Arkadaslar 2 erkek 2 kiz olarak cafeye gittik aksam. Erkeklerden biriyle bildiginiz arkadasim yani hep arkadasimdi 1 yildir taniyorum. Surekli ortamda sohbet ederken elleri bacağımda resmen baskasiyla konusunca bile elleri hep bacagimda surekli elledi. Ben napacagimi sasirdim ses cikaramadim gercekten utandim o an ne dicem falan. Ben boyle dusunurken bir baktim ses cikarmamadan cesaret almis ki elini yukariya dogru kaydirdi etegimin altina elini sokmaya kalkti ki ben hemen malmisin sen ya diyip ellerini ittim. Oda sustu tabi. Daha sonra hesabi istedik kalkarken kolumdan tutmak istedi herkesin icinde bagirdim rahat birak beni ya dedim. Yoldada ters davrandim sonra eve biraktilar zaten bizi. Amac ne ya Şu an kendimi cok kotu hissediyorumnnapcam?
Güncellemeler
+1 yıl
Heeeeeeey
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar