



Ben binemem bir başkasının arabasına ama olayı bilmiyoruz belki arkadaşlarıydı bende arkadaşlarımla gidiyorum 4-5 erkekte oluyor hatta ne yani arabaya bindim diye tecavuz mü etmeleri gerekiyor. Neden her olayda kadını suçluyorsunuz. Senin kız kardeşin veya annene tecavüz etseler yine bu şekilde mi düşünürdün acaba. Tabiki tecavüz eden hayvanlar suçlu sorduğun soruya bak.
Benim annem kardeşim kimsenin arabasına binmez. Bence sizde binmeyin. Çünkü hayatın mahvolduktan sonra , yıllarca psikolojik tedavi görüp ilaç bağımlısı olduktan sonra o adama müebbet ceza verseler içindeki pişmanlık yine geçmez. Soru mu bu arkadaşım diyosun ya , değil tabiki o şerefsiz suçlu ama binmeseydi bunlar başına gelmeyecekti. Binmeyin diyorum çünkü ülke sapık dolu kardeşim. Gezmeye gitmezsen 1 tarafın eksilmiyor
Büyük konuşuyorsun binmez diyorsun. Bunu bir amca da yapabilir babası da olabilir bu kişi. Yarın başınıza ne geliceğini bilemezsiniz lütfen destekler gibi konuşmayın. O kadın başına gelicekleri bilse binmezdi arkadaşıymış o kişiler
Yahu babası amcası değil ki arkadaşı. Bak ben kimseyi savunmuyorum konuyu saptirmayin zaman çok kötü kendi iyiliğiniz için kimseye güvenmeyin amcanda da böyle 1 potansiyel varsa ona da güvenme arkadaşım illa ayağın yerden kesilmesi mi gerekiyor yürüyerek git nereye gideceksen. Sen mantıklı birine benziyorsun sen bari yapma ne demek istediğimi anladığını düşünüyorum
Anladım dikkat edin diyorsun. Ama dikkatle alakası yok artık sapıtmış erkekler artık. Bunu bir amca dede baba da yapıyor hangi birinden koruyalım kendimizi söyler misin
Tamam evladım bin o zaman sen ne diyebilirim madem baban kadar güveniyorsun arkadaşlarına bin git gez
Bu nasil soru ya! Kadin arabaya bindi diye sabaha kadar tecavuz etmek bir kere adamliga sigar mi? Bu nedir yani! Yan bakti elledim gibi bir sey. Kiz ne bilsin bunlar ayi oglu ayi cikacak.
Birbirlerini tanıyorlarmış gezelim diye çıkmışlar sonra tecavüz etmişler. Şimdi kıza ne kadar sorumluluk yüklersek yükleyelim sonuçta bir suç var. Birileri suç işlemesin diye kadın dışarı çıkmasın demek doğru olmaz.
Suçlu bu adam tabii. Fakat şu adama nasıl güvenip aracına biniyosun yahu. Ben bile erkek olarak muhatap olmam bu ne cehalettir ben buna kızıyorum.
Böyle arkadaş olmaz hacı ya şuna baksana
Hayır ben erkek olarak bile bu tip kekolarla muhattap olmam ama bun'da farklı bir mahabbet var büyük ihtimal tanıyorlar bir birlerini önceden.
Tecavüz edeni asla savunmuyorum da , kekolarin kadın cinsi de bol bol var maşallah.
Göz göre göre işte hayatı mahvoldu yazık valla. Ama yarın öbür gün aynı vakayla güne başlarız yine gör bak
Deismezler işte şu yazan kızlara bak â q vallahi mal bunlar
Aynen anlatamiyoruz kardeş. Ben böyle bişeyi kafama silah dayasalar yapmam öldürün derim olurum daha iyi çünkü vicdan azabı bana daha ağır gelir. Ama diyoruz ortalık sapık kaynıyor , Sen tecavüzü mu savunuyorsun diyolar hayret bişey ya
Cevap
10Cevap
Hemcinslerimin cogu cikarci. Size bir sir ifsa edeyim. Kizlarin cogu aslinda erkeklerle bedava yemek icin bulusuyorlar sonra tekmeyi basiyorlar. Erkekleri kullaniyorlar. Kizlar bedava bisi icin yapmayacaklari sey yok. Arabaya binen kiz suclu. Tecavuze ugramasina hic acimiyorum isabet olmus. Kotuler icin ne derler bilirsiniz belasini elbet bulur ve bu kiz belasini bulmus. Bok var yurumuyor yagli gotunu eritmekten aciz zavalli kezban
Yok ya o kadar da değil tabiki suçun büyüğü tecavüz eden hayvanda. Benim anlatmaya çalıştığım Kimse kimseye bu zamanda guvenmesin , hayatını karartmaya değmez
Ben mesela guvenmem cunku erkeklerden bir beklentim yok kimsenin arabasina binmem bisini istemem ama bu kiz arabaya binmis cunku beklentisi var
Bilmiyorum belki de Gerçekten Çok saftı yine de böyle bişeyi hak etmediğini düşünüyorum
Hicbi kiz saf degil anca saf taklidi yaparlar
Benim tahminim bu kiz erkeklerle anlasti eve gidip sevistikten sonra kiza para vermediler kiz da tecavuz iftirasi atti
Ne kadar cahilsiniz , ne amaçla binerse binsin isterse beleş yemek için binsin kimse bunu hak etmez. Sizi uyarıyorum bu kadar kınamayın neyi kınarsak o başımıza geliyor. Ayrıca Tecavüz iftirası artık kolay kolay yenmiyor rapor diye bir kanıt var saçma sapan konuşmayın iftira çok büyük bir ayıp
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Zaten iftiraysa mutlaka ortaya çıkar ayrıca kız arkadaşının arabasına binmiş bundan daha doğal bir şey olamaz. Ha diyelim ki tanımadığı bir adamın arabasına biniyor bu yinede tecavüz için bir neden olamaz. " Sizin" gibi derken? Sen benim kim olduğumu? Ne iş yaptığımı? Erkeklerle ilişkimin nasıl olduğunu nereden biliyorsun? Iftira atmaya yine devam ediyorsun , o kıt beyninle kendini bir melek olarak görüyorsun çünkü sen ahlaklı mükemmel birisin ama etrafındaki kadınların hepsi o***** öyle değil mi? Ama bu ahlaksızlığın sadece erkeklerle fingirdemekle olmadığını bilmen gerekiyor canım sen zaten iftira atarak namuslu kadın imajını epey bir zedeliyorsun. Öyle bir konuşuyorsun ki senin de başına gelecek bunu iliklerime kadar hissediyorum , bu sadece arabaya binmekle olmuyor her zaman her yerde olur ve etrafındakiler tecavüzcüyü değil de seni absürt bir nedenden suçladığında şu yorumu hatırlayacaksın. Tek söyleyebildiğim Inşallah başına gelmez , bunu gerçekten içtenlikle söylüyorum
Tecavüz, yaşam hakkına saldırı ve cinayetin hiç bir şekilde bahanesi olamaz ve meşrulaştırılamaz. Gerçi ben kadın olsaydım fotoğraftaki eşgalin değil arabasına binmek, saati bile sormazdım. Tipten oluk oluk sığırlık akıyor
Tecavüzün tabiki affı olmaz da tanımadığın bir insanın arabasina binmekte ne bileyim ya.. Bıktım şöyle haberlerden..
Şu tipi tanısam , Ben bile erkek olarak yine arabasına binmem
Devir kötü kimseye güvenmemek lazim etraf manyak dolu
Aynen kardeşim kimseye güvenmeyin. Ben bile bu adamın arabasına binmezdim yazık olmuş vallahi
İki taraf da suclu hem kiz hem erkek Kiz binmemeliydi erkrklerde bindiyse bile Emanet olarak bilmeli zarar vermemliydi
Once kandırmislar sonra tecavüz etmişler
Tam idam lik is yapmışlar
Valla kardeş adamın tipe bakarsan her türlü potansiyel var
Onu bilemem sonuçta tecavüze uğramış
kimseyi yargılayamam eğer yargılarsam onlarında beni yargılama hakkı doğar ve sanırım bunu kaldıramam...
Nasıl bir sorudurbu yaaa...
taciz/tecavüz hiç bir surrette MAZUR GÖSTERİLEMEZ.. İMASI BİLE YAPILAMAZ...
@Miavlayan bu YODA seviyesi ne demektir?
@Miavlayan ne yapsa bu KS bazı TUHAF sorular için exper mi düşürse:)
Mazur gösteren Kim la? Olm siz harbi manyaksiniz sizle bişey konuşulmaz
Tecavüz eden ama insan da aklını kullanır be kardeşim tanımadığın kisinin arabasında ne işin var senin
Anlatamiyoruz işte kızların yazdıklarına baksana.
tecavüzün bahanesi olmaz..
bir kadın çıplak bile gezse o izin vermeden onun bedenine dokunamazsın..
Nasıl anlamadım kızı zaten tanıyorlar da mı gezmeye diye gidiyorlar
Yoksa hiç tanımadan davet edip mi arabaya biniyor kız
Tanısa ne fark eder bu tipe güvenilir mi
Kızda da suç var bu adamların niyeti zaten belliymiş. Şerefsizler
Bu soruyu sorman bile yanlış!
Sen bu tipe güvenip arabasına biner miydin? Intahar etmek gibi bişey kendini ateşe atmış zavallı
Soru sormuyorum , neden bu soruyu sorduğumu açıklıyorum
Beni neden yoruyorsun? Konuyu neden saptiriyosun? Sen öyle söyleyince tecavüz bitiyo mu sen ona bak bakalım. Bizde söylüyoruz ama her gün farklı 1 olum tecavüz haberiyle güne uyanıyoruz. Ben bunları biliyorum evladım anlatmaya çalıştığım şu ; tanımadığın insanın arabasına binilmez !! Çünkü ülke sapık kaynıyor!! Ünlem koyunca anlarsın belki.
tecavüz den pislik tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar