Yalnızken hasta olmaktan daha kötü bir şey var mı?

Hiç kimsem yok. Ailemi, akrabalarımı hiçbir zaman tanımadım. Sevdiğim birisi de yok, yalnızlık da tamam da hastayken hiç çekilmiyor.
Yalnızken hasta olmaktan daha kötü bir şey var mı?
Cevapla