- Cehalet
-Gözü doymayan
-Aşırı ego
-Empati yoksunluğu
-Vicdan eksikliği
-Akıl yoksunluğu
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Gözü doymayan
-Aşırı ego
-Empati yoksunluğu
-Vicdan eksikliği
-Akıl yoksunluğu
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Nomofobi:(NO MOBİL PHONE):Telefonum nerede hastalığı
FOMO:(Fear of Missing out):Takip etmekten vazgeçememe hastalığı
Cahil cesareti:En tehlikelisi cahiller 2 ayrılır bilmeyen ve bunu dile getiren bilmeyen ve bildiğini iddia eden ikincisi en tehlikelisidir.
Hoşgörüsüzlük:
Doymak bilmeyen nefis
Fazla hırs ve kendine toz konduramama:Öz Eleştiri eksikliği
Biri hariç hepsine katılıyorum.
Akıl yoksunluğu yok. Elde olan aklı kullanmayıp kendini başkasının aklına emanet etme hastalığı var toplumda.
bir konuda bilgisi olmasa dahi ukalalık yapma
önyargılı olma
aşırı özgüven
prenses sendromu
vazgeçilmez sanılma
Ben sadece gördüklerimi söylüyorum
ben de çevremde gözlemlediklerimi
Yanlış oldu kusura bakma 🙈
Kesinlikle, bir de cinsiyetçilik bir türlü kalkamadı.
Cevap
26Cevap
Bence sadece Özenti yetiyor. Abuk sabuk insanlar çıktı sosyal medya yüzünden ya da gerçekten abuk sabuklardı sosyal medya günyüzüne çıkardı. Sadece hayatta zerre kadar vasıfı olmayan birileri sosyal medya yüzünden "önemli" birileri oldular. Bu sitedekiler de dahil
Bunlar neden hastalık olsun ki? Yani sen karar verici bir merci misin?
Bence kendini bulunmaz Bursa kumaşı sanan kişiler kibirli kişiler yalan söylemek ve sahte sevgiler
Benim tek bir düşüncem var , şırdan ın en büyüğünü yedik
Yazdıklarının ne kadar da doğru olduğunu düşünüyorum👌🏻
Bütün insanlar temiz ve haklı.
Bir suçlu ve hatalı benim.
İnternet bağımlığı
Ego
Her şey dış görünüşe bakmaları
Telefon ve internet bağımlılığı olmasa digerleri bu kadar olmaz
Üniversite hocalarını özetlemişsin
Salak çok salak aptalca şeyler yapan insanlar var
Aşırı ego açık ara önde
Empati yoksunluğu ve vicdan eksikliği daha fazla
Haklisin eksigi var fazlasi yok valla malesef
Çahillerle konuşmayın
Bence cep bağımlılığı.
En büyüğü telefon kdhdk
öyle insanları görmek dahi istemiyorum
Kul hakkı yiyerek iftar yapma
Ahlak hepsinin temeli.
aynen diyorum
Sadakat eksik
Katılıyorum dogru
Lütfen bana acil mesaj atar mısın lütfen bişey sormak istiyorum seninle ilgili önemli
Bir gidin bitmediniz gitti
Amacım yavsaklik falan değil yemin ederim
Sadece bişey söylemek istiyorum
Eğer kötü bişey yazarsam beni engelle
Burdan şöyle gardas
Mesaj atmayacak mısın
Yoo atmayacagim
Alevisin galiba ondan seninle konuşmayı çok istemiştim ama sen bilirsin rahatsız ettiğim için özür dilerim
Estfg sorun değil can. Özelden konuşmuyorum kimseyle pek
Sırf şu can lafını görmek için yazmak istemiştim 😁😀
Hmm.
İnşallah kirmazsin artık beni
Yok yazmıyorum özelden kardes
Ya amacım yavsaklik falan değil diyorum peki ya sen bilirsin rahatsız ettim kusura bakma can
Tamamdir can iyi aksamlar
Parayı unutmuşun 😉
Merhametsizlik
Doğru
Tamamen katılıyorum
Sapkınlık
%99.99 dogru
kanser
Aynısınıııııı
Sevgisizlik
birde narsiszm
Akpli seçmen bu?
Cok dogru tespit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar