Arkadaşsız bomboş yaşanır mı çok sıkıcı?

Üç tane yakın arkadaşım vardı bu arada bu üçüyle bir grup değildik. Üçüyle ayrı ayrı arkadaştım çeşitli hatalarımdan dolayı kaybettim. 😢 Çünkü benim hayatım çok boş. Onların da hayatı dolu ben de hatalar yaptım isteyerek değil tabii kaybettim. Hepsini geri istiyorum.
Arkadaşsız bomboş yaşanır mı çok sıkıcı?
Cevapla