Erkekler, lütfen ama lütfen yardım edin bana bu konuda. Ne yapabilirim?

Arkadaşlık ilişkilerim hep sıkıntılı geçti. Kızlarla hep arkadaşlık ettim. Sohbetleri ne bileyim bana olan davranışları çok kötü ve kırıcı (yani birisinin dedikodusunu yapıyorlar, bir giysi deniyorsun yalandan yakismis ve ya yakışmamış diyorlar pis pis muhabbetleri de oluyor beni de çok kırıyorlardı, tersliyorlardi bende hakkimi savununca ortam tatsiz oluyordu falan). Üzülen taraf oldum. Erkek arkadaşlar daha samimiymis ve cevremde de görmüşlüğüm oldu. Ben bir erkekle nasıl arkadaşlık kurabilirim ve nasıl sürdürebilirim? Arkadaş ediniyorum eyvallah ama sürdürme konusunda da sıkıntı çekiyorum. Ortama ayak uyduramıyorum ve herkesi kendim gibi iyi sanıyorum bu da beni zor duruma sokuyor. Bana çok kötülük yaptılar ve bu sayede herkesi kötü sanıyorum artık. Hele kızlardan nefret etmeye başladım sırf onlardan çektim diye. Biri bana merhaba dese tersleyip kovuyorum baska bir kisilik sergiliyorum onlara karsi.

Not:sakin birisiyim, duygusal ve alınganım, kıskancım hemde çok ☺️, merhametiyim, yeri geldi dertlesirim güzel konuşurum, şaka sevmiyorum o şeytanlaşmış insanlar yüzünden keşke eskisi gibi şakayı sevsem...
Erkekler, lütfen ama lütfen yardım edin bana bu konuda. Ne yapabilirim?
Cevapla