Çevremde dost diyebileceğim kimse yok, yalnızlıktan sıkılıyorum. Ne yapmalıyım?

Mahallemde sigara alkol esrar vb. Sevmediğim ortam olduğu için takılmıyorum. Polis olmak istediğim için uzak duruyorum bu ortamlara. Mahallemden arkadaşım yok herkesi tanısam da takılacak kimsrm yok okuldaki kasabalık tayfa sadece okulda varlar okul dışında kimse yok ve herkes işi düşünce menfaatçı olmuş. Dostum yok dışarı çıkıp gezebileceğim her şeyimi anlatabileceğim güvenebileceğim kimse yok. Evden çıkacak kimse olmadığı için evdeyim baya sıkılıyorum kafayı yiyeceğim artık. Hareketsizlikden sanırım kilo da alıyorum. Ne yapmalıyım sizce?
Çevremde dost diyebileceğim kimse yok, yalnızlıktan sıkılıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla