Tek yaşayıp hasta olmak gerçekten zor napıyorsunuz bu durumda?

Sağlıkçı da olsam hastalandığımda insan yanında biri olsun arasın etsin istiyor ama yok kendin bşa çıkmak zorundasın en çok bu koyuyor
Tek yaşayıp hasta olmak gerçekten zor napıyorsunuz bu durumda?
Cevapla