Arkadaşlık ilişkilerim hep sıkıntılı geçti. Kızlarla hep arkadaşlık ettim. Sohbetleri ne bileyim bana olan davranışları çok kötü ve kırıcı (yani birisinin dedikodusunu yapıyorlar, bir giysi deniyorsun yalandan yakismis ve ya yakışmamış diyorlar pis pis muhabbetleri de oluyor beni de çok kırıyorlardı, tersliyorlardi bende hakkimi savununca ortam tatsiz oluyordu falan). Üzülen taraf oldum. Erkek arkadaşlar daha samimiymis ve cevremde de görmüşlüğüm oldu. Ben bir erkekle nasıl arkadaşlık kurabilirim ve nasıl sürdürebilirim? Arkadaş ediniyorum eyvallah ama sürdürme konusunda da sıkıntı çekiyorum. Ortama ayak uyduramıyorum ve herkesi kendim gibi iyi sanıyorum bu da beni zor duruma sokuyor. Bana çok kötülük yaptılar ve bu sayede herkesi kötü sanıyorum artık. Hele kızlardan nefret etmeye başladım sırf onlardan çektim diye. Biri bana merhaba dese tersleyip kovuyorum baska bir kisilik sergiliyorum onlara karsi.
Not:sakin birisiyim, duygusal ve alınganım, kıskancım hemde çok ☺️, merhametiyim, yeri geldi dertlesirim güzel konuşurum, şaka sevmiyorum o şeytanlaşmış insanlar yüzünden keşke eskisi gibi şakayı sevsem...
Not:sakin birisiyim, duygusal ve alınganım, kıskancım hemde çok ☺️, merhametiyim, yeri geldi dertlesirim güzel konuşurum, şaka sevmiyorum o şeytanlaşmış insanlar yüzünden keşke eskisi gibi şakayı sevsem...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar