
Kısa bir süre önce bu ailenin Esra'nın kendi birikimiyle aldığı evlerini satıp parasını aldıkları ortaya çıktı.
Bu konuda fikriniz ne?

Insanoğlu ışte para olsun da her şeyi satarlar. Nefret ediyorum. Sahip çıkmayacak kadar onemseme utanma ama parasını alacak kadar evladin olsun.
Geçen arkadaşlarla yoremizdeki ihaledeki usulsuzlugu konuşuyorduk. Kendileri kontrolurdu alınan ihalenin. Bir sürü usulsüzlük yapıldığına şahit olmuşlar ve bunları bildikleri halde o muteahitle can ciğer kuzu sarmasilar. Prosedüre uygun yaptıklarını ama etki olmadığını söylediler. Ama eşcinsel biriyle arkadaş olmayacak kadar da ahlaklilar! Yani maalesef dünya böyle. Yolsuzluk yapanı çalan cirpani baş tacı et ceza verme dost ol ama cinsel tercihinden dolayı bir insanı katlet. Ne kadar etik değil mi
Kızına sahip çıkmadıkları gibi bir de hakkını alıyorlar sa yaşarken kız bu yola kendi düşmedi öyle aile de bir delikanlı yok muymuş kadınlar yaradanın emaneti ben gidip pislikte orta da bırakmam diyememiş mi yazık çok üzücü bir durum gerçekten.😔
Yazık valla Aileler çok acımasız oluyor bazen.
Cevap
7Cevap
Şaşırmıyorum, üzülmüyorum. O kadar normal ki! Tiksiniyorum.
Acizlik işte bunun adı hemde acizliğin dibi!
Dünya malı dünyada kalır 🤔🤔
Hayatın acımasızlığı
bir insan nasıl bunu yapar ya
Travesti cunku dogaldir almamalri
Yazık
Akraba değil Akbaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar