
Hangisi olmadan eksik kalırsınız?

Aslında seçebileceğimiz bir şey değil. Bazen öyle birisi girer ki hayatımıza sevgili oluruz ama o bizim hem arkadaşımız gibi olur hem sevgilimiz. Arkadaş aramayız yanımızda. Bazense çok yakın bir arkadaşımız olur sevgili aramayız. Garip şeyler yani. İnsan kendisinde olmayan şeyi isteyeceğinden bir çıkmaz gibi bir şeydir yani.
Tabiki arkadaşsız olmaz sevgilisiz bekar herkes yaşıyor ama illa biriyle arkadaşlık ediyoruz ister aileden biri olsun ister başkası olsun herkes buna ihtiyaç duyuyor hiç sevgilisi olmayan evlenmeyen çok insna var yaşanılır öyle 😁
Arkadaşsız hayat geçmez kanımca. Çünkü sevgilinle aranda kötü bir şey olduğunda, danışa bileceğin insanlardır onlar. Ha sevgilinle o kadar yakınsındır ki arkadaşlığı bile unutturacak bir yakınlıktan bahsediyorum, o zaman hayat çok daha güzel olur tabi... Neyse, hayal kurmayı bir köşeye bırakalım dimi :d
bir yaşa kadar arkadaşsız bir yaştan sonra sevgilisiz
Cevap
208Cevap
İkisi de birbirinden sıkıcı olabilir ama ikisinin yokluğu bazen çok rahat ettiriyor insanı.
sevgilisiz... benim hicbir zaman arkadasim olmadi ve eksikligini cekmedim bu durumun. ama sevgilim olduktan sonra anladim ki ben daha once bitki gibiymisim, ot gibiymisim. cunku o bana hem arkadas hem de sevgili oldu...
Neden arkadaşın olmadı ki hiç
@heidi888888 bilmiyorum ki? Hicbir zaman atilgan bir insannolamadim, hem pasiftim. ondan olabilir
Her ikisi olmadan da sürebilir yaşam, sevgili büsbütün saçmalıkken bana göre, arkadaş ancak amaçlar doğrultusunda arkadaş olabilir bir kimseyle, zaman geçirmek ve kendini avutmak için kurulan arkadaşlıklar ise gelip geçici aldanmalar dışında bir gerçeklik getirmeyecektir kişiye, bunu daha önce bir çok kez gördüm.
Hiç kendi kafama göre kimse yok ya hepsi sıkıcı hayattan bunalmış bezmiş ler (ergen tribi ) 😂😂. Ben eğlenceli gezmeyi seven anı yaşayan biriyim sıkıcı olan herkes ölsün sadece eğlenceli insanlar kalsın hayatta 😂
Hiç sıkıcı değil ikisi için de geçerli olmasa da olsa da mutlu edecek bir yanı yok sadece kafa sisiryor çoğu en büyük arkadaş ailedir gerisi sadece sığıntı yalnız kalmaktan korkan sizi kullanan avare topluluğu dur
Arkadaşına göre değişir kiminin çok arkadaşı vardır ama arkadaşları zevksizdir sıkıcıdır (benim gibi 😁) kiminin hiç arkadaşı yoktur yalnız kalmayı sever en iyisi 1,2 tane arkadaşın olması veya yeri gelince arkadaşlık yerine göre abilik yapabilen bir sevgilinin olması çünkü fazla arkadaşın olduğu zaman hepsinin kafası uyusmadigi için illaki yoruluyorsun hem psikolojik hem fiziksel..
Arkadaşım var bugün geldi evime boya işi falan yaptık takıldık 1-2 gün güzel geçti sonra giderken garip bir his yüreğimi burktu... Yani arkadaşsızlık kötü bir şey ama olsa da olur olmasa da olur büyüdük artık... Sevgiliye gelince sevgilim yok ve yıllardır yok... En uzun süren ilişkim 1 aylık sanırım... Sanalda görüşmeden oyun sevgilisi de var 4 senelik de onlar küçüklükte kalmış şeyler... Sevgili olmayınca katlanabilirim lakin bir yerde bir çift görünce buna katlanamıyorum. Kahretsin :D
Keyfim yok diyince noldu yerine nerdesin diyen dost yokluguyla yoruldum diyip omzuna bas dayadigin yarin nerde kaldin diyen yarin yoklugu ayri ayri yorat adami arkadas
Benim için hiçbiri sıkıcı değil. Yoğun bir hayatım var, o yüzden arkadaşlarıma da zaman ayıramıyorum.
İlla birisi olacaksa, arkadaş olmadan hayat daha sıkıcı oluyor.
Ne oluyor la size sürekli sıkılıyonuz? gidin rafting yapın, skateboarding yapın, parasailing yapın, dalış yapın, sky diving yapın. Sıkılmayı başarabildiğinize göre , baya üşengeçsiniz demektir.
Arkadaşla yatmak sorun olur ama sevgiliyle arkadaş gibi de takilabiliriz. Kafa dengi sevgili olursa arkadaş açığı bur nebze azalır
Ikiside zor bence insanin hayatinda farkli yerleri var ayri anlam taşıyorlar biri olmazsa oburu de eksik kalır sanki...
İkisinin de yeri farklı yeri geldiğinde hem arkadaşınla hem sevgilinle dedikodu yapmak harika bişey 😂😂 ve ayrı ayrı eğlenmek farklı şeylerde zevk almak mutlu olmak her iki tarafla da yaptığın fikir alışverişi birinde verimsiz gecsede diğerinde verilmli geçiyor yani kısaca ikisi de olmalı
Hayatın kendisi sıkıcı.😕
Arkadaşsız fakat her arkadaşın evlendiği zaman daha az görüşeceksin ve sende eşe ihtiyaç duyacaksın.
Zamanla değişen şeyler
Sevdiğin insanda arkadaşlık görevini üstleniyor bir tarafta
ben hep yalnızım
gercek kişi yoksa bende yokum bitti parola
Hiç arkadaşsız kalmadım ama sevgilisizken çok yalnız hissediyorum
Sevgilisiz cünkü sevgilim benim aynı zamanda arkadasım. :))
Sevgilisiz ölmedim ama arkadaşlar olmasa ölebilirim 😂
İkisi de beni tamamlamaz. Ben zaten bu halimle tamim.
Düşünüyorum da arkadaşlarım olmazsa eglencem kalmaz.
Arkadaşsiz hayat işkence 😂😂😂
Girdiğin yatak boşsa sıkıcı olur o dediklerin hep si olur :) bir şekilde
Gerçek bir tane arkadaş muhakkak lazım.
Paylaşmadan hayat çekilmiyor
Arkadaşsız hayat sıkıcı olmaz knkasız hayat sıkıcı olur
Çok fazla insanın olduğu hayat daha sıkıcı. Az arkadaş olsun. Sevgilisiz de olur.
Sevgiliniz.
Hangisiyle sevişiyorsam onsuz hayat sıkıcı dhjdjd
Arkadaşsız hayat sıkıcı. Sevgili zaten insanın hayatını daha sıkıcı yapıyor.
Kanka arkadaş her durumda iyidir sevgili tribe girebiliyor sıkıntı orda. biraz 😁😁😂
İkisi de değil. Parasız hayat sıkıcıdır. Paran olursa ikiside olur. :)
İkisi varken bile sıkılan insanım ben farketmiyor sıkılan her türlü sıkılıyor.
Arkadaşlarımla bile sevgilisizliğin kötü oldugundan bahsediyoruz cevap belli sanırım 😂
Hayasızlık, adaletsizlik, elinden blrşey gelmemesi sıkıcı
Düşündüm ki o zaman bana göre değerlendirmeniz -1 olacak, arkadaşsız hayat sevgilisiz hayat olmayinca, hayatında bir iz , farkındalık bırakan, farkında bile olmayan farksız insanlar hayatımda olmasa da pek fark etmiyor, yalnızlık bir farktır.
Sevgılısız hayat sıkıcı, sevgılı yok dıyede sıkılıcaz dıyede herkesı hayatımıza almıcaz yani.. 😂
Tabiiki de arkadaşsız hayat daha sıkıcı. Sevgili denilen şey yalandan ibaret oluyor fakat arkadaş her zaman senin yanında olan dert ortağın ayrıca sevgilin sana bir yanlış şey yapsa çok koyuyor ama arkadaşın olursa daha çabuk toparlayabiliyorsun kısaca arkadaşsız kalmaktansa sevgilimin olmamasını tercih ederim yani kalbimi ufak tefek şeylerle yorucama arkadaşlarımla anın tadını çıkarırım daha iyi
Valla benim ne arkadasim ne de sevgilim var ama cok muluyum yinede ama sevgiliz olmak arkadassi olmaktan daha sıkıcı DEGIL yani sevgili hep bir seyler vermenizi bekliyor (yanlis anlamayin) ilgi zaman daha bisuru sey kimisi ilerisinide istiyor ama arkadas oyle degil isterseniz cokca sure zarfinda ilgi gostermeyin yinede arkadadinizla iliskiniz zedelenmiyor sevgili de simdi ilgi yarin ilgi dun ilgi adami boguyor yahu herkesin isi gucu var nasil vakit bulalimda gosterelim her saniye ilgiyi
Sevgilisiz olmak cunki sevgiliniz en iyi arkadasinizdir da aslinda
Arkadaşız bir ortam daha kötü sevgilinizle yapamayacağınız bir çok şeyi arkadaşlarınızla yapmak daha kolay
Hiçbiri yok şu an hayatımda eksikliğini zaadece cinsel açıdan cekmiyorum onun dısı da hiçbi eksiklik yok. Sevgili sarılmaya öpüşmeye yarıyı bir
İkisi olunca da bir halta yaramıyo olmayınca da. Önemli olan mutluluğu da huzuru da kendi içinde sağlayabilmek.
Arkadaşsız yaşam olmaz ama herkesle sevgili olunamadığı gibi arkadaşında iyisi akıllısı düşüncelisi şart
ihanet edebilme ihtimali olan her şeyin yokluğu bana sıkıntıya sebep olmaz. tercih yapmamakta kararlıyım.
Dostsuz hayat sıkıcıdır, sevgili dostun olduysa hayatın renklenir üstüne arkadaşında dostun olduysa hayat rengarenk olur
Her ikisi de bu hayat yanlız başına yaşamak için çok sıkıcı mutluluk sevgi paylaştıkça artan şeylerdir
Her şeyin yeri ayrı arkadaşında sevgilininde. Bir tercih yapacak olsam tabi ki ahmet abiyi degil sevgiliyi tercih ederdim zira ahmet abiye hallenemem.
İkisi olmasa da tamım
Sevdam bana sevdayı hissettirmiş ise yarım kalırım normal öylesine sevgili yapmış olsam kalmam
Sevgilisiz çünkü sevgilin aynı zamanda arkadaşındır da. Ama ben ikisinide aramıyorum valla tek tabanca yalnızlık gibisi yok.
Tabi ki arkadaşsız hayat sıkıcı. Erkeklerden pek arkadaş bulunamıyor güvenmek zor. Kız arkadaşlarım olmadan hayat çok sıkıcı.
İkisi olmadan da yaşarım. Beni var eden onlar değil. (Ama şu an hayatımda olan sevgilim hariç. Çünkü onsuz asla olamam )
Sevgilin kaliteli bir insansa arkadaşında olur dostunda olur kimseye ihtiyaç duymazsın diye düşünüyorum
Ikisi de olsun hele hele arkadaşımın eşiyle benim eş anlaşıyorsa tadından yenmez muhteşem 4 dost ne guzel🤗🤗
1 tane arkadaşım var doğru düzgün ama daha çok ben kuzenlerle takiliyorum onlar dosttan daha öte kardeş gibiyiz. Sevgiliden ziyade eşim olsun isterim.
Arkadaş olmazsa olmaz bence insan insana muhtaçtır ve yalnızlık bir zaman sonra insanda hastalıklar meydana getirir
Ikisine de ihtiyaç duymuyorum ama arkadaşlarımın fazlalığına bakacak olursak arkadaşlar her zaman tercihimdir
Arkadaşlık işi ileri götürür zaten. Net cevap: Arkadaşlık
ikisinede geerek yok. ruh eşini bul hayatın tadını cıkar.
Arkadaşsız hayat ölümcül derecede sıkıcı olur bence.
Kafa dengi oturup iki lafin belini kirabileceğin dostlar olmazsa bence..
Arkadaşımda yok, Sevgilimde yok. Yalnızım ve mutluyum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar