Çok kötüyüm psikolojik anlamda berbatıö bıktım hayattan napcam bilmiyorum?

Kimi tanısam kazık yedim hayattan. Bugün biriyle tanıştım internetten adamın eli başka yerde ! Hemen farkettim indim arabadan. Insanın hiç beklemedikleri herseyi yapıyor. şu an okuldayım ağlamamak için kendimi zor tutuyorum. Kimi tanısam aklı farklı yerde hiç mi dürüst insan yok gercek sevgi bir bana mı denk gelmez bıktım..
Çok kötüyüm psikolojik anlamda berbatıö bıktım hayattan napcam bilmiyorum?
Cevapla