Çağımızın en büyük hastalığı ne sence?

Çok konuşup az dinlemek.

Neden iki kulağımız ama sadece bir ağzımız var biliyor musunuz?
Az konuşalım, çok dinleyelim diye...😇
Çağımızın en büyük hastalığı ne sence?
Çağımızın en büyük hastalığı ne sence?
Cevapla