Yedirdiğiniz içirdiğiniz maddi açıdan az çok bir şey harcayanlara soruyorum
ben ayrıldım da doğru düzgün helallik alamadım almalımıyım bayağı yedim içtim çünkü geçen de de acillik oldum acaba helal etmedi mi
Bir Müslüman kadının iki görevi vardır. Biri Rabbine karşı görevidir ki o namazdır, oruçtur ve benzeri şeylerdir. Bir de eşine karşı mübah olan görevleri vardır. Hangi görevini aksatmış ise o aksaklık için vebale girmiş olur. Eşine karşı olan görevlerinin önemli bir bölümü eşinin yatak odası ilişkilerine karşı ona sadakatidir. Namazla bunun bir ilgisi yoktur. Bir hanım efendi, eşine karşı kusur etmiş ise veya eşi ona karşı kusur etmiş ise ilk fırsatta helalleşmelidirler. Ölümün vakti belli olmadığına göre helalleşmenin geciktirilmesi anlamsızdır
Ne alaka eşim değil di ki
Bazen helal etsende helal olmaz..😏
Kraaaaaal😄
Ben helal ederim sonuçta ikimiz de zamanımızı birbirimize harcamışız bir vakit, e napacaktık aç aç mı gezecektik? Erkekler daha agresif oluyor ayrılınca niye bilmem. Benim olmadıysa başına gelen herşey müstehaktır düşüncesi nasıl hastalıklı bir düşüncedir anlamam.
Valla merak ediyorm inşallah etmiştir
Geçen de acillik oldum ya yüzden aklıma takıldı
Yediğin bir şey dokunmuştur onla ilgisi yoktur sıkma canını
Cevap
11Cevap
Bir insan neden başka bir insana para yedirirki mal gibi? Kahvaltıyı o ısmarlıyorsa ögle yemegini digeri karsılaması gerekiyor diger türlü enayilik sonu böyle oluyor işte
Ya hergün bir arada değildik ki Ayda 1 mesela sinamaya gittik çay pasta yedik falan bana ödetmedi hiç ne bilim
Onun ödetmesine bakmaman gerek n birdakka diye gidip dışardan çikolata alır yinede getirir yerdiniz bu konuyu onla konusur sabah kahvaltı ısmarlamak istiyorum derdin ve rahatsız oldugunu dile getirebilirdin hep onun ödemesinden, tabiki durumun yoksa anlarım ama durumun onun gibi ve ona ragmen böyleysen baya bir hakkı geçmiş demektir
Yani bana kadının ödemesi saçma geliyor du zaten çalışmam etmem o çalışıyor du dediğim gibi direkli dışarda yiyip içmedik sadece ayda 1 15 de bir defa zaten 4 ay sürdü
Sevgilisine göre değişir yavrum, şimdiye kadar hakkımızı helal etmeyeceğimiz bir sevgilimiz olmadığından empati kurabileceğimiz bir durum değildir..
Üzdün😢
Abi bunu nasıl bir soru hem Allah'ın Haram dediği bir işi yapacaz hemde hakkımızı helal edicez falan vb. Beyin felç
Ne alaka ya
Saf!!!
Haram ne yapmışım çay kahve bir şey içmişim ne alaka beyin felçmiş
Ya tabi tabi çay kahve falan bende öyle düşünüyorum 😀
Ne seviyesiz birsin!! herkes birbiriyle yatmadan da çay kahve içip sohbet edebiliyor! Zihnindeki pis düşüncelerini kendine sakla niyetimiz evlilik di ama nasip olmadı ! Kötü de ayrıldık ama merak ettim vicdanım rahatsız oldu bir an seviyesiz insan
Zina sadece Cinsel ilişki olmuyor el ele tutuşmak sarılmak öpüşmek vb. Yalnız baş başa kimsenin olmadığı bir yerde kalmak bunlarda Zinadır bunlarda günah ama velhasıl görüyoruz kapalısından açığına sanki 40 yıllık evli imiş gibi geziyorlar
Haklısın öpüşmek vs zinadır ama biz yapmadık ☺️☺️ Hem Allah günahları çokca af edendir ve gizleyendir sen bilemezsin
Zaten kimse yoğurdum ekşi demiyor geçen bizim okuldan iki kapalı kız gördüm tavla oynuyor karşılıklı ne diyeyim cehalet desem cehalet değil cehalette mazaret değil bilinçsizce İslamı yaşamaya çalışıyorlar güya anne babadan gördükleri şekilde
E kıyamet alametleri ne yaparsın
Ne alakası var dünya sadece Türkiyeden ibaret değil
Ben Türkiyeyeyle ilgili bir şey mi dedim senin kafada var ha
Hiç bir şeyi karşılık bekleyerek yapmadığım için helallik durumum yok. İsteyerek gönülden ısmarlamıştım her şeyi.
Cehennemin dibine kadar yolu var. Hakkımı helal etmemem onu umursuyor olduğumu gösterir
bende hakkı kalanlar sevildigi güne saysın ben kimseye hakkımı helal etmiyorum
Küstahça🤝
hiçde degıl
Bildigin manita degil Atm olarak kullanmissin
Ben ederim ama erkekler etmiyor jxjx
Birşey almam çok alman usulu genelde
Ederdim.
Ediyorum : D
Yazıkk
Helal ederim...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?