne diyosun sen :D
bende kaldırım mühendisi olarak tamamlıyoruz birbirmizi
olsun sizde az kazanmıyosunuz :PP seçimlerden önce hep kaldırımlar yenilenir felan :D
çok şükür ya
göz boyamacılarımız sağolsun :P
aa olmadı bu laf
neden miş? :)
göz boyamazcı felan
bir tespit o Kaldırımlar sökülüp yeniden yapılıyorsa, hiç olmayacak yere asfalt dökülüyorsa, kaçak katlar çıkılıyorsa belediye seçimleri yaklaştı demektir. gibi :P
ya ayıp tamam
belediye başkanı kızımısın yoksa :P :D
kaldırım müendisi
maliyeye şikayet mi edicen hayırdır :D
yok niye ediym yasa dışı bişeymi var
çok kazanç çok vergi :D
Niye yaxacamki..sana ne alla alla
bunuda yazma o zaman
Niye yazmicamki..sana ne alla alla..
benim sayfam
Ee bana ne..napiim seninse..düdük
men ediyorum seni buraya yazamazsın
Ahanda yaziom..catla orta yerinden..hohoy
agır işsiz
Koca mabad..
bilgisayar teknisyeniyim - 2800 TL
Daha okuyamyorum o miktarı
Öyle bir para mı var :D
iyi iyi
4500 Dolar. Mühendis.
tl si kaç
9500 TL
aaman allahım
Ne mühendisisin? Bende mühendislik okuyorum da merak ettim
aynen söylede bilelim yalan attı kesin ha
Makine mühendisiyim.
Yok yalan attı diye değil merak ettim sadece Allah daha da artıırsın
Teşekkür ederim ama yalan söylemiyorum.
Türkiyede misin yurt dışında mı
öğrenciyim maaşım yok
işim yok :D aldığım maaş sifır sifır sifır :D
Ögrenciyim net 300 ;)
öğrenci haftalık 10 nasıl hol parası hariç
öğrenci
ne kadar bulursam : )
Mühendisim 3500 alıyorum
meslektaşım massşın nekadar
3500 yazmıştım meslektasim:))
ne mühensidliği sorcagıma maaş demişim
Makina müh ya sen
KALDIRIM
Bende çok ölçtüm :) mesleğin nedir
kaldırım mühendisliği işte
Bulursun bir is canını sıkma
mesleğim smmmm kazancım aylık 30 000
o ne
bir m fazla koymuşum, serbest muhasebeci mali müşavir demek.
aylık 30 bin mi
elemanlarınıza ne kadar veriyosunuz :D
evet 30 bin, elenlarımada tecrübesine ve işin mahiyetine göre maaş veriyorum en düşüğü asgari ücret en yükseği 3500 tl alıyor.
bize yok mu
hımm ne istiyorsunki
bir parça maaş
tamam vereyim sorun değil
çok cömertsiniz :D
teşekkür ederim sende öğrencisin sanırım.
mühendisim
sende de para çoktur benden neden istiyorsun :)
sizinki daha fazla
gel bursaya beraber yiyelim ozaman :) veya yurtdışına veya yurtiçine tatile çıkalım, benden olsun
bursada dag taşın arasında ne yapıcam :D
pardon sen las vegas tamı yaşıyorsun
İSTANBUL donsuzsüvaricim
bursaya geldinmi hiç.
kıbrıs , yunan adaları, ispanya , fransa , italya seç birni seninle oraya gidip tatil yapalım.
o parayla dünya turu yaparız
nereye gitmek istiyorsan sana bırakıyorum.
dünya turu dedim :D
anlaşılan sen çalışmak istemiyorsun, ama benim işim var ancak birbuçuk aydan fazla dışarda kalamam mutlaka işe gelemm lazım. ama birbuçuk ay gezeriz gitmek isteidğin yerelere, var mı pasaportun
var harika olur sen dönersin ben devam ederim tura
ben sana her ay para gönderirim, benim parayla yabancı erkeklerle dünyayı gezersin :)
kabul edermiydin donsuzsüvari
tabiyki hayır ama sende gelirdin birkaç daha durup tekrar çıkabilirdik.
birkaç ay durup demek istedim.
anlamı kalmıyor öylede
hımm sen atm arıyorsun :)
fena fikir degil sessiz sakin kaprissiz tripsiz kıskanmayan oh :D
ya olmaz o iş :D
neden
sen sorun çıkarırsın şimdi yaş farkımızda var
kim oldugmu ögrenemiyceksiniz donsuz süvari
peki sen bilirsin ısrar etmicem.
(ısrar edin lütfen)
gerek yok bye
:(((
istemiyorsan ısrar etmenin anlamı yokki be güzelim, zorla güzellik olmaz.
öğrenciyim baba parasıyla yaşıyorum :D
nereye kadar
Okul bitene kadar :)
pazarlamacıyım sattıgım kadar alırım degişiyo yan,
beşyüz beşyüzzzzzzz
gecen ay 275tl kazandım :( ondan onceki ay 4300 kazandım :(
ooo güzel
sen ne iş yapıyon?
mühendisim
:D ne mühendisi
kaldırım :)
oda güzel kaldırım mühendiside lazım sonucta bu ülkeye tam isdihtam olursa ekonomi çoker
:)))
:D :D:D
uff ne kadar lazım? .sss.s.s.
teyzem lazım degil yanlış anladın herhalde yakın gözlüklerini tak
Güldürdü beni bu yorumlar :-)
tatlım yhaaa
varsa bir 200 tl borç verir misin? bir şekilde öderim :)
200? jksdbfkjdsbkfgj
otomotiv teknisyeniyim
meaş?
kadının yaşı erkeğin maaşı sorulmaz
sordum herkes gibi yantıla
ben herkes değilim
o zaman burada işin ne
takılıyom öyle
baba ana 250 350 arası
paramı o
emeksiz :)
Bir bankada uzmanım.yaklaşık 3500-4000 arası
off
BAK KISMETİN ÇIKTI
Ne off çok mu
kısmetim çıktıı
:):):):):)
Harita mühendisi 4600
oh oh
Yetmiyor ne oh oh
oonu bulamayanlarda var
Tabiki ama herkezin hedefi farklı
Kacakciyim yuzbin lira :-)
ne kaçakçısı polis yokmuuu
Onlarida bagladim :-D:-D
kaldırımcıysan bize takıl cok kazaırsın kaldırımyapmazsın kaldırımın üstünde para kaanırsın :D
Kamuda çalışıyorum. 2500 ehh işte:D şükür
düşükmüş üzüldüm
yetiyor sıkıntı yok:D
Düşük mü? Senin maaşlardan haberin yok heralde
arkadaşın hedefi büyük:D
yorumlara istinaden konuşuyorum
Seni artık bu rakamlar tatmin etmez :) Milletin çoğu sallıyor zaten
öylemi dersin
dedim gitti
hayırdır ortakmı kullanacaz :)
söyle bakalım
çok alıyorum çoook :D
sen niye gizlisin sende söyle
derim bende
öğrenciyim, babam ne kadar verirse
iş yok mayış yok bana nah!:)
Makine teknisyeniyim 3700 tl
oo iyi
Allah a cok şükür
şükür şükür
Beden eğitimi öğretmeniyim öğretmen maaşı alıyorum
ben nebişeyim çgretmen maaşını yandexmiyim
Sor o zaman o dediğin yere :-)
yandexi yormalaylım aramızda halledeim hoca
Yor yor :-)
bir hoca oalrak size yakışıtramadım bide örnek olcaksınız yazık
Ne alaka?
cevap bekiyoruz siz yanıtlamak yerine tiye alıyorsunuz
Verdim ben cevabımı
ay hoca trbi hiç çekilmiyor çok şükür okulu bitirdik
Trip mi..asla
bıdı bıdı bıdıdıdıdıdı
Bak bak bak :-)
ay hocam boş konuşuyorsunuz :D
Ne yapalım can sıkıntısı :-)
vay be demekki hocalarda sıkılırmış
Sıkılır tabi ki insan değil miyim :-)
genelde robot gibiler
Öğrenci gözünde öyle benim öğrencilerden gelen bir soru vardı hocam siz wc ye giriyor musunuz? Bunu diyen lise 2 öğrencisi
haha yazık bu ögretmenlik nasıl bişey ya çok fazla ciddisiniz buda çok iticilik veriyor uyuz oluyorum :D
Ciddi olmadığım zamanlarda suistimal oluyor öğrenciye yüz vermek iyi olmuyor
haklısın hoca ama ögretmenlikten nefret etme sebebim yani sanki onlar hiç yanlış yapmamışlar hep dogru çok bilmişler garip yüksek bir ego neyin nesi anlayamadım
Bende ego yok asla...Öğrencilerim beni örnek aldıklarını söyler Bir çoğu
yüksek not için kopliman yapmışlar anlşılan
Beden eğitiminde yüksek not için komplikasyon yapmalarına gerek yok herkesin notu aynı :-)
zannetmiyorum bırakın bu ayakları :D
ilk defa bir hocayla istedigim gibi konuşabiliyorum ne güzel bişey ya
Zannetmicek bişi yok gerçekler bunlar :-)
ay tamam hocam kesin sussun tek ayak üstünde durun lütfen :D
:-)
aç eliniii vurcam
ya da kafanıza tebeşir fırlatcam hangisii :D
Hangisi uygunsa onu yaparsın sormazsin ;-)
hepsini yaptım farzedin
Gerek var mı şu an
vardı yaptım rahatladım hocam
Aman öyle olsun :-)
sağolun varolun
Sen Sağol
eyv hocam
hocam sagol derken o s harfi neden byük?
Klavye hatası nasıl da dikkat çekmiş bak
ee siz hocanız dikkat ediceksiniz
Hmmm pekala
hala demedinzi hoca maaşını
baba parası aylık 5000 :D
tüh saçından sakalından utan
saka be baba parası değil idda poker rulet falan ama sermaye baba parasıydı :D
kumarbaz bide
tanışalım mı? hahaha :D
yok kumarda kaybedersen ne olcak
Ben kaybetmem bebeğim :D
hm ok
Adana'da, makine mühendisiyim. Maaşım 1500 TL.
çok düşük kardeşim allah yardım etsin :D
Evet.. Lanet olsun bu Adana piyasasına :(
kaç istanbula
Aylık kaç lira ortalama apartman dairesi?
800
Luks yerlerde 900 1000 lıra falan
semtten semtte degişiyor aslında şişlide en igrenç yer 1500 kirası
adanayı soruyorsun sandım pardon
Oha aylık mı 800? Adana'da 400 TL veriyorum ben ortalama bir semtte 7inci kata.
ne güzel
Adana'da sebze meyve de ucuz, toplu taşıma da. Boşver ya, ne işimiz var istanbul'da :D
Adanalıyım normalde barajyolundakı evımızde ogrencıler 1000e oturuyor ben 400e nereyı kastettıgını anlamadım
Pınar mahallesi
çok haklısın aklın varsa gelme
tam yerını bılmıyorum da adana yasanacak yerdır. Kısın soguk olmaz. Gıda ve gıyım ucuzdur. Toplu tasıma ucuzdur. Ama tek sorun yazı.
En önemli sorun işsizliği. Antep 6. organize sanayiyi açtı. Bizde hala 1 tane. Sabancı da eskisi gibi değil.. Havaalanını da Mersine taşıyacaklarmış.. Sonumuzu hayır etsin.
Mersın havaalanı turkıyenın en buyugu olacak dıye duydum ıs alanı genıs duruyor ama orada da torpıl doner bakalım. Ben senın yerınde olsam akademık karıyer dusunurdum ya da daha buyuk sehır secerdım
Adana Türkiye'nin 4. büyük şehriydi birkaç yıl öncesine kadar. İstanbul Ankara İzmir Adana.. Ama şimdi Bursa geçti bizi. Antep, Konya, Kayseri hatta Antalya bile bizi geçmiştir.
hahahahha art niyetli sorulmuş soruya benziyor:D
neden
kendi ülkem var aylık 53563234146 TL kazanıyorum
:D ülke adını verebilirmisiniz
Patagonya :) Millet ölümüne sallamış normal bir işçi vatandaş yok burada demekki herkes patron
:D hahah haklısın çok tuaf degilmi :D
insanlarımız garip
çook fazlasıyla :D
Öğrenciyim her gün 10 tl bazen 15 alıyorum
oy prenses
Prensesmi :D
içimden geldi yakıştı sana :)
Teşekkür ederim :) bu arada 11.sınıf öğrencisym
ufaklık seni :) ne iş yapmak istiyorsun
hey bende 11. sınıf öğrencisiyim 30 tl alıyorum :D artı basketbolcuyum aylık ordan kazancım 2000 tl :D
Allah daha çok versin :D
amin sanada :D
Ne işim var ne maaşım var öleyim ben :p
can sagolsun
asgari ücret coca cola
Uluslararasi bir firmada Bolge Yoneticisiyim.
4500 TL. Bir ay tek bir ay cift maas. Prim haric :)
öğrenciyim yoksulluk sınırındayım (=
kendi işimi yapıyorum
3000-5000-7000 değişiyor
vay iş ne
bitkisel ürünler vs
Öğrenciyim
en zoru
Aynen oyle ya
kurtulursun merak etme
İnsallah bu gidisle biraz zor
seb bayanmısın erkekmi gizlici
bayanım
stajerim beleş çalışıyorum :D
yazık oluyor stajerlere
öyle deme kendi isteğimle böyle yapıyorum, mesleğimle ilgili birçok şey öğreniyorum ve üzerimde iş yapma baskısı da yok yalnız kendi bilgimi geliştirmek için çalışıyorum
iyi memnunsan sorun yok
Ön muhasebe 1400tl
memnumusun
Tüm gün burdayım daha nası memnun olmayım sdfsd
burada derken ne ilgisi var :D
Bütün gün rahatım ofiste tek başımayım ve istediğim gibi internette takılabiliyorum yani. daha yazmama gerek yok heralde.
oh kebap ama maaş az
İşi hiç bilmeden başladım buraya ve 1400tlye az mı diyorsun tüm gün boş oturduğum bir işe? fsafdsfd Daha iyisini bulunca haber et bana sdfgsd
zamanın gidiyor ama
bir de erkek ön muhaseciler var bütün gün hamallık yaparlar :D bayanlar için hayat çok güzel cidden :)
Ogrenciyim aylik 1000 civari
ögencinin meaşımı var
Ticaretle ugrasiyorum okul disinda da kendi masraflarimi cikartiyorum
Kadına yaşı erkeğe maaşı sorulmaz.
Ama 4.500
atmıyorsunuz degilmi işiniz ne
sana kısmet çıktı dayı :))
ben bakmam buna hıh
zaten sana bakanda yok ama kendi işim resturantım var
aa şakamı begenmedinmi :(
grafikerim daha yeni başladım 1200
hayırlı olsun
teşekküler
Doktorum 11 bin
ofis 2400 tl + dışardan ufak işlerle 5 bin oluyor.
2100 €
öğrenci 300
f. uzmanı ; 4750
özel şirkette
evet şirket adı vermiyoruz
verebilirzde
konumum gereği vermem uygun olmaz :)
aman verme
Sizin mesleğiniz nedir?
kaldırım mühendisliği
Askerim 2.792,38 TL
vay askerler ve maaş nasıl oluyor
20 yıllık askerim.
Sebep?
merak gideriyorum
peki
söyle haydi
banane
agır işsiz ilan ediyorum
sorun değil
memur 4300
Öğrenciyim net 300 TL
Öğrenciyim.
öğrenciymm
öğrenciyim
işsizim.
koca mı lazım
ne kocası maaş bakıyorum
buradan koca gibi göründü ^^
görünsün
atarlı gülten
pakize
kankamın ananesinin ismidir, çok severim onu:)
selam söyle
eskişehirde uzakta gidince söylerim adaşa
tel aç
mektup attım
satın alma 2000 tl
iyiyiyiyiy