Sevgilisiz olmuyor 😫
Arkadaşsız
Sevgilisiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilisiz olmuyor 😫
Ben zaten artık arkadaşlık diye bir şey olduğunu inanmıyorum da yani arkadaşlık dediğiniz kavram insanların işine geldiği kadar iyi oluyorsunuz Ama gerçekten hayatınızda özel biri olmadan olmuyor benim de hayatımda nereden baksan 10 yıldır kimse yok yok yani hatta benim gerçek hayatta sevgilim olmadı sadece sanal üzerinden konuştuğum kişiler
Sevgilisiz olunca arkadaşınız varsa ve karşı cinsten ise bir süre sonra sevgili potansiyeli oluyor zaten. Sevgilisiz olmuyor kesinlikle, 8 küsür ay oldu ayrılalı ve resmen boşlukta gibiyim, sabah günaydın yazanım yok mesela. Arkadaşlar her sabah günaydın mesajı atmıyor bu arada, adı arkadaş ama her dakika arayıp hüznümüzü sevincimizi paylaşamıyoruz en nihayetinde.
Allah kalbine göre versin 🥺
Cevap
26Cevap
Sevgilisiz
Arkadaşsız bana göre. Çünkü, şu anda KS'de bana göre çoğu insanın sevgilisi yok ama arkadaşı olmayan çok azdır. Doğrusu budur diye düşünüyorum.
Sevgilisiz olmaz. Sevgili arkadaşın yerini tutar ama arkadaş sevgilinin yerini tutmaz.
Çok doğru 👏🏻👏🏻👏🏻
Sağ olun
Arkadaşım ve sevgilim yok ve hayat böyle de güzel çok gerekli değiller ama arada sevgili eksikliği belli ediyor ama sıkmıyor
Çünkü sevgili olduğu zaman illa ki oluyor onunla konuşma görüşme dediği birileri ama arkadaş her zaman arkadştır
Arkadaşsız çok zor geçer bu hayat ama ömür boyu sevgilisizlik de çekilmez 😃Bu yüzden arkadaş gibi uyum sağlayabilecegim sevgili diyorum.
Nece herkesin sevgilisi olması lazım arkadaşınla herseyi paylaşamazsin ama sevgilinle herseyi paylaşırsın
Ikisi olmadan da olur, yeter ki kendinle arkadaş ol.
arkadaşsız zor s*kmişim sevgiliyi arkadaş çevrem olsa keşke eski dostlarımı kaybettim dışlandım
Ikiside olmadan olur ama olsa daha iyi olur özellikle sevgili
Karşı cinste olabilir hemcinste ama arkadaş olmadan olmaz
İkisinin de eksikliği beter ama sevgilisiz daha zor 🥲
İkisi de olmadan da olur sadece arada daralirsin
İkisi olmadan da hayat olur
sevgilim olsun arkadasi aninda satarim :D
Arkadaşsız tabi ki de
Arkadaşsız hayat olmaz bence.
ikisi de olmaz ise olmazdır yahu
Hayat herkes sizde olur
Kadınsız olmaz bence.
Ikisi yok ve oluyor
arkadassiz olmuyor
Arkadaş olmasa da olur sevgilisiz iğrenç
Arkadaşsız
Arkadaşsız olmaz
İkisi olmadan da oluyır
Arkadassiz tabiki de
Arkadaşsız
Ikisi de yok 😂
Arkadaşım da yok sevgilim de.
Sevgilim yok çünkü eıdgdjfsda
İkisi de olmalı
Begendim cok iyi muhtesem
Her ikisi de
Arkadaşsız
Arkadaş mi arıyorsunuz
Sevgili
Sevgili ile hersey cok guzel
Ssvgili
Hayır olmaz
arkadaşsız
Sevgili
Arkadaşsız
Eşşiz hayat olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?