Şimdi ben ne yapayım ailem sevgilimi istemiyor?

1.5 yıla yakın bi ilişkim var .. birbirmizi çok sever güveniriz çok masum bi ilişki yaşarız temiz .. 10 kere evde yalnız kaldık belki bi seferde olsun bana o şekil dokunmadı yararlanmak gibi bi istek falan asla olmadı başka bi erkek olursa suan çoktan kadın olmuş olabilrdim anlıycağınız açık açık konuşmak gerekirse .. Bizim de ciddi kavgalarmz sorunlarmz oldu ama ayırmaya yetmedi hepsinin üstesinden birlikte geldik ..ailesi beni biliyor istiyor seviyorlar annesi geçen kahvaltıya çağırdı gitmedim çok erken diye bahane uydurdum ama ablasıyla sık sık görüşüyoruz ... faceden dolayı onun tüm akrabalarıda biliyor ilişkimizi halası teyzesi amcası dayısı gerçekte de soruyorlarmış yani bu denli ciddi .. Ben iyi bir bölümde okuyorum çok iyi .. babamsa sen 30 yaşınada gelsen ben seni meslek sahibi olmadan evlendirmem diyo yani babam beni sonuna kadar okutucak .. sevgilimse açıktan okuyor çalışmak zorunda .. önceden baya zenginlermiş sonra batmışlar .. şimdi çalışıyor 3 kardeşler hepsi birbirne aileye yardım ediyor sevgilm kiralarnı oduryor ailesinin . ve başka şehirde .. benim kapanmamı istiyorlar ayrıca .. şimdi ailem istemiyor annem kardeşlerim teyzelerim onlarla sen yapamazsın diyorlar bana ve senin meslgn olucak ya onun diyorlar karakter olarak hiiiç düşünmüyorlar öğretmenlk okuyan arkdaşmda olmuştu sonu sapık çıkmıştı ben ondan sonra hiç düşünmedim ki mesleki yönden. ailem de haklı ama ben onu bırakmak istemiyorum bu sebepten dolayı ne yapıym :(
Şimdi ben ne yapayım ailem sevgilimi istemiyor?
Cevapla