AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Daha fazlasını bile alırsın. Onun olsun deme bence çocğun için hakkın olan her seyi almalısın. Çocuğun velayeti de sana verilir çünkü yaşı küçük. Eğer konuşmak istersen seni dinlerim
geçmiş olsun umarım seni mutlu eden birini bulursun...
Bilgim yok ama üzüldüm yaşadığın duruma Allah yardımcın olsun şans sizinle olsun...
Caliş ozaman boşaniyorsun diye eski kocan calişip sana niye ödicekmiş cok sacma bi kanun cocugun babasi evet ama sana karşi sorumluluğu yok
maalesef kanunlar yetersiz
2 bin tl size asla yetmez ayrica calismaniz gerekir en büyük yıkım cocuga olucaktir 2 arada bi derede
2 çocuğum var 13 yıllık evliligimde aldatılmak dahil herseyi yasatmasına rağmen eski esim doktor üstelik 2 bin lira anca nafaka çıktı.
Bir ünlü 125 bin TL nafaka veriyor
Nafaka niye alıyorsun ki bırak çocuğu ona istediğin zaman git gör tabi nafaka Alman doğru değil bence
Kadinin yazdıklarından sonra babasjna mi bıraksın saka misin
Ben onu görmedim ya pardon özür dilerim
vay ya ne güzel hayat erkekler nafaka ödüyor ama kadınlar erkeğe ödemiyor eşitlik eşitlik diyorlarda erkeği iyice 21 yy da sömürmeye çalışıyorlar nafakaya hayır
Bacak icine kacmis galiba..
Ilginc fotograf ve ilginc zevke sahip sanirim
Kanka adam cimri bence daha fazla iste çocuğa da kendjne de o eşyaları da iste gurur yapma hak ettiğini al
1yıl önce sorulmuş bu soru güncelleme de 1 yıl önce
neden hortladı bu soru
3 farklı nafaka çeşidi var. Çocuğun ve senin için alabileceğin nafakalar var. Hakimin insiyatifine göre belirlenir. 8.000 net maaşla ortalama 3000 civarı para alırsın
Sanırım erkeğin maaşına göreydi.
Hem sen hem çocuk alır kocanın gelirine göre.
evi arabası niye onun olsun. çocuğun olsun. yapmasaydı bakmayacaksa. alın her şeyi
Nafaka varda ödeyen baba var mı bu devirde jdjdjdjd
Erkek tarafı neyi var nesi yok vermesi lazım kim haklı olursa olsun ;(
Erkek çok sevsin kadın başkasıyla aldatsın sonra boşansın diğeriyle gizli devam etsin ama hiç bir şey yokmuş gibi ilerlesin boşandığı erkeğin herşeyine el koysun varsayalım adam milyarlık kadın aldı milyar milyar malı gitti diğer bommm bok itle köpekle evlendi ve o iti o kopuğu ev araba iş sahibi yaptı..
Bu vicdana sığar mı sence koca ülkede ne boşanmalar var biliyo musun?
Ancaaak bir erkek evliliğinde eşine huzursuzluk verip mutsuz bir sonla kadını boşuyorsa bu durumda hakların bir kısmı kadına verilmeli.
Yok öyle 3e 5 almak arkadaşım kadınlar sırf bu nafaka dan dolayı artık sıyırdılar.
Mesala eşi erkek birikim yapmak ister eşine çok Bi para vermez kadının beyninde bin bir şeytan o paraya nasıl el koyarım...
Haaaa bolanma var nafaka var o para artık benim. Böyle pisliklere fırsat veren hakim savcıya lanet olsun derim.
@İbrahimuzun sen çok türk dizisi izlemişsin aşko
Nedir bu sizlerde ki dizi takıntısı yahu...
Dizi izlemem ama teklifler var dizi filmlerim gelebilir o sıralar sizler izleyin. Hayatım da Bi dizileri sevemedim
çocuk sayısına ve yaş geuplarına göre ihtiyaçlarda artıyor tabi
Valla bir arkadaşım var boşanma avukatı kocanın donunu bile alır av. tuttunmu danistinmi
daha ne isticen
erkekler evlenmeyin
nafaka derdinde her kadın!
4 de 1 çok sanki kocan doğurdu seni karabasan gibisiniz valla
Adam olsaydi o zaman esine cocuguna insan gibi davransaydi, evi arabasi kendine ait hak iddaa etmiyorum. bize 2 bin tl yetiyorda yanliz adama 6 bin tl mi yetmiyor?
o parayı kocan çalışıp kazanıyor senin değil akıllı olsaydında adamı doğru düzgün seçseydin sende
E iyi o zaman valla, allahtan medeni kanun duzenlenmesi sizin gibi kadin ve cocuk dusmanlarinin elinde degil, istiyorsunuz ki herkes magdur olsun yok oyle.
benim kadın çocuk düşmanı olduğumu nerden çıkardın ben evliliği ticari gören kadı düşmanıyım sadece kocanın geliri az zaten 4 de 1 çok dedim sadece burdan kadı cocuk duşmanı olduğmu ıkardıysan senn sorunun
3 ay 5 ay 1 yil evli kalmadim, ustelik cocugumda var bu durum bu isin ticari olmadigini gosterir bu bir.
Ikincisi 6 bin tl adamin kirasi yok borcu yok gecinmesi icin az, ama bana ve cocuguma 2 bin tl cok iste tam olarak burana cikardim👏👍👍
Arkadaşım kusura bakabilirsin ama kadın haklı
Çalışmak istese çocuktan çalışamaz zaten
Bir de o kadar kolay olmuyo
Ben çalıştığım kaç yerde tacize uğrayıp ayrılmak zorunda kaldım sana şimdi bunları anlatamam burada
Düzeni buzulan yeni düzen kurmak için yirtinan kadın oluyo adam kaldığı yerden devam ediyo sadece maaşının bir kısmının eksikligiyle
Biraz merhametli olun derim
Adamdaki akla bak ya. 8 bine az diyor, verse denilen 2 için çok diyor. Allah bunların eline düşürmesin kimseyi...
Birde buna laf anlatıyorsunuz kızlar...
@Hayatgercek onlar kadın olmanın zorluğunu yasamadiklari için anlamiyolar
Empati de yok tabii
@Patience_dare işlerine gelmiyor. Yoksa herkes biliyor hangi paralarla geçim sağlanıyor. Birde kadının onu bırakmasını hazmedemiyorlar bu yüzden karşı atak yaptıkları. Böyleleri evlenip kadının başını yakmasın. Bu yüzden işte evlilik sözleşmesi şart ama kimin umurunda. Adalet olmayınca bunlara da gün doğuyor...
@Hayatgercek ben anlaşmalı boşandım itiraf ediyorum şimdi ki aklım olsa asla anlaşmalı bosanmazdim
3 yıl evli kaldın diye ömür boyu adam bana sponsor olsun diyorsunuz hiç adil değil ben boyle düşünüyorum evet 8000 para değil bu zamanda senın ailen yok mu git onlara çök sana 2000 değil 1000 dahi verse yetmek zorunda çunku haksız kazan elde ediyorsun adamın emek verip biyerlee gelmiş sen ne yaptı evde pasta börek yedin komşularla geyikler günler vs neyse kadın dayanışması işte aranızda kalmak isemezdim ama neyse onemsiz biride tacize uğruyoruz yazmış o erkeklerin başınada geliyor bende evde oturup çocuğa bakmak ev işlerini yapmak isterim kadında gitsin çalışsın ayrılırken ama benı maaşa bağlasın bunuda hiç biriniz kabul etmez ama lafa gelince kadı erkek eşit dersiniz ama ay yok biz çalışamıyoruz yok taciz ediliyoruz blablabla tepkinize şaşırmadım biraz kendiniz bişeler yapmayı deneyebilirsiniz karıyerınız için çocuk engelse yapmayın kımse çocuk yapmak zorunda değil allah sizin elnize düşürmesin adamın iliğin kurutursunuz neyse siz bedava hayat hayalı kurmaya devam edin bizde çalışıp bişeler kurulaım yapalım sizin gibi vampirler gelip kanımızı emsin diye
😂😂😂
ayrıca ayrılıyorsunuz şöyeydi boyleydi diye kotuluyorsunuz kocanızı ama nefet ettiğiniz adamn parasını yemektende hiç çekinmiyorsunuz nasıl bir gurur var arkadaş sizde benim paramı yiyeceksin ama başkalarıyla yatıp kalkacaksın yok yaa yemişim oyle adaleti
Bak arkadaşım haklı olduğun noktalar var
Amaa sana benim yazdıklarım acındırıyormuşum gibi gelmiş değil işte
Fazlasını yaşadım
Bak ben daha geçen cuma ameliyat oldum
Bir süredir çalışamıyorum
Çalışmaya başlamıştım 3. ncü gün patronum tarafından taciz edildim öğlen olmadan çektim gittim param kaldı
2 hafta çalıştım müşteri tarafından taciz edildim iş verende umursamadı ayrıldım işten o da paramı vermedi
Bir yerde 3 hafta çalıştım müdür sözlü tacizlerde bulundu maaşı alana kadar idare etmek zorunda kaldım maaşımı aldım ve oradan çıktım
Baska bir yerde 6 hafta kadar çalıştım patronumun tacizlerinden bıktım ayrıldım
Bir yere daha girdim orada da patronum evime gelip kahve içmek için ısrar ediyordu takılalım vs ve beni iş yerinde öpmeye kalkıştı bir daha yapmamasını söyledim ve oradan da ayrıldım
17.07.18 de ayrıldım ben eşimden.
Ne zorluklar çektim bir ben bir Allah bilir
Bir sene içinde hayattan bezdirdiler kiramı ödeyemedim yeri geldi ekmek alamadım ben evime
Nafakam olmuş olsaydı o dönem o kadar sıkıntı çekmezdim
Kimi kadın bu durumu kullanır sana da hak verdim ama diğerlerine yazık oluyo
Anlatabildim mi
@Patience_dare seni anlıyorum ama evlendiğiniz için tacize uğramıyorsunuz kocanızın suçu ne sen bekar olsanda bu sorunları yaşayacaksın bu yüzden mi nafaka vermek zorunda erkekler yapma göün seveyim kadınların genel olarak böyle bir sorunu varsa devlet kadınlara nafaka odesin ozaman bu bizim suçumuz değil ben hiç bişe verilmesin demiyorum adil olunmalı diyorum sadece bak ben 1000 persoelın olduğu bir yerde çalıştı çoğunluk bayan personel fakat senin yaşadığın sorunları hiç biri yaşamadı sen de bilşe var demek ki bizim iş yerinde de çok güel kadınlar var koyuyor masasına kocasıyla fotosunu kımse yanaşmıyor
Sende birşey var ne demek yapma
Yalnız kadınsan eğer başına herşey gelebiliyo
Sanki sen avmışsın gibi hep bir kaçışta oluyosun
Ömür boyu vermiyor nafakayi çocuk 18 yaşına gelene kadar, sonra kesiliyor. Kadına da o zamana kadar versin yeter ya da süre belirlenebilir bunda sorun yok bu 1. Kadın çocuğu babasının evinden getirmedi ki ailesi baksın. Çocuğun babası bakmak zorunda bu 2. Ayrıca çocuk olduktan sonra yapmasaydın demenin zaten anlamı yok saksiyi çalıştir. Kimse ayrılacağım nasıl olsa diye evlenmiyor, öyle olsa zaten çocuğu yapmaz ama sende bunu anlayacak kafa nerde. Çalışmak istemeyen kim, çocuğa babası baksın alsın o zaman kadın da hiç birşey istemez. Nasıl olsa hayat tek başına kolay. Ama babalar çocuğu alıp bakmaz, mahkeme de anneye verir çoğunlukla. Bu yüzden çocukla çalışmak her iki taraf içinde zor olduğu için, çocuk kimdeyse diğer taraf rahatına baktığı gibi, para ödemeye de razı olmak zorunda bu da 3. Ha unutmadan adam çalışırken kadın evde pasta börek yaptıysa işten gelen adam da yedi o pasta börekleri. Zorunuza gittiyse siz yapın o pasta börekleri çocuğa da bakın, evde her işi de yapın, kadın çalışır hiç zoruna gitmez, böyle başınıza da kalkmaz merak etme seni kuş beyinli... Kadın evde 24 saat çalışır sadece uykuda dinlenir, adam mesai bitimine kadar çalışır bir ömür laf eder. Fark bu...
Yine hak verdim sana bil
Ama benim de demek istediğim bir kadın çok sorunla karşılaşıyo hani çalışsın demekle olmuyo
Kimisi çocuğunu bırakacak yer bulamıyo
Benim arkadaşım iki çocuğunu da çalıştığı yere götürüyordu her iş yeri kabul ediyo mu etmiyo
Sadece en azından kadınlara bu gözle bakmayın
Onlar da o evliliğe yıllarını veriyo
Adamı kötüleyen yok, evlilik kadar ayrılık da doğal ve kadın hayatını tekrar kurana kadar çocuk olduğu için adam çocuğuna bakmak için bu parayı ödemek zorunda. Adamın parasını yiyip başkasıyla yatan kadına verilmesin zaten. Bunlar istisna ama normal şartlarda nafaka hayatını kurana kadar verilmeli ama bu ülkede zaten adamlar ödemiyor nafakayi boşuna konuşma o yüzden
@Hayatgercek senin ki biraz yuvarlak galiba nernden anladıysan artık arkadaşım çocuğa tabi ki DURUMU İYİ OLAN TARAF BAKMALI ben kadına verilen nafakadan bahsediyorum çocuğun bakımı değil ona tabi ki dstek olunacak sen çocuğa bakarken koca keyfine bakıyor sankı nası bir mantalıtaya sahipsin ayrıca ağzın leş gibi git çamaşır suyuyla bir gargra yap ben sana hiç hakare etmedim ama sen maşallah zoruna gitti galiba soyeldiklerim tartışa yerine hakaret etmek senin gibi kadınlara yakışır zaten hiç şaşırmadım kısaca beleş baldan tatlıdır diyorsunuz anladım arkadaşlar :))
@Patience_dare boşuna konuşuyoruz, bu adamlara bunları sabaha kadar anlatsan yine anlamazlar...
Yapma şunu çok ayıp ediyosun
Ben sana artık hiç bişey demiicem
Yazık..
@Patience_dare bunun nafakayla lgisi nedir onuda açıklayabilirmisin evlenmediğinde de aciz edilirsin çalışamazsın o zaman kımden nafaka alıyorsunuz?
Beleş isteyen yok. Çocuğuna versin dediğin nafaka 300 - 500. Bununla sen geçin hadi görelim. Sizi duyanda mahkeme milyarlar bağlıyor sanacak. O zaman sadece çocuk için yüksek rakam belirlesin mahkeme. Kimse kendine istemez o zaman merak etme ama ancak iki kişiye verilen 1000 bile olmadığı için bu şekilde istemek zorunda kadın. Keza kendi adına bile aldığı zaten bu üç kurusu çocuğa aldığı ile birlikte yine çocuğa ev geçimine harcıyor bunu anlayın artık
Hayır şunu anlamadın sen evlenip ayrıldığın duyulduğunda sen ortaya atılmış bir yem gibi oluyorsun
Ayrıca ben haftalarca ev aradım
Yalnız yaşayan kadınlar bile vermiyodu evini
Ağlayarak ev aradım ben o sıcakta
Sana daha fazla laf anlatmaya calismiicam
Anlamiicaksin ben de boşuna yorulmayayim
@Hayatgercek bize sabır 🙏🏻..
@Hayatgercek istisna değil yanılıyorsun onun garantisi erkeğe verilmiyor chip kamera falan mı takıcaz oranıa buranıza mılletle yatı kalkıyormusunuz diye sizin insiyatifnizde olan bişe burda saçmaladın hepinizin boşandıktan sonra sevilisi oluyor bizim paramızı yerken
@Hayatgercek çocuk için her şey kabul o mecbur sorumluluğunu almak zorundasın evlilikte hangi tarafın ne kadar zararı varsa o karşılanmalı buda kabul ama biraz adil olun 3 yıl evli kalmış birine ömür boyu maaşının 4 de 1i verilir mi elinizi vijdanınıza koyun
@Patience_dare ben de sana hak verdim sen de bil
Haksiz kazanc mi pardon? Feminist diye kadinlara laf soyleyenler bu adami okumali, kadin evlenecek, calisacak, cocuga bakacak, bosaninca bir sey talep etmeyecek.. nasil bir utopya bu, medeni kanunu getiren kadina bosanma hakki veren atamizi rahmetle aniyorum tekrar👍
@Patience_dare pardon hangi konuda ayıp ettim istemeden yanlıi bir kelime kullandıysam özür dlemesini bilirim
@Patience_dare ayy ay ayy kıyamam sana tamam şişirdiniz beni belliki boşanma size yaramıyor evlenmeyin en iyisi
hayır hiç bişe almasın demiyorum adil olunmalı diyorum ama anlamak istemiyorusnuz 3 yıl evli kalmanın bedli öür bou 2000 almak olamaz diorum
Adil olunmalı bu konuda hemfikiriz ama bunu sağlayamayan bir adalet varsa bu kadınların suçu değil. Size kalsa hiç birşey vermeyelim diyorsunuz yok öyle yağma. Ayrıca kişi karşısındakini kendi gibi bilirmiş. Demekki sen çip takılacak durumdasın ki her kadını aynı sanıyorsun. Kadınların derdi geçim birde çocuğu var, ne işi olur başka adamla, sanki birinden ne hayır görmüş ki diğerine şans tanısin. Yapanlar varsa ki var, erkekler çoğunlukta yine kadınları geçer. Bana az önce hakaret ediyorsun diyene bak, hakaret saydığı da kuş beyinli dedim o kadar. Sense hakaret değil iftira atıyorsun bilip bilmeden. Hangisi daha ağır, kendine gel ve birşey yazma artık. Çünkü battın batacağın kadar...
@Hayatgercek erkekler çoğunlukla kadınları geçer mi arkadaş sen sarhoşsun galiba konyu çarptyorsun nerden geldin erkeklere boşandıktan sonra kım ne yaparsa yapar mesele bu değildi ablacım senin tel kopmuş erkek yapar yapar nafakanı mı alıyor ben snin şahsına en ufak bişe soylemedim ornekte vermedim ama sen benim şahsıma saldırıyorsun ablacım içinde nasıl bir öfke var senin sabahtan beri bna yok onun kafası almaz saksı çalışmıyor kuş beyinli vs bunlar ndir ya sakin ol düşman falan değiliz rahatla biraz git soğuk bir bira iç kendine gel hep bir alt etme çabası yok batmışım etmişim tamam süpersin batırdın beni rezil ettin çok zekisin oldumu bak alkışlıyorumda seni tatmin oldun mu :)) bak ben sana bşe soyleyim mi hak eden kadına can feda o istemeden ben zaten veririm kız arkadaşımdan ayrılalı 4 sne oldu görüşmüyoruz aslada görüşme ihtimalmiz yok nerde ne yapar bilmem telfon faturası karttımdan otomatik odniyor o istemedi içimden geldi çok güzel bir kalbi vardı küçü k ama ömürlük bir jest evli falan değidik ama senin kalbinde zihniyetin gibi çirkin emini sana 1 lira nafaka kaptıran adm sa. laktır :)) hadi canımın içi kendine iyi bak
Birşey demeyene bak. Şimdi de sarhoş yaptı beni. Allah akıl fikir versin
@Hayatgercek ay ayy kurban olurum sana kim burdaymış en bir sevdiğim pembe vampir teşekkr ederiim güzel dileklerin için allah sana da nafaka versin
Sen hala burada mısın ya, böyle dertlerim yok merak etme... 😂
@Hayatgercek tamam şeker gidiyorum kızma istenmediğim yerde daha fazla durmam zaten derdin yokmuş ne diye gerdin beni bütün günümü yediniz bir gün borçlusunuz bana neyse koca yürekli kadınlar istemeden sizi kırdıysam özür dilerim hoşçakalın aşkla kalın nafakasız kalın iyimi😂
Cocugun harcamasına gore belli olur.
Ne kadar nafaka odeyen erkek var dolusmus 😅😅
canım 2bin çok az en az 3.5 alman lazım
Donunuda alsın
Hiç bilmiyorum ama merak ettiğim bir konu
Sen çalışmazssn 2 bin lirayla geçinemezsin
hiç bişi yapmadan gökten 2bin tl hmm :D
Karşı tarafın maddi durumu
Ödeyecek olan kişinin mal varlığına göre.
gelirine göre ama belgelenebilir olmalı
Çocuğun var boşanamazsın.
Kim demiş
@xCuppycake ben dedim
Hiçte uygun değil o maaşa göre o nafaka
Yıpranma payı değişen varsa çok alırsın
maaşına göre ve çocuk sayısına göre belirlenir.
Erkeğin aylık gelirine göre
Erkeğin aylık maaşına göre hesaplanmali
Mahkeme 1500 falan ön görür bence
Çocuğa göre tahminimce
Sosyoekonomik düzeye göre
erkeğiim gelirine göre.
Adamın geliri ve malvarlığına göre
3000 TL alırsınız hanımefendi
Erkeğin aylık gelirine göre
Avukatın en ıyısını bılır
Daha fazlasını iste beter olsun
4 te bir alırsın artı tazminat
Yani yeterli olabilir.
3 yasindaki cocuk icin 2 bin cok degilmi
Kanuna göre 2 bin TL alabilirsin
Sana zarar vermesinde
Allah kolaylık versin.
maaşının 1/4 ünü alabilirsin
Mala mülke gore pay edilir
1500-2000 arası kesin olur
O anki duruma göre belirlenir.
İki bin az 4 bini iste size anca yeter
Cocuk lar a gore sanir8m
eğer kocanın aldatın ise alamazsın canım
Daha fazla almalisin
aldığı maaşa göre