• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Nafaka miktarı neye göre belirlenir? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
159
Yapay Zekaya Sor
Nafaka miktarı neye göre belirlenir?
Cevapla
Maaş Soruları Evlilik Soruları Site Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
25 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

109

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • nonstop
    nonstop Takip Et
    Guru Yaş: 52
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 921 cevap paylaştı.

    Daha fazlasını bile alırsın. Onun olsun deme bence çocğun için hakkın olan her seyi almalısın. Çocuğun velayeti de sana verilir çünkü yaşı küçük. Eğer konuşmak istersen seni dinlerim

    0
    0 Yorumla
  • Tirtirlibiskuvi
    Tirtirlibiskuvi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    geçmiş olsun umarım seni mutlu eden birini bulursun...

    0
    0 Yorumla
  • Konusanpenguen
    Konusanpenguen Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 746 cevap paylaştı.

    Bilgim yok ama üzüldüm yaşadığın duruma Allah yardımcın olsun şans sizinle olsun...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Caliş ozaman boşaniyorsun diye eski kocan calişip sana niye ödicekmiş cok sacma bi kanun cocugun babasi evet ama sana karşi sorumluluğu yok

    1
    1 Yorumla
    • Tirtirlibiskuvi
      Tirtirlibiskuvi
      +1 yıl

      maalesef kanunlar yetersiz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    2 bin tl size asla yetmez ayrica calismaniz gerekir en büyük yıkım cocuga olucaktir 2 arada bi derede

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    2 çocuğum var 13 yıllık evliligimde aldatılmak dahil herseyi yasatmasına rağmen eski esim doktor üstelik 2 bin lira anca nafaka çıktı.

    0
    1 Yorumla
    • zibozip
      zibozip
      +1 yıl

      Bir ünlü 125 bin TL nafaka veriyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Nafaka niye alıyorsun ki bırak çocuğu ona istediğin zaman git gör tabi nafaka Alman doğru değil bence

    0
    2 Yorumla
    • xCuppycake
      xCuppycake
      +1 yıl

      Kadinin yazdıklarından sonra babasjna mi bıraksın saka misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben onu görmedim ya pardon özür dilerim

      Yorumla
  • sehzadeselim
    sehzadeselim Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    vay ya ne güzel hayat erkekler nafaka ödüyor ama kadınlar erkeğe ödemiyor eşitlik eşitlik diyorlarda erkeği iyice 21 yy da sömürmeye çalışıyorlar nafakaya hayır

    3
    0 Yorumla
  • canercan212
    canercan212 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bacak icine kacmis galiba..
    Ilginc fotograf ve ilginc zevke sahip sanirim

    0
    0 Yorumla
  • Esmanur23445
    Esmanur23445 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kanka adam cimri bence daha fazla iste çocuğa da kendjne de o eşyaları da iste gurur yapma hak ettiğini al

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    1yıl önce sorulmuş bu soru güncelleme de 1 yıl önce
    neden hortladı bu soru

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    3 farklı nafaka çeşidi var. Çocuğun ve senin için alabileceğin nafakalar var. Hakimin insiyatifine göre belirlenir. 8.000 net maaşla ortalama 3000 civarı para alırsın

    0
    0 Yorumla
  • TutkununKırmızıTonu
    TutkununKırmızıTonu Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    Sanırım erkeğin maaşına göreydi.

    2
    0 Yorumla
  • Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ u
    Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 35%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Hem sen hem çocuk alır kocanın gelirine göre.

    1
    0 Yorumla
  • geleceğesesleniş
    geleceğesesleniş Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    evi arabası niye onun olsun. çocuğun olsun. yapmasaydı bakmayacaksa. alın her şeyi

    0
    0 Yorumla
  • Sevda2301
    Sevda2301 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Nafaka varda ödeyen baba var mı bu devirde jdjdjdjd

    0
    0 Yorumla
  • Lgbtci_animatronic
    Lgbtci_animatronic Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Erkek tarafı neyi var nesi yok vermesi lazım kim haklı olursa olsun ;(

    2
    3 Yorumla
    • İbrahimuzun
      İbrahimuzun
      +1 yıl

      Erkek çok sevsin kadın başkasıyla aldatsın sonra boşansın diğeriyle gizli devam etsin ama hiç bir şey yokmuş gibi ilerlesin boşandığı erkeğin herşeyine el koysun varsayalım adam milyarlık kadın aldı milyar milyar malı gitti diğer bommm bok itle köpekle evlendi ve o iti o kopuğu ev araba iş sahibi yaptı..
      Bu vicdana sığar mı sence koca ülkede ne boşanmalar var biliyo musun?
      Ancaaak bir erkek evliliğinde eşine huzursuzluk verip mutsuz bir sonla kadını boşuyorsa bu durumda hakların bir kısmı kadına verilmeli.
      Yok öyle 3e 5 almak arkadaşım kadınlar sırf bu nafaka dan dolayı artık sıyırdılar.
      Mesala eşi erkek birikim yapmak ister eşine çok Bi para vermez kadının beyninde bin bir şeytan o paraya nasıl el koyarım...
      Haaaa bolanma var nafaka var o para artık benim. Böyle pisliklere fırsat veren hakim savcıya lanet olsun derim.

      Yorumla
    • Lgbtci_animatronic
      Lgbtci_animatronic
      +1 yıl

      @İbrahimuzun sen çok türk dizisi izlemişsin aşko

      Yorumla
    • İbrahimuzun
      İbrahimuzun
      +1 yıl

      Nedir bu sizlerde ki dizi takıntısı yahu...
      Dizi izlemem ama teklifler var dizi filmlerim gelebilir o sıralar sizler izleyin. Hayatım da Bi dizileri sevemedim

      Yorumla
  • coktaseyyapmaa
    coktaseyyapmaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    çocuk sayısına ve yaş geuplarına göre ihtiyaçlarda artıyor tabi

    0
    0 Yorumla
  • jinekolog3434
    jinekolog3434 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Valla bir arkadaşım var boşanma avukatı kocanın donunu bile alır av. tuttunmu danistinmi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    daha ne isticen
    erkekler evlenmeyin
    nafaka derdinde her kadın!

    2
    0 Yorumla
  • 19051881_
    19051881_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 43%
    +1 yıl

    4 de 1 çok sanki kocan doğurdu seni karabasan gibisiniz valla

    1
    40 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Adam olsaydi o zaman esine cocuguna insan gibi davransaydi, evi arabasi kendine ait hak iddaa etmiyorum. bize 2 bin tl yetiyorda yanliz adama 6 bin tl mi yetmiyor?

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      o parayı kocan çalışıp kazanıyor senin değil akıllı olsaydında adamı doğru düzgün seçseydin sende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      E iyi o zaman valla, allahtan medeni kanun duzenlenmesi sizin gibi kadin ve cocuk dusmanlarinin elinde degil, istiyorsunuz ki herkes magdur olsun yok oyle.

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      benim kadın çocuk düşmanı olduğumu nerden çıkardın ben evliliği ticari gören kadı düşmanıyım sadece kocanın geliri az zaten 4 de 1 çok dedim sadece burdan kadı cocuk duşmanı olduğmu ıkardıysan senn sorunun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3 ay 5 ay 1 yil evli kalmadim, ustelik cocugumda var bu durum bu isin ticari olmadigini gosterir bu bir.
      Ikincisi 6 bin tl adamin kirasi yok borcu yok gecinmesi icin az, ama bana ve cocuguma 2 bin tl cok iste tam olarak burana cikardim👏👍👍

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      Arkadaşım kusura bakabilirsin ama kadın haklı
      Çalışmak istese çocuktan çalışamaz zaten
      Bir de o kadar kolay olmuyo
      Ben çalıştığım kaç yerde tacize uğrayıp ayrılmak zorunda kaldım sana şimdi bunları anlatamam burada
      Düzeni buzulan yeni düzen kurmak için yirtinan kadın oluyo adam kaldığı yerden devam ediyo sadece maaşının bir kısmının eksikligiyle
      Biraz merhametli olun derim

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Adamdaki akla bak ya. 8 bine az diyor, verse denilen 2 için çok diyor. Allah bunların eline düşürmesin kimseyi...

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Birde buna laf anlatıyorsunuz kızlar...

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      @Hayatgercek onlar kadın olmanın zorluğunu yasamadiklari için anlamiyolar
      Empati de yok tabii

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      @Patience_dare işlerine gelmiyor. Yoksa herkes biliyor hangi paralarla geçim sağlanıyor. Birde kadının onu bırakmasını hazmedemiyorlar bu yüzden karşı atak yaptıkları. Böyleleri evlenip kadının başını yakmasın. Bu yüzden işte evlilik sözleşmesi şart ama kimin umurunda. Adalet olmayınca bunlara da gün doğuyor...

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      @Hayatgercek ben anlaşmalı boşandım itiraf ediyorum şimdi ki aklım olsa asla anlaşmalı bosanmazdim

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      3 yıl evli kaldın diye ömür boyu adam bana sponsor olsun diyorsunuz hiç adil değil ben boyle düşünüyorum evet 8000 para değil bu zamanda senın ailen yok mu git onlara çök sana 2000 değil 1000 dahi verse yetmek zorunda çunku haksız kazan elde ediyorsun adamın emek verip biyerlee gelmiş sen ne yaptı evde pasta börek yedin komşularla geyikler günler vs neyse kadın dayanışması işte aranızda kalmak isemezdim ama neyse onemsiz biride tacize uğruyoruz yazmış o erkeklerin başınada geliyor bende evde oturup çocuğa bakmak ev işlerini yapmak isterim kadında gitsin çalışsın ayrılırken ama benı maaşa bağlasın bunuda hiç biriniz kabul etmez ama lafa gelince kadı erkek eşit dersiniz ama ay yok biz çalışamıyoruz yok taciz ediliyoruz blablabla tepkinize şaşırmadım biraz kendiniz bişeler yapmayı deneyebilirsiniz karıyerınız için çocuk engelse yapmayın kımse çocuk yapmak zorunda değil allah sizin elnize düşürmesin adamın iliğin kurutursunuz neyse siz bedava hayat hayalı kurmaya devam edin bizde çalışıp bişeler kurulaım yapalım sizin gibi vampirler gelip kanımızı emsin diye

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      ayrıca ayrılıyorsunuz şöyeydi boyleydi diye kotuluyorsunuz kocanızı ama nefet ettiğiniz adamn parasını yemektende hiç çekinmiyorsunuz nasıl bir gurur var arkadaş sizde benim paramı yiyeceksin ama başkalarıyla yatıp kalkacaksın yok yaa yemişim oyle adaleti

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      Bak arkadaşım haklı olduğun noktalar var
      Amaa sana benim yazdıklarım acındırıyormuşum gibi gelmiş değil işte
      Fazlasını yaşadım
      Bak ben daha geçen cuma ameliyat oldum
      Bir süredir çalışamıyorum
      Çalışmaya başlamıştım 3. ncü gün patronum tarafından taciz edildim öğlen olmadan çektim gittim param kaldı
      2 hafta çalıştım müşteri tarafından taciz edildim iş verende umursamadı ayrıldım işten o da paramı vermedi
      Bir yerde 3 hafta çalıştım müdür sözlü tacizlerde bulundu maaşı alana kadar idare etmek zorunda kaldım maaşımı aldım ve oradan çıktım
      Baska bir yerde 6 hafta kadar çalıştım patronumun tacizlerinden bıktım ayrıldım
      Bir yere daha girdim orada da patronum evime gelip kahve içmek için ısrar ediyordu takılalım vs ve beni iş yerinde öpmeye kalkıştı bir daha yapmamasını söyledim ve oradan da ayrıldım
      17.07.18 de ayrıldım ben eşimden.
      Ne zorluklar çektim bir ben bir Allah bilir
      Bir sene içinde hayattan bezdirdiler kiramı ödeyemedim yeri geldi ekmek alamadım ben evime
      Nafakam olmuş olsaydı o dönem o kadar sıkıntı çekmezdim
      Kimi kadın bu durumu kullanır sana da hak verdim ama diğerlerine yazık oluyo
      Anlatabildim mi

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Patience_dare seni anlıyorum ama evlendiğiniz için tacize uğramıyorsunuz kocanızın suçu ne sen bekar olsanda bu sorunları yaşayacaksın bu yüzden mi nafaka vermek zorunda erkekler yapma göün seveyim kadınların genel olarak böyle bir sorunu varsa devlet kadınlara nafaka odesin ozaman bu bizim suçumuz değil ben hiç bişe verilmesin demiyorum adil olunmalı diyorum sadece bak ben 1000 persoelın olduğu bir yerde çalıştı çoğunluk bayan personel fakat senin yaşadığın sorunları hiç biri yaşamadı sen de bilşe var demek ki bizim iş yerinde de çok güel kadınlar var koyuyor masasına kocasıyla fotosunu kımse yanaşmıyor

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      Sende birşey var ne demek yapma
      Yalnız kadınsan eğer başına herşey gelebiliyo
      Sanki sen avmışsın gibi hep bir kaçışta oluyosun

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Ömür boyu vermiyor nafakayi çocuk 18 yaşına gelene kadar, sonra kesiliyor. Kadına da o zamana kadar versin yeter ya da süre belirlenebilir bunda sorun yok bu 1. Kadın çocuğu babasının evinden getirmedi ki ailesi baksın. Çocuğun babası bakmak zorunda bu 2. Ayrıca çocuk olduktan sonra yapmasaydın demenin zaten anlamı yok saksiyi çalıştir. Kimse ayrılacağım nasıl olsa diye evlenmiyor, öyle olsa zaten çocuğu yapmaz ama sende bunu anlayacak kafa nerde. Çalışmak istemeyen kim, çocuğa babası baksın alsın o zaman kadın da hiç birşey istemez. Nasıl olsa hayat tek başına kolay. Ama babalar çocuğu alıp bakmaz, mahkeme de anneye verir çoğunlukla. Bu yüzden çocukla çalışmak her iki taraf içinde zor olduğu için, çocuk kimdeyse diğer taraf rahatına baktığı gibi, para ödemeye de razı olmak zorunda bu da 3. Ha unutmadan adam çalışırken kadın evde pasta börek yaptıysa işten gelen adam da yedi o pasta börekleri. Zorunuza gittiyse siz yapın o pasta börekleri çocuğa da bakın, evde her işi de yapın, kadın çalışır hiç zoruna gitmez, böyle başınıza da kalkmaz merak etme seni kuş beyinli... Kadın evde 24 saat çalışır sadece uykuda dinlenir, adam mesai bitimine kadar çalışır bir ömür laf eder. Fark bu...

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      Yine hak verdim sana bil
      Ama benim de demek istediğim bir kadın çok sorunla karşılaşıyo hani çalışsın demekle olmuyo
      Kimisi çocuğunu bırakacak yer bulamıyo
      Benim arkadaşım iki çocuğunu da çalıştığı yere götürüyordu her iş yeri kabul ediyo mu etmiyo
      Sadece en azından kadınlara bu gözle bakmayın
      Onlar da o evliliğe yıllarını veriyo

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Adamı kötüleyen yok, evlilik kadar ayrılık da doğal ve kadın hayatını tekrar kurana kadar çocuk olduğu için adam çocuğuna bakmak için bu parayı ödemek zorunda. Adamın parasını yiyip başkasıyla yatan kadına verilmesin zaten. Bunlar istisna ama normal şartlarda nafaka hayatını kurana kadar verilmeli ama bu ülkede zaten adamlar ödemiyor nafakayi boşuna konuşma o yüzden

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Hayatgercek senin ki biraz yuvarlak galiba nernden anladıysan artık arkadaşım çocuğa tabi ki DURUMU İYİ OLAN TARAF BAKMALI ben kadına verilen nafakadan bahsediyorum çocuğun bakımı değil ona tabi ki dstek olunacak sen çocuğa bakarken koca keyfine bakıyor sankı nası bir mantalıtaya sahipsin ayrıca ağzın leş gibi git çamaşır suyuyla bir gargra yap ben sana hiç hakare etmedim ama sen maşallah zoruna gitti galiba soyeldiklerim tartışa yerine hakaret etmek senin gibi kadınlara yakışır zaten hiç şaşırmadım kısaca beleş baldan tatlıdır diyorsunuz anladım arkadaşlar :))

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      @Patience_dare boşuna konuşuyoruz, bu adamlara bunları sabaha kadar anlatsan yine anlamazlar...

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      Yapma şunu çok ayıp ediyosun
      Ben sana artık hiç bişey demiicem
      Yazık..

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Patience_dare bunun nafakayla lgisi nedir onuda açıklayabilirmisin evlenmediğinde de aciz edilirsin çalışamazsın o zaman kımden nafaka alıyorsunuz?

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Beleş isteyen yok. Çocuğuna versin dediğin nafaka 300 - 500. Bununla sen geçin hadi görelim. Sizi duyanda mahkeme milyarlar bağlıyor sanacak. O zaman sadece çocuk için yüksek rakam belirlesin mahkeme. Kimse kendine istemez o zaman merak etme ama ancak iki kişiye verilen 1000 bile olmadığı için bu şekilde istemek zorunda kadın. Keza kendi adına bile aldığı zaten bu üç kurusu çocuğa aldığı ile birlikte yine çocuğa ev geçimine harcıyor bunu anlayın artık

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      Hayır şunu anlamadın sen evlenip ayrıldığın duyulduğunda sen ortaya atılmış bir yem gibi oluyorsun
      Ayrıca ben haftalarca ev aradım
      Yalnız yaşayan kadınlar bile vermiyodu evini
      Ağlayarak ev aradım ben o sıcakta
      Sana daha fazla laf anlatmaya calismiicam
      Anlamiicaksin ben de boşuna yorulmayayim

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      @Hayatgercek bize sabır 🙏🏻..

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Hayatgercek istisna değil yanılıyorsun onun garantisi erkeğe verilmiyor chip kamera falan mı takıcaz oranıa buranıza mılletle yatı kalkıyormusunuz diye sizin insiyatifnizde olan bişe burda saçmaladın hepinizin boşandıktan sonra sevilisi oluyor bizim paramızı yerken

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Hayatgercek çocuk için her şey kabul o mecbur sorumluluğunu almak zorundasın evlilikte hangi tarafın ne kadar zararı varsa o karşılanmalı buda kabul ama biraz adil olun 3 yıl evli kalmış birine ömür boyu maaşının 4 de 1i verilir mi elinizi vijdanınıza koyun

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Patience_dare ben de sana hak verdim sen de bil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haksiz kazanc mi pardon? Feminist diye kadinlara laf soyleyenler bu adami okumali, kadin evlenecek, calisacak, cocuga bakacak, bosaninca bir sey talep etmeyecek.. nasil bir utopya bu, medeni kanunu getiren kadina bosanma hakki veren atamizi rahmetle aniyorum tekrar👍

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Patience_dare pardon hangi konuda ayıp ettim istemeden yanlıi bir kelime kullandıysam özür dlemesini bilirim

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Patience_dare ayy ay ayy kıyamam sana tamam şişirdiniz beni belliki boşanma size yaramıyor evlenmeyin en iyisi

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      hayır hiç bişe almasın demiyorum adil olunmalı diyorum ama anlamak istemiyorusnuz 3 yıl evli kalmanın bedli öür bou 2000 almak olamaz diorum

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Adil olunmalı bu konuda hemfikiriz ama bunu sağlayamayan bir adalet varsa bu kadınların suçu değil. Size kalsa hiç birşey vermeyelim diyorsunuz yok öyle yağma. Ayrıca kişi karşısındakini kendi gibi bilirmiş. Demekki sen çip takılacak durumdasın ki her kadını aynı sanıyorsun. Kadınların derdi geçim birde çocuğu var, ne işi olur başka adamla, sanki birinden ne hayır görmüş ki diğerine şans tanısin. Yapanlar varsa ki var, erkekler çoğunlukta yine kadınları geçer. Bana az önce hakaret ediyorsun diyene bak, hakaret saydığı da kuş beyinli dedim o kadar. Sense hakaret değil iftira atıyorsun bilip bilmeden. Hangisi daha ağır, kendine gel ve birşey yazma artık. Çünkü battın batacağın kadar...

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Hayatgercek erkekler çoğunlukla kadınları geçer mi arkadaş sen sarhoşsun galiba konyu çarptyorsun nerden geldin erkeklere boşandıktan sonra kım ne yaparsa yapar mesele bu değildi ablacım senin tel kopmuş erkek yapar yapar nafakanı mı alıyor ben snin şahsına en ufak bişe soylemedim ornekte vermedim ama sen benim şahsıma saldırıyorsun ablacım içinde nasıl bir öfke var senin sabahtan beri bna yok onun kafası almaz saksı çalışmıyor kuş beyinli vs bunlar ndir ya sakin ol düşman falan değiliz rahatla biraz git soğuk bir bira iç kendine gel hep bir alt etme çabası yok batmışım etmişim tamam süpersin batırdın beni rezil ettin çok zekisin oldumu bak alkışlıyorumda seni tatmin oldun mu :)) bak ben sana bşe soyleyim mi hak eden kadına can feda o istemeden ben zaten veririm kız arkadaşımdan ayrılalı 4 sne oldu görüşmüyoruz aslada görüşme ihtimalmiz yok nerde ne yapar bilmem telfon faturası karttımdan otomatik odniyor o istemedi içimden geldi çok güzel bir kalbi vardı küçü k ama ömürlük bir jest evli falan değidik ama senin kalbinde zihniyetin gibi çirkin emini sana 1 lira nafaka kaptıran adm sa. laktır :)) hadi canımın içi kendine iyi bak

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Birşey demeyene bak. Şimdi de sarhoş yaptı beni. Allah akıl fikir versin

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Hayatgercek ay ayy kurban olurum sana kim burdaymış en bir sevdiğim pembe vampir teşekkr ederiim güzel dileklerin için allah sana da nafaka versin

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      Sen hala burada mısın ya, böyle dertlerim yok merak etme... 😂

      Yorumla
    • 19051881_
      19051881_
      +1 yıl

      @Hayatgercek tamam şeker gidiyorum kızma istenmediğim yerde daha fazla durmam zaten derdin yokmuş ne diye gerdin beni bütün günümü yediniz bir gün borçlusunuz bana neyse koca yürekli kadınlar istemeden sizi kırdıysam özür dilerim hoşçakalın aşkla kalın nafakasız kalın iyimi😂

      Yorumla
  • 21kerim21
    21kerim21 Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Cocugun harcamasına gore belli olur.

    1
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ne kadar nafaka odeyen erkek var dolusmus 😅😅

    1
    0 Yorumla
  • klsm45
    klsm45 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    canım 2bin çok az en az 3.5 alman lazım

    4
    1 Yorumla
    • Mr-BombaStik
      Mr-BombaStik
      +1 yıl

      Donunuda alsın

      Yorumla
  • gezgin-34
    gezgin-34 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Hiç bilmiyorum ama merak ettiğim bir konu

    1
    0 Yorumla
  • REDHOTLINE07-9
    REDHOTLINE07-9 Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    Sen çalışmazssn 2 bin lirayla geçinemezsin

    1
    0 Yorumla
  • justapo
    justapo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    hiç bişi yapmadan gökten 2bin tl hmm :D

    0
    0 Yorumla
  • hot_chocolate
    hot_chocolate Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Karşı tarafın maddi durumu

    0
    0 Yorumla
  • kalpmimarı
    kalpmimarı Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Ödeyecek olan kişinin mal varlığına göre.

    0
    0 Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 51%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    gelirine göre ama belgelenebilir olmalı

    0
    0 Yorumla
  • BASIMIANNRMYAKTI
    BASIMIANNRMYAKTI Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Çocuğun var boşanamazsın.

    0
    2 Yorumla
    • xCuppycake
      xCuppycake
      +1 yıl

      Kim demiş

      Yorumla
    • BASIMIANNRMYAKTI
      BASIMIANNRMYAKTI
      +1 yıl

      @xCuppycake ben dedim

      Yorumla
  • Baharoviç
    Baharoviç Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 418 cevap paylaştı.

    Hiçte uygun değil o maaşa göre o nafaka

    0
    0 Yorumla
  • Kimsesizçaresiz
    Kimsesizçaresiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    Yıpranma payı değişen varsa çok alırsın

    0
    0 Yorumla
  • ekayi61
    ekayi61 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl

    maaşına göre ve çocuk sayısına göre belirlenir.

    0
    0 Yorumla
  • Ash_Ketchum
    Ash_Ketchum Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Erkeğin aylık gelirine göre

    0
    0 Yorumla
  • Tatlı_günahlar
    Tatlı_günahlar Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Erkeğin aylık maaşına göre hesaplanmali

    0
    0 Yorumla
  • 3NGÌN
    3NGÌN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    Mahkeme 1500 falan ön görür bence

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Çocuğa göre tahminimce

    0
    0 Yorumla
  • Dᴀʀᴋɴᴇss
    Dᴀʀᴋɴᴇss Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Sosyoekonomik düzeye göre

    0
    0 Yorumla
  • MuratBarlas55
    MuratBarlas55 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 93%
    +1 yıl

    erkeğiim gelirine göre.

    0
    0 Yorumla
  • EldrithcArrow__
    EldrithcArrow__ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Adamın geliri ve malvarlığına göre

    0
    0 Yorumla
  • Muzafer_Tuğkan
    Muzafer_Tuğkan Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    3000 TL alırsınız hanımefendi

    1
    0 Yorumla
  • Optimus_Prime_
    Optimus_Prime_ Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Erkeğin aylık gelirine göre

    1
    0 Yorumla
  • Matraxx06
    Matraxx06 Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Avukatın en ıyısını bılır

    1
    0 Yorumla
  • volkanyetkin
    volkanyetkin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Daha fazlasını iste beter olsun

    1
    0 Yorumla
  • mysticallll
    mysticallll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    4 te bir alırsın artı tazminat

    1
    0 Yorumla
  • Anlascioglu
    Anlascioglu Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Yani yeterli olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    3 yasindaki cocuk icin 2 bin cok degilmi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kanuna göre 2 bin TL alabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • sadbuttrue88
    sadbuttrue88 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Sana zarar vermesinde

    0
    0 Yorumla
  • doanylmz
    doanylmz Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı.

    Allah kolaylık versin.

    0
    0 Yorumla
  • susuzask77
    susuzask77 Takip Et
    Yoda Yaş: 48
    +1 yıl

    maaşının 1/4 ünü alabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • Geceucanpirasa34
    Geceucanpirasa34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Mala mülke gore pay edilir

    0
    0 Yorumla
  • xyzabc1234
    xyzabc1234 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    1500-2000 arası kesin olur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O anki duruma göre belirlenir.

    1
    0 Yorumla
  • fayo75
    fayo75 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 50
    +1 yıl

    İki bin az 4 bini iste size anca yeter

    1
    0 Yorumla
  • askadami2543
    askadami2543 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Cocuk lar a gore sanir8m

    0
    0 Yorumla
  • muhasebe040
    muhasebe040 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    eğer kocanın aldatın ise alamazsın canım

    0
    0 Yorumla
  • sananekızaağm
    sananekızaağm Takip Et
    Yoda Yaş: 107
    +1 yıl

    Daha fazla almalisin

    2
    0 Yorumla
  • soramazsın34
    soramazsın34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    aldığı maaşa göre

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (30)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Nafaka miktarı neye göre belirlenir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Nafakanın miktarını neler belirler? 1 cevap verildi
Nafaka miktarı ne olabilir? 6 cevap verildi
Mulakatlarda temel kriter torpil midir? 3 cevap verildi
Bu miktar nasıl arkadaslar? 10 cevap verildi
Yığınsal dağılım nasıl hesaplanır? 3 cevap verildi
Fonksiyon hangi konulara bağlı? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨