Bu letgo sitesi sinir katsayımı yükseltiyor.
500 e koyduğum ürüne 150 100 teklif veriyorlar. Bu pazarlık değil lan bildiğin ölücülük :D
500 e koyduğum ürüne 150 100 teklif veriyorlar. Bu pazarlık değil lan bildiğin ölücülük :D


sahibinden letgo falan hep böyle insanlarla dolu.
testeremi 2500 tl de koydum gelen mesajların %90 lık kısmı 500 tl nin altındaydı
150 ne a q sjehrf
Bunun adı resmen ölü şey yapmak la :D
😙😗
yaparim pazarcı abiler benden bıkıp al tamam al dıyo 😂😂ama helal ediyolardır ınsallah😂😂
Yaparım da bu biraz fazla olmuş, bedava istememiş allahtan ölşşfsetsdopgjknb
Cevap
5Cevap
- Selam! Son fiyat 1000 lira mı?
+ Ufak bir pazarlık payı var.
- 400 e olur mu?
+ Sence olur mu?
- Olmaz
Ahahshsjsbsbd bu biraz fazla olmuş yani az ajahs Yapmıyorum genelde ama bazen yapacagim tutuyor
Ben direk engelliyorum.
Eline değil popona verirsem olur de
Ölücülük tabikide.
Güldürdü😂
Ölücü yer orası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar