• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Arkadaşsız hayat mı, sevgilisiz hayat mı daha sıkıcı?

_ΛqresiF_
_ΛqresiF_ Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
47
Yapay Zekaya Sor
Arkadaşsız hayat mı, sevgilisiz hayat mı daha sıkıcı?
Arkadaşsızlık mı, sevgilisizlik mi daha katlanılmaz?
Hangisi olmadan eksik kalırsınız?
Arkadaşsız hayat mı, sevgilisiz hayat mı daha sıkıcı?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Balzacc
    Balzacc Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 63%
    +1 yıl

    Aslında seçebileceğimiz bir şey değil. Bazen öyle birisi girer ki hayatımıza sevgili oluruz ama o bizim hem arkadaşımız gibi olur hem sevgilimiz. Arkadaş aramayız yanımızda. Bazense çok yakın bir arkadaşımız olur sevgili aramayız. Garip şeyler yani. İnsan kendisinde olmayan şeyi isteyeceğinden bir çıkmaz gibi bir şeydir yani.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • elbasantava
    elbasantava Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 74%
    +1 yıl

    Tabiki arkadaşsız olmaz sevgilisiz bekar herkes yaşıyor ama illa biriyle arkadaşlık ediyoruz ister aileden biri olsun ister başkası olsun herkes buna ihtiyaç duyuyor hiç sevgilisi olmayan evlenmeyen çok insna var yaşanılır öyle 😁

    1
    0 Yorumla
  • CanErdemEfil
    CanErdemEfil Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl

    Arkadaşsız hayat geçmez kanımca. Çünkü sevgilinle aranda kötü bir şey olduğunda, danışa bileceğin insanlardır onlar. Ha sevgilinle o kadar yakınsındır ki arkadaşlığı bile unutturacak bir yakınlıktan bahsediyorum, o zaman hayat çok daha güzel olur tabi... Neyse, hayal kurmayı bir köşeye bırakalım dimi :d

    0
    0 Yorumla
  • HandsomeJack
    HandsomeJack Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 46
    +1 yıl

    bir yaşa kadar arkadaşsız bir yaştan sonra sevgilisiz

    17
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

213

Cevap

208

Cevap

  • xtars
    xtars Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    İkisi de birbirinden sıkıcı olabilir ama ikisinin yokluğu bazen çok rahat ettiriyor insanı.

    8
    0 Yorumla
  • Cirkinbirkizimben
    Cirkinbirkizimben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 68%
    +1 yıl

    sevgilisiz... benim hicbir zaman arkadasim olmadi ve eksikligini cekmedim bu durumun. ama sevgilim olduktan sonra anladim ki ben daha once bitki gibiymisim, ot gibiymisim. cunku o bana hem arkadas hem de sevgili oldu...

    1
    2 Yorumla
    • heidi888888
      heidi888888
      +1 yıl

      Neden arkadaşın olmadı ki hiç

      Yorumla
    • Cirkinbirkizimben
      Cirkinbirkizimben
      +1 yıl

      @heidi888888 bilmiyorum ki? Hicbir zaman atilgan bir insannolamadim, hem pasiftim. ondan olabilir

      Yorumla
  • verwindung
    verwindung Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Her ikisi olmadan da sürebilir yaşam, sevgili büsbütün saçmalıkken bana göre, arkadaş ancak amaçlar doğrultusunda arkadaş olabilir bir kimseyle, zaman geçirmek ve kendini avutmak için kurulan arkadaşlıklar ise gelip geçici aldanmalar dışında bir gerçeklik getirmeyecektir kişiye, bunu daha önce bir çok kez gördüm.

    2
    0 Yorumla
  • yasarbektas01
    yasarbektas01 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 67%
    +1 yıl

    Hiç kendi kafama göre kimse yok ya hepsi sıkıcı hayattan bunalmış bezmiş ler (ergen tribi ) 😂😂. Ben eğlenceli gezmeyi seven anı yaşayan biriyim sıkıcı olan herkes ölsün sadece eğlenceli insanlar kalsın hayatta 😂

    1
    0 Yorumla
  • Reelist1i
    Reelist1i Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hiç sıkıcı değil ikisi için de geçerli olmasa da olsa da mutlu edecek bir yanı yok sadece kafa sisiryor çoğu en büyük arkadaş ailedir gerisi sadece sığıntı yalnız kalmaktan korkan sizi kullanan avare topluluğu dur

    1
    0 Yorumla
  • Metincanciner
    Metincanciner Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 80%
    +1 yıl

    Arkadaşına göre değişir kiminin çok arkadaşı vardır ama arkadaşları zevksizdir sıkıcıdır (benim gibi 😁) kiminin hiç arkadaşı yoktur yalnız kalmayı sever en iyisi 1,2 tane arkadaşın olması veya yeri gelince arkadaşlık yerine göre abilik yapabilen bir sevgilinin olması çünkü fazla arkadaşın olduğu zaman hepsinin kafası uyusmadigi için illaki yoruluyorsun hem psikolojik hem fiziksel..

    0
    0 Yorumla
  • iSooo1
    iSooo1 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Arkadaşım var bugün geldi evime boya işi falan yaptık takıldık 1-2 gün güzel geçti sonra giderken garip bir his yüreğimi burktu... Yani arkadaşsızlık kötü bir şey ama olsa da olur olmasa da olur büyüdük artık... Sevgiliye gelince sevgilim yok ve yıllardır yok... En uzun süren ilişkim 1 aylık sanırım... Sanalda görüşmeden oyun sevgilisi de var 4 senelik de onlar küçüklükte kalmış şeyler... Sevgili olmayınca katlanabilirim lakin bir yerde bir çift görünce buna katlanamıyorum. Kahretsin :D

    0
    0 Yorumla
  • ArgetDuninavor
    ArgetDuninavor Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Keyfim yok diyince noldu yerine nerdesin diyen dost yokluguyla yoruldum diyip omzuna bas dayadigin yarin nerde kaldin diyen yarin yoklugu ayri ayri yorat adami arkadas

    1
    0 Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Benim için hiçbiri sıkıcı değil. Yoğun bir hayatım var, o yüzden arkadaşlarıma da zaman ayıramıyorum.
    İlla birisi olacaksa, arkadaş olmadan hayat daha sıkıcı oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • ISpectra07
    ISpectra07 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    Ne oluyor la size sürekli sıkılıyonuz? gidin rafting yapın, skateboarding yapın, parasailing yapın, dalış yapın, sky diving yapın. Sıkılmayı başarabildiğinize göre , baya üşengeçsiniz demektir.

    1
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Arkadaşla yatmak sorun olur ama sevgiliyle arkadaş gibi de takilabiliriz. Kafa dengi sevgili olursa arkadaş açığı bur nebze azalır

    2
    0 Yorumla
  • Cemre27
    Cemre27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 32%
    +1 yıl

    Ikiside zor bence insanin hayatinda farkli yerleri var ayri anlam taşıyorlar biri olmazsa oburu de eksik kalır sanki...

    2
    0 Yorumla
  • pitar
    pitar Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 593 cevap paylaştı.

    İkisinin de yeri farklı yeri geldiğinde hem arkadaşınla hem sevgilinle dedikodu yapmak harika bişey 😂😂 ve ayrı ayrı eğlenmek farklı şeylerde zevk almak mutlu olmak her iki tarafla da yaptığın fikir alışverişi birinde verimsiz gecsede diğerinde verilmli geçiyor yani kısaca ikisi de olmalı

    0
    0 Yorumla
  • mistyprenses
    mistyprenses Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayatın kendisi sıkıcı.😕

    8
    1 Yorumla
    • azenec
      azenec
      +1 yıl

      ama erkekler o hayatı güzelleştirmek için varlar

      Yorumla
  • _Meftun__
    _Meftun__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 35%
    +1 yıl

    Arkadaşsız fakat her arkadaşın evlendiği zaman daha az görüşeceksin ve sende eşe ihtiyaç duyacaksın.
    Zamanla değişen şeyler

    1
    0 Yorumla
  • Gönülçelenn_
    Gönülçelenn_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    Sevdiğin insanda arkadaşlık görevini üstleniyor bir tarafta

    2
    0 Yorumla
  • Ynzkral
    Ynzkral Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 63%
    +1 yıl

    ben hep yalnızım
    gercek kişi yoksa bende yokum bitti parola

    2
    0 Yorumla
  • Серген-здесь
    Серген-здесь Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 50%
    +1 yıl

    Hiç arkadaşsız kalmadım ama sevgilisizken çok yalnız hissediyorum

    2
    0 Yorumla
  • Aleyna_21
    Aleyna_21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 50%
    +1 yıl

    Sevgilisiz cünkü sevgilim benim aynı zamanda arkadasım. :))

    6
    0 Yorumla
  • Shineaa
    Shineaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 69%
    +1 yıl

    Sevgilisiz ölmedim ama arkadaşlar olmasa ölebilirim 😂

    1
    0 Yorumla
  • TaşPrenses
    TaşPrenses Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    İkisi de beni tamamlamaz. Ben zaten bu halimle tamim.

    1
    0 Yorumla
  • Paapaatyam
    Paapaatyam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 66%
    +1 yıl

    Düşünüyorum da arkadaşlarım olmazsa eglencem kalmaz.
    Arkadaşsiz hayat işkence 😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • JÜRETKAR
    JÜRETKAR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 57%
    +1 yıl

    Girdiğin yatak boşsa sıkıcı olur o dediklerin hep si olur :) bir şekilde

    1
    0 Yorumla
  • AROMATERAPİ
    AROMATERAPİ Takip Et
    Guru Yaş: 57 , eic 57%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 457 cevap paylaştı.

    Gerçek bir tane arkadaş muhakkak lazım.
    Paylaşmadan hayat çekilmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Aydakadın
    Aydakadın Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45 , eic 47%
    +1 yıl

    Arkadaşsız hayat sıkıcı olmaz knkasız hayat sıkıcı olur

    1
    0 Yorumla
  • Gölgesizkarakter
    Gölgesizkarakter Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Çok fazla insanın olduğu hayat daha sıkıcı. Az arkadaş olsun. Sevgilisiz de olur.

    1
    0 Yorumla
  • Organogenez
    Organogenez Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    Sevgiliniz.
    Hangisiyle sevişiyorsam onsuz hayat sıkıcı dhjdjd

    1
    0 Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Arkadaşsız hayat sıkıcı. Sevgili zaten insanın hayatını daha sıkıcı yapıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Byforza
    Byforza Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    Kanka arkadaş her durumda iyidir sevgili tribe girebiliyor sıkıntı orda. biraz 😁😁😂

    1
    0 Yorumla
  • Polisafyon
    Polisafyon Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    İkisi de değil. Parasız hayat sıkıcıdır. Paran olursa ikiside olur. :)

    1
    0 Yorumla
  • akımmayıss
    akımmayıss Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl

    İkisi varken bile sıkılan insanım ben farketmiyor sıkılan her türlü sıkılıyor.

    1
    0 Yorumla
  • R0Westbrook
    R0Westbrook Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 550 cevap paylaştı.

    Arkadaşlarımla bile sevgilisizliğin kötü oldugundan bahsediyoruz cevap belli sanırım 😂

    1
    0 Yorumla
  • GökBeyy
    GökBeyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayasızlık, adaletsizlik, elinden blrşey gelmemesi sıkıcı

    1
    0 Yorumla
  • Alwaromorte
    Alwaromorte Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 84%
    +1 yıl

    Düşündüm ki o zaman bana göre değerlendirmeniz -1 olacak, arkadaşsız hayat sevgilisiz hayat olmayinca, hayatında bir iz , farkındalık bırakan, farkında bile olmayan farksız insanlar hayatımda olmasa da pek fark etmiyor, yalnızlık bir farktır.

    0
    0 Yorumla
  • yusufcan0900
    yusufcan0900 Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Sevgılısız hayat sıkıcı, sevgılı yok dıyede sıkılıcaz dıyede herkesı hayatımıza almıcaz yani.. 😂

    3
    0 Yorumla
  • RoseThief
    RoseThief Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Tabiiki de arkadaşsız hayat daha sıkıcı. Sevgili denilen şey yalandan ibaret oluyor fakat arkadaş her zaman senin yanında olan dert ortağın ayrıca sevgilin sana bir yanlış şey yapsa çok koyuyor ama arkadaşın olursa daha çabuk toparlayabiliyorsun kısaca arkadaşsız kalmaktansa sevgilimin olmamasını tercih ederim yani kalbimi ufak tefek şeylerle yorucama arkadaşlarımla anın tadını çıkarırım daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • mutlusonsuz4
    mutlusonsuz4 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Valla benim ne arkadasim ne de sevgilim var ama cok muluyum yinede ama sevgiliz olmak arkadassi olmaktan daha sıkıcı DEGIL yani sevgili hep bir seyler vermenizi bekliyor (yanlis anlamayin) ilgi zaman daha bisuru sey kimisi ilerisinide istiyor ama arkadas oyle degil isterseniz cokca sure zarfinda ilgi gostermeyin yinede arkadadinizla iliskiniz zedelenmiyor sevgili de simdi ilgi yarin ilgi dun ilgi adami boguyor yahu herkesin isi gucu var nasil vakit bulalimda gosterelim her saniye ilgiyi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevgilisiz olmak cunki sevgiliniz en iyi arkadasinizdir da aslinda

    1
    0 Yorumla
  • Duygusalmavi
    Duygusalmavi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Arkadaşız bir ortam daha kötü sevgilinizle yapamayacağınız bir çok şeyi arkadaşlarınızla yapmak daha kolay

    0
    0 Yorumla
  • anythree
    anythree Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 69%
    +1 yıl

    Hiçbiri yok şu an hayatımda eksikliğini zaadece cinsel açıdan cekmiyorum onun dısı da hiçbi eksiklik yok. Sevgili sarılmaya öpüşmeye yarıyı bir

    0
    0 Yorumla
  • Güzelgökyüzüm
    Güzelgökyüzüm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 87%
    +1 yıl

    İkisi olunca da bir halta yaramıyo olmayınca da. Önemli olan mutluluğu da huzuru da kendi içinde sağlayabilmek.

    0
    0 Yorumla
  • ÜNSALCEM
    ÜNSALCEM Takip Et
    Yoda Yaş: 63 , eic 46%
    +1 yıl

    Arkadaşsız yaşam olmaz ama herkesle sevgili olunamadığı gibi arkadaşında iyisi akıllısı düşüncelisi şart

    0
    0 Yorumla
  • buseferkesingeldim
    buseferkesingeldim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 61%
    +1 yıl

    ihanet edebilme ihtimali olan her şeyin yokluğu bana sıkıntıya sebep olmaz. tercih yapmamakta kararlıyım.

    0
    0 Yorumla
  • Eevolution
    Eevolution Takip Et
    Bilge Yaş: 44 , eic 31%
    +1 yıl

    Dostsuz hayat sıkıcıdır, sevgili dostun olduysa hayatın renklenir üstüne arkadaşında dostun olduysa hayat rengarenk olur

    0
    0 Yorumla
  • Gfb34
    Gfb34 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 54%
    +1 yıl

    Her ikisi de bu hayat yanlız başına yaşamak için çok sıkıcı mutluluk sevgi paylaştıkça artan şeylerdir

    0
    0 Yorumla
  • doucett
    doucett Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 43%
    +1 yıl

    Her şeyin yeri ayrı arkadaşında sevgilininde. Bir tercih yapacak olsam tabi ki ahmet abiyi degil sevgiliyi tercih ederdim zira ahmet abiye hallenemem.

    0
    0 Yorumla
  • BayanPakizeee
    BayanPakizeee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 52%
    +1 yıl

    İkisi olmasa da tamım
    Sevdam bana sevdayı hissettirmiş ise yarım kalırım normal öylesine sevgili yapmış olsam kalmam

    0
    0 Yorumla
  • UğurBeg60
    UğurBeg60 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 55%
    +1 yıl

    Sevgilisiz çünkü sevgilin aynı zamanda arkadaşındır da. Ama ben ikisinide aramıyorum valla tek tabanca yalnızlık gibisi yok.

    0
    0 Yorumla
  • LEZANDALONEgirl
    LEZANDALONEgirl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 55%
    +1 yıl

    Tabi ki arkadaşsız hayat sıkıcı. Erkeklerden pek arkadaş bulunamıyor güvenmek zor. Kız arkadaşlarım olmadan hayat çok sıkıcı.

    0
    0 Yorumla
  • Paptya__Kadn
    Paptya__Kadn Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 77%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 348 cevap paylaştı.

    İkisi olmadan da yaşarım. Beni var eden onlar değil. (Ama şu an hayatımda olan sevgilim hariç. Çünkü onsuz asla olamam )

    0
    0 Yorumla
  • nigne88
    nigne88 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 41%
    +1 yıl

    Sevgilin kaliteli bir insansa arkadaşında olur dostunda olur kimseye ihtiyaç duymazsın diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • filizimm
    filizimm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 54%
    +1 yıl

    Ikisi de olsun hele hele arkadaşımın eşiyle benim eş anlaşıyorsa tadından yenmez muhteşem 4 dost ne guzel🤗🤗

    0
    0 Yorumla
  • Somurtkankedi7
    Somurtkankedi7 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 726 cevap paylaştı.

    1 tane arkadaşım var doğru düzgün ama daha çok ben kuzenlerle takiliyorum onlar dosttan daha öte kardeş gibiyiz. Sevgiliden ziyade eşim olsun isterim.

    0
    0 Yorumla
  • eskiintihar
    eskiintihar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl

    Arkadaş olmazsa olmaz bence insan insana muhtaçtır ve yalnızlık bir zaman sonra insanda hastalıklar meydana getirir

    0
    0 Yorumla
  • kediama173cm
    kediama173cm Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 72%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 370 cevap paylaştı.

    Ikisine de ihtiyaç duymuyorum ama arkadaşlarımın fazlalığına bakacak olursak arkadaşlar her zaman tercihimdir

    0
    1 Yorumla
    • Adımkupa
      Adımkupa
      +1 yıl

      Sebep

      Yorumla
  • KingTiger1907
    KingTiger1907 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Arkadaşlık işi ileri götürür zaten. Net cevap: Arkadaşlık

    1
    0 Yorumla
  • Aydınlı009
    Aydınlı009 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    ikisinede geerek yok. ruh eşini bul hayatın tadını cıkar.

    1
    0 Yorumla
  • onlineturist
    onlineturist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 32%
    +1 yıl

    Arkadaşsız hayat ölümcül derecede sıkıcı olur bence.

    1
    0 Yorumla
  • binbirsess
    binbirsess Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    Kafa dengi oturup iki lafin belini kirabileceğin dostlar olmazsa bence..

    1
    0 Yorumla
  • zenopth
    zenopth Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 44%
    +1 yıl

    Arkadaşımda yok, Sevgilimde yok. Yalnızım ve mutluyum.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (361)
Devamını Gör(406)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Arkadaşsız hayat mı, sevgilisiz hayat mı daha sıkıcı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilisiz kalmak mı daha sıkıcı arkadaşsız kalmak mı? 30 cevap verildi
Arkadaşsız mı hayat olmaz yoksa sevgilisiz mi? 45 cevap verildi
Arkadaşsız kalmak mı daha zor, sevgilisiz kalmak mı? 58 cevap verildi
Sizce sevgilisiz hayat mı daha güzel, sevgilili hayat mı? 107 cevap verildi
Arkadaşsız bomboş yaşanır mı çok sıkıcı? 21 cevap verildi
Aşksız hayat mı daha zor yoksa parasız hayat mı? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨