Abi neden içiyosun ki şu zıkkım'ı. Biliyorum sonunda sanane seni ne ilgilendirir falan yazıp geçicen de ben yinede yazıcam. Şimdi arkadaşlarının yanında sırf artislik olsn diye içenlerde tanıyorum eğer öyle birşeyse hiiç bulaşma. Gerekrse arkadaslarının yanında bile durma. Onlar 3 gün yanındalar. 4. 5. gün yoklar kardeşim ama annen ömrü boyunca yanında olacaktırr
110 Yorumla
Soran+1 yılarkadaşlarımda değil sadece tek bir arkadaşımlaydım. Gösteriş için içecek değilim verdiğim paraya yazık. içtim diye annemi kaybedecek değilim alışır herhalde zamanla
Soran+1 yılBağımlısı değilim. her hafta yaptığım birşey değil. 1-2 ayda bir yapıyorum oda evde bile değilim şehir dışında okuyorum. Anneme babama ne diye el kaldırayım çok samanyolu izliyoruz herhalde. Ben çok içersem yatar uyurum kavga seven biri değilim
Soran+1 yılizliyoruz dedim zaten millet olarak kötüsünü düşünüyoruz ya hani. bağımlısı olmam zor ama mümkün yani yalan yok
- +1 yıl
Ben öyle bişe yapmam cok zor diyipte içersen kusura bakma abi ama yaparsınn. Bugün 1 tane. Yarın 2 tane. Ertesi gün 3 derken olursun alkolik. Bak benim bir tanıdık abi vardı. Yani yaşı büyüktü. Kocaeli'de ydi. Adam diyoki gençken arkadaşların yanında başladım bir yudumla. Sonra tadı hos geldi birgün kendim aldım. Sonra basladım. Ve şimdi hergün içmezsem başım ağrıyorrr derdi. Bilmiyorum ne oldu o adama şuan amaa
Soran+1 yıl3 senedir stabil olarak kullanıyorum rakamsal olarak artma olmadı çok şükür. olmaz demiyorum ama içtiğimin su olmadığını anlayabiliyorum normal olarak. başı nasıl ağrımış o baya baya bir kaç günde bir kullanıyordur o dereceye istesemde gelemem herhalde zaman olmaz
Soran+1 yılherşey olacağına varır ben dikkatli davranırım yine de
En İyi Cevaplar
+1 yılannen sonuçta iyliğini düşünüyor sağlığına zarar vermeni istemiyor..görüyor alkol yüzünden milletin başına neler geldiğini...ona anlat açıkça fazla içmediğini kendini bildiğini filan
03 Yorumla
Soran+1 yılGüzel konuştun zaten abartmıyorum kötü yollarada düşmedim. en yakın arkadaşımla biraz içtik sadece. Sorumsuzca davranmadım kötü haldede gelmedim hiç eve. Eve gideceğim zaman hep kontrollü oldum
- +1 yıl
anladım...işte anne olunca kızıyor gene az da içersen kızar...ama karşılıklı konuşun dürüstçe.söyle ona neden böyle davrandığını, asla sarhoş olmadığını arada sırada keyiften az içtiğini filan.alışacaktır zamanla
Soran+1 yılkonusunu açmamayı tercih ederim. akışına bırakmak en mantıklısı
Gizli Üye(30-35)+1 yılyalan söyleme en azından o zamanki durumn için söyleme dürüst olursan biraz kızar küser falan ama anlamasına ragmen inkar etmeye devam edersen gözünde yalancı profilin olur, alkole mi kızdı sigaraya mı anlayamadım ama çok ısrar ettiler içtm ama bidaha olmuycak falan diyebilirsn
03 Yorumla
Soran+1 yılBen önceki seferde dürüst oldum zaten. ama açık sözlü olmak doğruyu söylemek yanlışmış. bunu tekrar anladım. yalancı iftiracı ve inkarcı olmak gerek herhalde
Cevap sahibi+1 yılsıkışınca herkes yalan söyler benimde yaptıgım oluyor da yalan söyledigin zamanda inanmıyor gördügün gibi o halde yalan söyleyp de kendini bozma en mantıklısı bu ;)
Soran+1 yılAçıkça söylemek iyi değil ailene karşı bunu anladım. Herkese karşı böyle şeylerde dürüst olmaya çalışırım ama aileme karşı açıkça yaptığım şeyleri söylemeyeceğim bir daha
içiyosun tamam anladık ıc bsey demem bende ıcıyorum ama bı adabı var madem aılenle yasıosunn ıctıgınde eve gıtme arkadasında kal... hem sen bunalma hem kadını uzme
06 Yorumla
Soran+1 yıleve sarhoş gitmediğim sürece sorun ne? bu kadar merak edip üstüme başıma gömleğime kadar koklayıp merak etmeseydi. içki kokmuyordu zaten ablama bile koklattım kokmadığını söyledi. sigara kokusu almış artık nereden aldıysa birinin yanında mı bulundum içerken ne.işkilleniyor sabıkalı olduğumdan direk bağırdı yani olay bu
Soran+1 yılailemle yaşamıyorum tatil için gelmiştim. başka şehirde okuyorum
Soran+1 yılteşekkür ederim yine de ilgilendiğiniz için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Niye yapıyorsunuz bunu.. Yazık değil mi..
Hem günaha giriyorsunuz, hem annenizi üzüyorsunuz, hem sağlığınıza zarar veriyorsunuz. İçmeyin, yararı yok o rezilin.011 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler fakat ben içki içmeli miyim içsem ne olur demiyorum. 15 16 yaşında falan değilim bilincindeyim. Özentilik falan da yapmıyorum çünkü sadece dostumla içiyorum
- +1 yıl
İçkinin yaşla alakası yoktur.
İçkinin dostunuzla içilmesi veya içilmemesi de sorun değildir. İçki başlı başına bir sorundur zaten.
Sormuşsunuz sizin için yararlı olan bir şeyi söyledim. Ne yapmam lazım demişsiniz. Zararlarını anlatarak içmeyin diyorum bende. Gerisi size kalmıştır.
Soran+1 yılİçkinin pekala yaşla alakası vardır. Çevreden etkilenip içip eve gitmek var. kontrolü kaybetmeyip kendinde olup gitmek var. İçip sağa sola sataşmadım da. Savunmuyorum iyi birşey demiyorum
- +1 yıl
İçip sağa sola yataşmayı kimse istemez. Bu insnaın elinde olan bir şey olsaydı o kadar kişi içtikten sonra kavgalar yaşamazdı. Yani siz şu an kendinizi içmeyen bir insanla aynı kefeye koymaya çalışıyorsunuz. Sizin o anki algınızla içmeyen bir insanın algısı bir olabilir mi.. Olamaz.
Dolayısıyla içkinin azı çoğu yoktur. Bir kere haram olması yeterli bir sebep müslüman için.
Soran+1 yılBenim zararım sadece kendime bunu söylemek istedim. Kendimi kaybetmedim ki. sigara içmekte doğru değil zararlı olduğu için. Fakat içen içiyor annemde babamda içiyordu bir kaç sene öncesine kadar.
Soran+1 yılben zararında ziyanında değilim zaten. Sık sık yaptığım birşey olmadığı için zararını çokta önemsemiyorum. bende size teşekkür ediyorum hiç değilse durumu anlayıp birşeyler anlatmaya çalıştınız
Soran+1 yılumarım bırakırım
Soran+1 yılTeşekkür ederim, size de hayırlı geceler
Anneneler bilir adı üstünde anne ne yapsan ne etsen bilirler cin gibidirler saklamaya gelmez benmki ben yokken odanı toparlayım derken dolaplarımada bir el attı birde kız şu resimde ne güzelmiş dedi birde...
04 Yorumla
Soran+1 yılYapacak birşey yok. Az içtim bir de eve gittiğimde sallanmayayım diye. Ama yine de anladı. Gömleğimi kokladı falan sigara içtin falan dedi. halbuki yurtta odadaki arkadaşlarımın hepsi içiyor kokusu sinmiştir tahminimce. Ceplerimi dolabımı karıştırmasından hoşnut değilim ben sen değilsindir herhalde
Soran+1 yılİleride sende böyle olacaksın o yüzden aklında bulunsun madem. Çocuğun olursa bu kadar özelini karıştırmazsın :)
e artik resitsin noluyo anne kuzulugu bitsin artik
seni alan kiz yasadi iyi söz dinlersin dizginler seni01 Yorumla
Soran+1 yılNe anne kuzuluğundan bahsediyorsun? Ben anneme kabullendiremedim demek istiyorum. Sürekli paranoyak gibi koklamasından vs insan sıkılıyor ve sinirleniyor
+1 yılİçtiysen içinden geçenleri paylaş ve anlat. Tepki verir kızar ve üzülürsün diye söylemedim. Ondan sakladım, özür dilerim de.
08 Yorumla
Soran+1 yılYok birader. Öyle olacak birşey değil. Bu ilk değildi yani. Geçtiğimiz aylardada anladı tartışmıştım biraz. inkar etmedim içmedim diye dürüst oldum. ama işe yaramıyor doğru konuşmak işte
- +1 yıl
Reşitsin zaten, neden karışıyor ki bir yandan. Kimseye zarar vermedikten sonra sorun olmamalı. Sanırım tartışa tartışa bir yerde kabullendireceksin
Soran+1 yılkabullenecek tabi. Ben eve sarhoş gelmedim ki arkadaşımla takıldım sadece. Saygısızlık falanda yapmadım eve geldim kardeşimle takıldım yanıma aldım. Fazla birşey içmedim yani
- +1 yıl
Başkalarına zarar vermediğin sürece sorun yok bence de. Aslında kavga edilecek bir durum da yok ama hem büyüğün hem de annen olunca iş daha zor
Soran+1 yılaynen. bir teyzen olsa bir büyüğün olsa daha anlayışlı olur. ama aile öyle değil olaya öyle bakmazlar. o yüzden birşey diyemiyorum yapacak birşey yok sanırım
- +1 yıl
Zamanla kabullenir, sıkma canını bence
Soran+1 yılEyvallah canımı sıkmamaya gayret ederim. Teşekkürler cevap için üstad
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim, iyi geceler..
Diğer konusunda 406 cevap paylaştı. niye ailenden gizliyosunki böle şeyleri?
ben lisedeyken dışarda arkadaşlarla içip geldiğimde babam kızardı. hep arkadaşlarınla içiyon benle bir gece oturup içmedin şurda derdi01 Yorumla
Soran+1 yılDostum yorumları okumamışsın. İçtiğimi biliyordu geçen seferden. Yine yakalandım olay bu. Birde sigara içmişsin dedi sigara falan içmedim
Anne hadi neysede dikkat et baba öğrenmesin yanarsın
028 Yorumla
Soran+1 yılKeşke babam öğrenseydi annem öğrenmeseydi. Babam aksi bir insan değil konuşur anlaşırdım.
Soran+1 yılYapacağım birşey için söz vermem doğru olmaz öyle değil mi?
Soran+1 yılöyle ve ya böyle kabullenecek. ayyaş falan değilim ben efendi gibi takılıyorum dışarıda
Soran+1 yılAnnem dinine bağlıdır. açıkçası bende öyle sayılırım inançlıyımdır fakat bu günahsız olduğum anlamı taşımıyor
Soran+1 yılalkol aldım diye inanmıyorum diyemem çünkü inanıyorum. bu boş bir inanç değil belki alkol alıyor olabilirim sık sık değilsede fakat bu benim inancımı götürmez. günahsa günah doğru değil biliyorum ama her zaman doğru olanı yapamayız
Soran+1 yılBabamı merak ediyorum en çok duyunca ne diyecek. ben burada olmayacağım ama belki telefonla arar
Soran+1 yılgöreceğiz. Ben babamdan çekinmiyorum babam öyle bağırıp çağırmaz bunun için. ne der bilmem ama annem gibi davranmaz bence
Soran+1 yılÇokta önemsemiyorum 6 saat mesafe uzakta olacağım için
Soran+1 yılAçsın aradan 1.5 ay geçtikten sonra tazeliğini yitirecektir. Geçmişin mahkemesi uzun sürmez bence
Soran+1 yılbirşeyden korkum yok öğlen kalkarım hazırlanır giderim bu kadar basit
Soran+1 yılben annem beni azarladı babama ne hesap vereceğim sorusu sormadım. nasıl kabullendiricem anneme bu tavrı hoşuma gitmiyor demek istemiştim
Soran+1 yılherşeyi geçtim her dışarı çıktığımda bunu yaparsa çok kötü kavga ederim. içmediğin zamanlarda üstümü başımı koklamaya kalkar çok kötü kavga ederim yani
Soran+1 yılbakacağız ne olacak göreceğim. teşekkürler cevap için bu saatte altın değerinde her cevap
Soran+1 yılrica ederim iyi geceler artık yatsam iyi olur
+1 yılgecmıs olsun yapacak bısey yok daha fazla ınkar etme
01 Yorumla
Soran+1 yılGeçen sefer inkar etmedim zaten. ama bu sefer sigara içtin falan dedi. halbuki sigara falan içmedim. alkol aldım
+1 yılöyle has etmiş ki haklı ben olsam daha beter ederim kötü bir alışkanlık edinmek hoş bişey mi
010 Yorumla
Soran+1 yılO gemi çoktan geçti ilk kez içtiğimi söylemedim yalnız. Daha beter ne yapacak? evden mi atacak? başka şehirde okuyorum sorun yok. para mı vermeyecek vermesin çalışırım. içmeyi abartıp devlet meselesi haline getirirse çözmek içinde lider gerekir herhalde
- +1 yıl
ne olursa kim olursa olsun içiyorsa onun insan bende kötü bir imaj bırakır bence anneni dinle içme elbette kendi paranı kazanırsın ama kimse çocuğunun kötü bir şey yapmasını istemez alkol vs artık ne dersen
Soran+1 yılİşte bu ne olursa olsun kötü imaj lafın sadece önyargıyı gösterir. Benim 2 kadeh içmiş olmam karakterimden insanlığımdan birşey götürmez. sadece bir kaç saatlik geçici bir kafadır bu. ve bu sadece 1-2 ayda bir olan bir olay
- +1 yıl
belki önyargı ama alkolü sevmem eşim içse evede koymam o kadar netim.hem haram hem zararlı hem annen üzülür bilmiyorum mantıklı gelmiyo senin kararın çok istiyosan annene arada bir içiyorum sarhoş olmayacak kadar deyip konuşursun ama ben olsam eşim veya çocugumun sarhoş eve gelmesini istemem
Soran+1 yılevli olsam böyle birşey yapmam zaten. kimsenin aileme laf etmesini istemem. kocası sarhoş geliyor denmesi güzel olmazdı. ama daha gencim eğleniyorum arkadaşlarımla bu anormal birşey değil
- +1 yıl
anormal değil tabi kocası sarhoş geliyo değilde oğlu sarhoş geliyo deseler veya söyle düşün bir kızı istemeye gittin sordu soruşturdular seni bir ara içiyodu ama artık içmiyo deseler mesela? pek iyi bir portre çizmiyordur sanırım
Soran+1 yılKimse bana sarhoş geliyor diyemez çünkü sarhoş falan gelmiyorum. babam bile onca zamandır kapıda karşıladığı halde anlayamadı mahalle mi anlayacak gecenin 12sinde. ama anne öyle değil işte dedektif gibi mübarek. Alkolik değilim içiyor demezler ayrıca ben evlenmeyi istemiyorum
- +1 yıl
:D neyse bu sizin bileceğiniz bişey ben kendi düşüncemi söyledim sadece
Soran+1 yılteşekkür ederim herkes kendi hayatını yaşıyor. fikriniz için gerçekten teşekkürler zaman değerlidir vaktinizi ayırdınız
- +1 yıl
rica ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılOgretmenlerın alkolu zararlarını sanat anlatamadıysa bu devırde yanlıslarını anlatmak ne ala?
01 Yorumla
Soran+1 yılalkolün zararını düşünmüyorum olay bu değil
Gizli Üye(30-35)+1 yıliçme arkadaşım sağlık elden giderse pişman olursun.
01 Yorumla
Soran+1 yılDüşündüğüm şey bu değil. Benim istediğim şey vaaz değil yanlış anlama
Bişey yapmıcaksın bidaha yapmıcam vs. de geçiştir
02 Yorumla
Soran+1 yılböyle birşey demem laf eder eder susar herhalde. zaten yarın gideceğim. bir daha yapmam falan diyemem söz veremem
+1 yıldön ve ona deki: evet içiyorum, giyotin nerde?
01 Yorumla
Soran+1 yılpekala
Diğer konusunda 919 cevap paylaştı. Git konuş olan biteni anlat.
01 Yorumla
Soran+1 yılNeyini anlatayım ki? geçen sefer sabah kalktım sarhoş kalk sarhoş falan dedi. sesimi çıkarmadım inkarda etmedim. Sadece o akşam gelince yatağıma yatmıştım ayakta fazla beklemedim. Arkadaşımlarımla beraberdik falan dedim ama nafile
yapıcak bişey yok naneyi yemişsin
01 Yorumla
Soran+1 yılaynen
Anlamış işte unutur sende tekrarlama
018 Yorumla
Soran+1 yılUnutmazsada napayım yapacak birşey yok. Çocuk falanda değilim istediği kadar laf yapsın çarpar kapıyı çıkarım bu kadar basit. Genç insanla bu kadar uğraşmamayı öğrenmeli büyükler
Soran+1 yılBak babama söyleyeceğini falanda söyledi birde. babam eminim annem kadar tepki vermeyecek bundan eminim. Anne tamam ama eve sersefil sarhoş gelmedim bu kadar saygısız değilim. hiç bir zaman kendimden geçmiş bir şekilde gelmedim eve
Soran+1 yılBak gerekli olmadığının farkındayım. ama arada kullanıyorum doğru olmadığının farkındayım. ama bazı şeyleri görmezden geleceksin. üstümü başımı koklamakta ne demek. içtiğimi düşünse bile böyle birşey yapmamalıydı gayet kendimdeydim. annem falan ama bu kadarı can sıkıyor
Soran+1 yılbiliyorum, değiştirmeye çalışmıyorum. Kimse değişmez herkes zamanın şekillendirdiği gibidir benliğinden ödün vermez
Soran+1 yılYeterince sabırlıyım, anlayışlı olmaya çalışıyorum mantıklı düşünmeye çalışıyorum. ama kızıyorumda ne yapayım ki...
Soran+1 yılBen başka şehirde okuyorum. Yani giderim evden bir süre görmez. azar yerken halıyı falanda incelemiyorum kendisi zamanında sigara içerken nasıl incelemiyorsa aynen öyle
Soran+1 yılsana laf atmadım bir saattir sabırla cevap veriyorsun böyle birşey yapmam tabii ki
Soran+1 yılSöylediğim gibi alınacak birşey yok seni tanımıyorum bile. sana neden kızayım
Soran+1 yılYanlış anladıysan üzgünüm sadece taze bir olay sinirlenmiş olabilirim. Zaman ayırıp fikir vermiş insanları pişman etmek istemem
+1 yılArkadaşın da kalsaydın bari
00 Yorumla
+1 yılYapcak bise yok artık
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle evet
+1 yılevladım olsan eldiven takıp severim
01 Yorumla
Soran+1 yılKendi evladınıda öyle seversin madem öyle
Zamanla alışırlar korkma
01 Yorumla
Soran+1 yılumarım
delikanlı gibi içtim dicen
01 Yorumla
Soran+1 yılÖnceki olayda öğrendi zaten. yakalanmadığım halde şüphelenmesine rağmen inkar etmemiştim dürüst oldum. ama yanlış yaptım bilmemesi daha iyiydi
Gizli Üye(30-35)+1 yılodaya geç sopayı alıp gelio :D
01 Yorumla
Soran+1 yılŞakası iyi hoşta tartışmaktan sıkıldım. eve sarhoş mu geldim sanki? Leş gibide kokmadım nereden alıyorsa kokuyu anlamıyorum kuruntu yapıyor belki de
+1 yılbu kadar korkuyosan madem neden içtn ki
00 Yorumla
+1 yılbundan sonra bir izahı olmaz ki
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMervelerdeydim deseydin.
03 Yorumla
Soran+1 yılkomik değildi
Cevap sahibi+1 yıldalga geçmedim. maksadım biraz sıkıntını atmaktı.
Soran+1 yılMaksadını bilemedim. Dalgaya alan tipler var bilirsin
yapacak bişey yok o saatten sonra
00 Yorumla
+1 yılYaş kaçki?
05 Yorumla
Soran+1 yıl19 yaşındayım
- +1 yıl
kızması garip degılmı ya :D bır daha ıcmezsın unutulur
Soran+1 yılUnutmaz ya zaten başka şehirde okuyorum Allahtan. Ne zaman dışarı çıksam kuruntu yapar artık. Sorumsuz bir insanda değilim bilincindeyim yani
- +1 yıl
İşin zor unutmazsa :D allah sabır versin :D
Soran+1 yılUnutmazsa unutmasın. şu an baska sehirde okuyorum yarın döneceğim zaten. okul bitincede yaz stajım var umurumda olmaz ne dediği yani
Diğer konusunda 419 cevap paylaştı. bsey demem
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar