Kafama sıkıp gidesim var şu hayattan. Var mı bu durumda olan?


Dün gece tamda son sorumu sorduğum esnada senin durumundaydım ama malesef bir silahım olmadığı için hala yaşıyorum dermişim :D
Bu hayatta hiç bir şey için umudumuzu kaybetmemek lazım. Bir kulaç daha atsak karadayız abi <3
Çok seviyorum bu şarkıyı
😊😊
Cevap
3Cevap
Sizce bu bir son mu?
Yoksa kötü bir başlangıç mı?
Tam da bu mod dayım
Ben ciddiyim
Gerçekten ben de ciddiyim.
Töbe töbe töbe. Bence bir silkinip kendinize gelin. Yüzünüze soğuk su çarpın açılın.
O derece değil ama keşkem doğmasaydım diyorum arada :d
İyi hoş da ahirete hazır mısın sanki? Oradaki azabı da bir düşün bence.
ben bir yere gitmek istemiyorum iyiyim böyle
Bu dünya için mi? Değmez.
Arada oluyor
Sebep
Bıktım bazı şeylerden
Yok.
Herkese oluyor arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?