Sevgilisi için beni satan arkadaşa ne diyebilirim?

5 senedir tanıdığım bir dostum var. 6 ay önce yollarımız ayıldı çünkü o okulu değiştirdi nerdeyse hiç görüşmüyoruz. yeni okulunda 1 aydık tanıştığı sevgilisi dün numaramı arkadaşımdan alıp beni aradı ve bana arkadaşımla görüşmemi istemediğimi söyledi. bende şoke girip telefonu yüzüne kapattım. ve şu an arkadaşım bana telefonu yüzüne kapattığım için özür dilememi ve onunla insanca konuşmamı istiyor. öbür arkadaşım da aynı fikirde, benim konuyu anlamadığımı söylüyor. bir kere arkadaşlığımıza azcık olsa da değer verseydi gidip de numaramı ona vermezdi. ne yapabilirim arkadaşıma ne diyebilirim?
Sevgilisi için beni satan arkadaşa ne diyebilirim?
Cevapla