• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kadınların %62'si "Arabası olmayan erkekler evlenmesin" diyor, ne düşünüyorsunuz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor
Ben de arabası olmayan erkekle evlenmem.
Kadınların %62'si
Kadınların %62'si "Arabası olmayan erkekler evlenmesin" diyor, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkegi bilmem ama bir ailede araba şart. Ailesinde araba olmayan biri olarak cok buyuk sıkıntı cektik cekiyoruzda. Acil bir durum olsa hemen gidemiyorsun hastaneye taksi, ambulans beklemen gerekiyor. Sanırım en cok bu yuzden araba istiyorum. Basıma geldi çünkü. 18 e girer girmez, diplomayı alır almaz ehliyet aldım. Ama araba yok😄 malum kriz falan derken arabalar daha dogrusu hayat cok pahalı. Birkac yil daha bu sıkıntıyı çekeceğiz gibi.

    1
    3 Yorumla
    • dgerfuyufghhj
      dgerfuyufghhj
      +1 yıl

      Benim herşeyim var ailem varlıklı bir aile ama dış görünüşüm kötü çirkinim boyum kısa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @dgerfuyufghhj elindekilerle övünmüyorsan iyi yurekli, mütevazı biriysen dis görünüşün bir önemi yok. Elbet vardır alnına yazılan biri. Bu da cok arabesk oldu sanki😂 ama öyle. Bende dis görünüş olarak iyi degilim. Çirkinim. Vardir bir yerlerde talibim diye avutuyorum kendimi

      Yorumla
    • dgerfuyufghhj
      dgerfuyufghhj
      +1 yıl

      Sence ben çok çirkin miyim profil fotoğrafına bakabilir misin

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Hayat-Güneşi
    Hayat-Güneşi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Neden evlenmeyeceklermiş?
    Herkes anasının karnından arabayla doğmuyor ya!
    Sonra edinilen bir mal.
    Karaktersiz olup ta ferrarisi olacağına, karakteri olup ta tabana kuvvet desin.

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Birak araba sahibi olmayi.. araba kullanmayi bilmeyen adam var.. kiz kardesimin esi.. kardesim
    Hem
    Cocuk bakiyor hem calisiyor hem araba kullaniyor yemin ederim rezillik.. tamam
    Adam iyi eyvallah ama mal.. besiktas besiktas fanatigi hay s.. kyim besiktasini..

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      Erkek olarak bize hak veriyor musun 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dalgamı geciyorsun.. tabiki.. ayrica biraksinlar şu cuzdan meraklisi yakistirmasini kadinlara.. adam dedigin arabada surecek motorsiklette surecek.. iyi kotu 20 bin/40 bin civarida arabasi olacak en az!!! Bos bos konusmayin beyler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen kendi kızlarını beş kuruşu olmayan biri istese vermezler ama burda dediklerine bak 😁😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evt evt.. isin garip ve gusel tarafi ben evlenmeden önce bisikletim yoktu esim beni boyle sevdi.. allah yuzumuze guldu.. calistik ettik herseyin sahibi olduk., esimin altinda Şu an guzel bir araba var.. ve ben aldim ayricada istemedi.. istemiyor diye daha guselini almak istiyor insan..

      Yorumla
    • zupperzonick
      zupperzonick
      +1 yıl

      Çok saçma yorum yapmışsın benim evimde arabamda var ama mal mülk için geliyorsa biri anında sutlarim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      24 yasinda babandan dedenden kalan mal hakkinda konusma bence..

      Yorumla
    • zupperzonick
      zupperzonick
      +1 yıl

      Babadan dededen kalmamı 😂 Allaha şükür kendim abiliyoken aldım..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sensin 👍 gule
      Gule
      Kullan..

      Yorumla
  • EvreninEvrimsizAdamı
    EvreninEvrimsizAdamı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    G*tunde donu yok gelmiş arabası olmayanı eleştiriyor 😂

    18
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

73

Cevap

134

Cevap

  • Arslan1619
    Arslan1619 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 81%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.

    Arabam var ama eminim bana arabayla alakalı veya bu tip şeylere değer verdiğini hissettiren bir kadın ile aynı masada dahi oturamazdim.. Trenle, otobüsle, minibüs ile evine çocuğuna ekme götüren aslan gibi kardeşlerimiz abilerimiz var.. Şu düşünce tarzı saçmalıktan başka birşey değil. .

    2
    0 Yorumla
  • TrueDarkness
    TrueDarkness Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 72%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Büyük şehirde yaşıyorsa bir insan, araba almak için 5 defa düşünmesi lazım.
    İhtiyacım oldukça kiralarım, onun dışında toplu taşıma ya da taksi kullanırım.

    8
    0 Yorumla
  • kodex_ll
    kodex_ll Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 891 cevap paylaştı.

    İyi de şu anda ben para biriktiriyorum ve henüz evlenmeden ev almak bana araba almaktan daha mantıklı geliyor. Kısa zamanda evimi alacağım muhtemelen. Arabam yok diye beni istemeyecek kızlar zerre kadar umrumda olmaz ne kadar güzel olurlarsa olsunlar.
    Şimdi ben sana sorarım ei olan mı arabası olan mı?
    Çok önyargılısınız çooook ve önyargılı insanlardan nefret ederim. Araba delileri sizi.

    1
    0 Yorumla
  • Dajsy
    Dajsy Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 50%
    +1 yıl

    Arabası olmayan kadınlardır onlar. Adamın belki ehliyeti yok ne yapsın arabayı değil mi? Yalnız mutlaka her aileye bir araba şart, illa lüks olması şart değil. Abim ve yengemden biliyorum. Çocuklar gece aniden bir ateşleniyor, apar topar hastaneye gidiyorlar. Araba olmasa taksi bekle dur..

    1
    0 Yorumla
  • hijoteufeL
    hijoteufeL Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 751 cevap paylaştı.

    Eskiden yıllar önce başlık parası varmış ya, bu zamanında o zamandan hiçbir farkı yok. Kız almak isteyene arabası var mı, evi var mı, mesleği ve maaşı çok iyimi gibi düşüncelerle erkeklere bakılıyor artık. İnternette okudum damat adayı 200.000 lira tutan ev eşyasını almadı diye kızlarından adamı ayırmışlar. Çok b. ktan bir devirde yaşıyoruz. Fedakar kadın yoklukta belli olur. Bunları evi, arabası, arsası, güzel mesleği ve yazlığı olan biri olarak söylüyorum. Yokluktan değil yani..

    2
    0 Yorumla
  • Damlakatre
    Damlakatre Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 73%
    +1 yıl

    hahh çok üzüldüm tüh... way yazık oldu... arabam yok yawww... way anam wayy evde mi kalmış olduk şimdi... Arabası olanla evlenmek isteyen kadınlar gidip çalışsınlar kendi arabalırını alıp kendi arabalarıyla gezsinler... Nikahı da aldıkları o ARABAYLA yapsınlar...

    0
    0 Yorumla
  • moonandsea
    moonandsea Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 63%
    +1 yıl

    Burdan şu sonuç çıkıyor arabası olan erkeğe daha rahat veririm... " Gönlümü"
    bu kafa yapısındaki kadınları üzmeyiniz arkadaşlar, ne kadar basitler ne kadar çıkarcılar ve menfaatlerini açıkça dile getirecek kadar da açık yürekliler ya da açık gönüllü mü deseydim 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Meiry-Fury
    Meiry-Fury Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 38%
    +1 yıl

    bir kız arkadaşıma ihtiyaçlarını gidermesi için kredi kartımı vermiştim.. 6 saate 7300 lira harcadı.. Tabi limiti uygulamadan kestim hemen.. Ve dönüp dedim ki ➡️mk gerizekali si sen hiç 6 saatte 7300 lira kazandın mı.. Cevap yok.. Şimdi dönüp erkeğin arabası marabasi olması lazım diyen kadinlar.. Yiyorsa bir araba değil "otomobil" alında görelim xötünüzü 👍

    0
    0 Yorumla
  • _stalker_
    _stalker_ Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    Böyle düşünen kadınların %62' sinden midem bulanıyor.. herşeyin çözümü 4 tekerlikli mekanik bir araç mı gerçekten? Ya da insanlar anne karnından arabayla doğuyor da benim mi haberim yok? İşte biz bu yüzden geriyiz, hayatımızda önem ve öncelik vermemiz gerekenlerin sırasını çok ama çok karıştırdık..

    2
    0 Yorumla
  • esilasi11
    esilasi11 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Çok saçmalıyorlar bence. Belki alacak durumu yok adamın. Hem arabanın her ay masrafı var cebe zarar. Olmaması daha iyi. Ama evi olmayan evlenmesin çünkü her ay kira vermek, oraya buraya taşınmak çok kötü.

    4
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.

    Evlenmezlermiş. Arabası olmayan erkekler de buna çok üzüldüler şimdi eminim.

    8
    1 Yorumla
    • piremsesdeseniz
      piremsesdeseniz
      +1 yıl

      Sesli güldüm😂😂

      Yorumla
  • sedeferd
    sedeferd Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 407 cevap paylaştı.

    Off. Araba almak çok mu kolay sanki. Gençlerimiz iş bulamıyor araba diyorsunuz. Çok kolaysa kadınlar alsın araba kendilerine. Böyle söyleyenler de feminist sözde 🙄🙄.

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çoğgu insan maddi duruma baktıgından dolayı erken boşanıyor arabası var evi var tamam 2 muhabbet evlen gitsin sanki ya dünyasında hayat hep kızların erkekler p_i_ç arabası olsun diyen kızlara inat evi olan kızları seçiyoruz hayat öyle daha adil herşey erkekğin madiyatına göre olmuyor

    0
    0 Yorumla
  • DusunenHanim
    DusunenHanim Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 69%
    +1 yıl

    Bunu soyleyen kadinlarin hepsinin babalarinin oto galerileri mi varmis acaba? Kapilarinin önunde arabalari mi kiriliyormus?

    6
    1 Yorumla
    • SevimLi_Çocuk
      SevimLi_Çocuk
      +1 yıl

      Bunu diyen kızlar kendi odasından mutfağa bile arabayla gidiyor bee sen nedion🙂

      Yorumla
  • xxbhr12
    xxbhr12 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 44%
    +1 yıl

    Arabayi calisip alirz birlikte huzurlu bir yuvamiz olsn yeter hicbir zaman dusunmedm boyle seyler

    6
    0 Yorumla
  • merdam123
    merdam123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    Onlarda arabasi olmayan kızla evlenmesin. Ben çalışıp beraber yaparız herseyi diye düşünüyorum. Olsa tabiki iyi ama olmasa da evlenmem demem

    4
    0 Yorumla
  • Pudamsıropge
    Pudamsıropge Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 59%
    +1 yıl

    Erkekler de deseydi arabası olmayan kadınla evlenmem diye? Nerde cinsiyet eşitliği. Araba bir tek erkeğe mi? Arabası olmayan erkek tercihimdir asıl. Hayata birlikte başlayıp arabamızı da birlikte aliriz evelallah

    0
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Ne ilgisi var ya. İşi gücü olan insanda zaten bu potansiyel vardır ayrıca günümüzde çok da ulaşılmaz bir şey değil bu... Kadınları kötülemek amaçlı bir soru bu. Sen pembe görünümlü mavili olmayasın 🤔🙄

    0
    3 Yorumla
    • Muatafabey21
      Muatafabey21
      +1 yıl

      😀😀😀 çok zekice bir soru oldu soru sahibine bakalım yanıt ne olucak ablam

      Yorumla
    • Hayatgercek
      Hayatgercek
      +1 yıl

      @Muatafabey21 yanıt gelirse tabi. Ayrıca hayır diyecek 😕

      Yorumla
    • Muatafabey21
      Muatafabey21
      +1 yıl

      😀😀😀 Bakalım eğer gerçekten erkek olup kız takliti yapıyorsa kesin şeytanca bir cevap verecektir

      Yorumla
  • HandsomeJack
    HandsomeJack Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 46
    +1 yıl

    Demeseler bile gizliden veriyorlar o mesajı.
    Erkek dediğin ayağını yerden kesecekmiş.

    0
    3 Yorumla
    • sedeferd
      sedeferd
      +1 yıl

      Otobüs var 😏

      Yorumla
    • HandsomeJack
      HandsomeJack
      +1 yıl

      @sedeferd otobüste oturma şansı yok bizim güzergahta :D

      Yorumla
    • sedeferd
      sedeferd
      +1 yıl

      Bizde de 😂😂

      Yorumla
  • MoulinRogue
    MoulinRogue Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl

    Ben evlenirim benim arabam var zaten.
    Adam gibi biri olsun da ben de alırım arabasını, ne var

    5
    1 Yorumla
    • Muhendizzby
      Muhendizzby
      +1 yıl

      bende alırım arabasını derken, ne is yapiyosunuz hanimefendi?

      Yorumla
  • zaylana1
    zaylana1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 41%
    +1 yıl

    Doğru insanı bulduysaniz arabaya felan bakmayacaksıniz arabayı sonra birlikte kazanıp elde edebilirsiniz ama doğru insanı bidaha zor bulursunuz

    3
    0 Yorumla
  • Booblepop
    Booblepop Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Niye? Arabaylami evlenecekmis cok sacma .. oldu olacak alyans yerinede arabanin anahtarini kolye yapip boynuna assinlar

    3
    0 Yorumla
  • ozianna
    ozianna Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 64%
    +1 yıl

    Bence de erkekte araba olmalı arabasız erkek eksik oluyo. Ama sonra araba alacaksa da olur yani illa şart değil hemen olması

    3
    3 Yorumla
    • rolex1645
      rolex1645
      +1 yıl

      Yorum gibi yorum👍👆👆 ama anlayana.. 👏👏 zaten sonra alinir o araba ev vb vs sen boyle dedikten sonra👆👍

      Yorumla
    • ozianna
      ozianna
      +1 yıl

      @rolex1645 Yani illa da her şey ilk başta elde edeceğim diye bişey olmaz. Çalışılır beraberce alınır araba. Ama bizim kızlar her şeyi erkekten bekliyo

      Yorumla
    • rolex1645
      rolex1645
      +1 yıl

      Uzulerek ve malesef böyle..

      Yorumla
  • Yusufcakir34
    Yusufcakir34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Araba meselesi dolaylı olarak para meselesine çıkıyor.
    Bir kız vardı, para için evleneceksem fahişeden ne farkım var derdi...
    Bunu görünce nedense o aklıma geldi...

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bu tür paylaşımlar en çok kızlara zarar veriyor. Erkeklerin gözünde kızlar arabayla elde edilebilecek kadar ucuz varlıklarmış gibi görünmeye başlıyor. Kadına saygı da sevgi de kalmıyor. Kadınlar kendilerini bu tür söylemlerle değersizleştiriyor ama farkında bile değiller. Kadınların en büyük düşmanı kadınlardır

    0
    0 Yorumla
  • melekmasalı
    melekmasalı Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 49%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı.

    Kriter değil benim için, bunu önemseyen insan eziktir muhtemelen. Kendisinde olmayan şeyi karşı taraftan istiyor

    2
    0 Yorumla
  • GeriDöndümBebek
    GeriDöndümBebek Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Ben evlenirim valla araba onemli degil benim için bisikletele atlar gideriz ya da toplu taşima. Sevgi en degerli şey

    2
    0 Yorumla
  • castelmedya
    castelmedya Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 54%
    +1 yıl

    dersten sikildiimda kendimi rahatlatmak icin oynadigim, 4 ya$indan beri zihinsel olarak beni en cok tatmin eden aktivite.
    arabam da var yatımda 3 cocugum var ama evlı degılım

    0
    0 Yorumla
  • Centurion
    Centurion Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Arabası olan erkeklerin evlenmelerinin sebebini bilmiyorlar ama. "Evleneyim de hiç olmazsa karıya vereceğim parayı benzine veririm. Böylece bir taşla iki kuş vururum." mantığını anlamıyorlar bir türlü. Ah siz kadınlar...

    0
    0 Yorumla
  • Powerby_MusTi
    Powerby_MusTi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 45%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    https://vocaroo.com/i/s0XFOEohiwGn

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      Ne alaka arabaya vermek

      Yorumla
    • Powerby_MusTi
      Powerby_MusTi
      +1 yıl

      https://vocaroo.com/i/s1dkSSiqTBtj

      Yorumla
    • Powerby_MusTi
      Powerby_MusTi
      +1 yıl

      https://vocaroo.com/i/s1PXejkGQkmL

      Yorumla
  • göökkyyüüzzüü
    göökkyyüüzzüü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 49%
    +1 yıl

    Ben kişiyi sevdiğim için onunla evlenicem. Arabası olsa ne olmasa ne. Beni sevsin yeter.

    3
    0 Yorumla
  • Confusinggirl
    Confusinggirl Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    Arabası olan erkekle evlenmem asıl. Allah bilir ne fındık kırdı içinde.

    3
    0 Yorumla
  • Lastiklidon
    Lastiklidon Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Ev araba şart değil o kadar calissin dugunu yapsın arabasini alsın aileden zengin olmasi lazim o zaman

    2
    0 Yorumla
  • Minniemouse_
    Minniemouse_ Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Benim arabam var. Onun olmasına gerek yok. Evlilik için arabaya değil başka şeylere bakıyorum şahsen

    3
    5 Yorumla
    • AKINCI009
      AKINCI009
      +1 yıl

      Ne tesadüf bendede araba yok o zaman çıkma teklif ediyorum size ne dersiniz?

      Yorumla
    • Minniemouse_
      Minniemouse_
      +1 yıl

      Başka şeylere bakıyorum yazısını okumadın galiba.

      Yorumla
    • AKINCI009
      AKINCI009
      +1 yıl

      Çok kırdiniz kalbimi Okumaz olurmuyum hiç neyse önemli olan sağlık gerisi yalandi değilmi?

      Yorumla
    • Minniemouse_
      Minniemouse_
      +1 yıl

      Kalbini kıracak bir şey söylemedim.

      Yorumla
    • AKINCI009
      AKINCI009
      +1 yıl

      Amaç sohbet muhabbet hayırlı günler

      Yorumla
  • Faniinsan
    Faniinsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 77%
    +1 yıl

    Herşeyi (araba, ev) birlikte çalışarak elde etmek etmeye çalışmak daha güzel ve daha sağlam olduğu kanaatindeyim.

    1
    0 Yorumla
  • nerdenbileyimbenn
    nerdenbileyimbenn Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Pozitif ayrımcılığa gerek yok arabası olmayan bir insanın arabalı birini istemesini ben saçma buluyorum

    1
    2 Yorumla
    • kodex_ll
      kodex_ll
      +1 yıl

      Kızların çoğu çalışmadığı halde çalışan, işi olan erkek istemesini biliyor ama.

      Yorumla
    • nerdenbileyimbenn
      nerdenbileyimbenn
      +1 yıl

      @kodex_ll banane.

      Yorumla
  • minnakareller
    minnakareller Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 63%
    +1 yıl

    Bana göre Saçma ve manasız Araba ile mi aşk yaşıyorlar adamla mı 😂 ama kriterler işte kirada oturur artık ama arabası olur

    1
    0 Yorumla
  • leonXmatilda
    leonXmatilda Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    evleneceğim kişiyle arabası için evlenecek değilim çok saçma😂 beraber alırız biz zaten

    4
    0 Yorumla
  • akımmayıss
    akımmayıss Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl

    hayvan gibi malı mülkü olup huzur olmadıktan sonra ne boka yarar o evlilik.

    3
    0 Yorumla
  • Walkingdear
    Walkingdear Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Nekadar ayıp yaa iste arabadan kasıt para aslında. Kadinlar şeytan yaa

    2
    0 Yorumla
  • _Kemancikiz
    _Kemancikiz Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 67%
    +1 yıl

    Ben de kitap okumayan, yobaz ve tatlı yapmayı bilmeyen erkekler evlenmesin diyorum ve haklıyım.😑

    2
    0 Yorumla
  • ChenTekrarGeldi
    ChenTekrarGeldi Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Ben artık sevgilimle iettye binip ona yaslanmak istiyorum

    2
    0 Yorumla
  • Dilemmâ_y
    Dilemmâ_y Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Araba alınabilir zor bir şey değildir arabası olupta karakteri olmayan bir adamın hayatimda olmasının bir önemi yoktur.
    O zaman sen onu arabası olduğu için sevmis oluyorsun.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadınların yüzde 62si değil yüzde 99u böyle düşünüyor. Arabası olan erkeklerin yüzde yüzü de daha lüks bir arabası olanla aldatılmasının her an mümkün olduğunu bilsin. Çünkü kadın daha iyisini bulduğu an aldatır. Kadın budur.

    0
    0 Yorumla
  • Nclsbg
    Nclsbg Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 65%
    +1 yıl

    Doğru bir yaklaşım, evlilikden sonraki süreçde atalarımızında dediği gibi at avrat silah...

    Araba eş telefon :)

    0
    0 Yorumla
  • İnce_Memed
    İnce_Memed Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    cüzdanın kalınlığında göre severim diyorsun yani. .. böyle düşünen erkekler varsın evlenmesin daha mutlu olurlar. ..

    0
    0 Yorumla
  • nigne88
    nigne88 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 41%
    +1 yıl

    Ben o yüzden mi evde kaldım acaba :-) ev var iki tane arsada var illa araba mı şart

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      30 yaşında nasıl aldın onları

      Yorumla
    • nigne88
      nigne88
      +1 yıl

      Biri babadan kalma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gel evlenek 21 yaşındayım

      Yorumla
    • nigne88
      nigne88
      +1 yıl

      Böyle olur mu bir çiçek bir çikolata al büyüklerinle beraber gel iste :-)

      Yorumla
    • nigne88
      nigne88
      +1 yıl

      Seni adet bilmez töre bilmez seni :-)

      Yorumla
  • goktekibulutlar
    goktekibulutlar Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 43%
    +1 yıl

    Evi olmayan deseler tamam da arabası olmayan ne alaka neyse kendileri bilir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      Evi yoksa arabası olsun 😃

      Yorumla
    • goktekibulutlar
      goktekibulutlar
      +1 yıl

      Hahaha ikisi de varsa ne yapıyorsunuz 😂

      Yorumla
  • Crazyy_girrll
    Crazyy_girrll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 64%
    +1 yıl

    Herkes de araba almasın ya caddelerdeki trafikten haberleri yok galiba beyinsizlerin

    1
    0 Yorumla
  • smizan
    smizan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 37%
    +1 yıl

    Bu devirde araba sart ama ole bir kiyas yapmamk lazim bence belki araba kullanmayi sevmiyo

    1
    16 Yorumla
    • KraLLL_28
      KraLLL_28
      +1 yıl

      Pişt ne yapıyon

      Yorumla
    • smizan
      smizan
      +1 yıl

      Sanane dostum

      Yorumla
    • KraLLL_28
      KraLLL_28
      +1 yıl

      Aaa ayıp ettin

      Yorumla
    • smizan
      smizan
      +1 yıl

      Iyi ettim

      Yorumla
    • KraLLL_28
      KraLLL_28
      +1 yıl

      😪😪😪😪

      Yorumla
    • smizan
      smizan
      +1 yıl

      Agla Çok yaşa

      Yorumla
    • KraLLL_28
      KraLLL_28
      +1 yıl

      Düğününde takı takmayacm 😪😪

      Yorumla
    • smizan
      smizan
      +1 yıl

      Dugun yapmayacam ztn ama cok altin vermek istiyosan ver

      Yorumla
    • KraLLL_28
      KraLLL_28
      +1 yıl

      Üzdün beni vermeyecm 😪😪

      Yorumla
    • smizan
      smizan
      +1 yıl

      Verme zengin koca bulmusum ben ztn

      Yorumla
    • KraLLL_28
      KraLLL_28
      +1 yıl

      Bende kız olsam bulurum tabi

      Yorumla
    • smizan
      smizan
      +1 yıl

      Kiz olmak icin hala bir sansin var😂😂

      Yorumla
    • KraLLL_28
      KraLLL_28
      +1 yıl

      Yok dönme olmam

      Yorumla
    • smizan
      smizan
      +1 yıl

      Sen bilirsim

      Yorumla
    • KraLLL_28
      KraLLL_28
      +1 yıl

      Takp etsene

      Yorumla
    • smizan
      smizan
      +1 yıl

      Sende

      Yorumla
  • Therealisticgirl
    Therealisticgirl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 46%
    +1 yıl

    Çeyizi olmayan kızlar da evlenmesin , beyaz eşya perdeler ve halıları almayan da

    1
    0 Yorumla
  • __pinhan
    __pinhan Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    Araba içinde yaşanmayacağına göre öncelikleri ev olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • Zorba_06
    Zorba_06 Takip Et
    Yoda Yaş: 57 , eic 76%
    +1 yıl

    hani bu kadınlar bizim evimize barkımıza malımıza mülkümüze bakmıyorlardı?

    1
    0 Yorumla
  • çoktatlıyımağlayın
    çoktatlıyımağlayın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 33%
    +1 yıl

    Benim varsa sıkıntı olmaz onda olup olmaması birlikte kullanırız ama bende de yoksa onda da sıkıntı

    1
    0 Yorumla
  • beyefendi_k
    beyefendi_k Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    evlenme sen, zaten bu kafayla evlenirsen evlendiğin adama yazık

    1
    0 Yorumla
  • mlm90
    mlm90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 47%
    +1 yıl

    :D bende kendisi hiç birşey yapamamışken benim sahip olduklarımla ilgilenen kadın sevmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • eneyapalımsöyle
    eneyapalımsöyle Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bende arabası olmayan kızla evlenmem o zaman hadi buyur

    1
    4 Yorumla
    • crazy_man34
      crazy_man34
      +1 yıl

      Üstat ayakta alkışladım seni... 👏👏👏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      Evlenmezsen evlenme bize ney

      Yorumla
    • eneyapalımsöyle
      eneyapalımsöyle
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
    • eneyapalımsöyle
      eneyapalımsöyle
      +1 yıl

      Kadinlara sormuşlar ya erkeklere de sorsalarmis bu kadar da maddiyatci olunmaz ki

      Yorumla
  • BedriSwift
    BedriSwift Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Öyle saçma sey mi olur yetişkin erkek 25 milyon desek. Piyasada 25 milyon araba mi olcak. Sahi türkiyede yollarda kaç araba var. Otomobilden bahsediyorum

    0
    0 Yorumla
  • junPyo
    junPyo Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Arabaya gelecek kız gelmesin daha iyi şimdi işim evim arabam var ama ömür boyu durumumun iyi olacağının garantisi yok o arabaya gelen elinden onlar gittiğinde onlarla beraber gider

    1
    0 Yorumla
  • Zeuss38
    Zeuss38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Onlarda haklı bir bakıma bu zamanda araba lüks değil bir zorunluluk haline geldi ama bunu bir gerekçe gösterip evlenmem diyorsa arabam için de evlenmesin benimle şart koşamaz yani ki arabam da var..

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (147)
Devamını Gör(192)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kadınların %62'si "Arabası olmayan erkekler evlenmesin" diyor, ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınların yarısı evlenmeyecek mi? 22 cevap verildi
‘’Aklı başında olan kadın evlenmez’’lafına katılıyor musunuz? 19 cevap verildi
Evlilik düşünen erkekten, evi olsun-arabası olsun beklentisi olmayan kaç hanımefendi vardır? 7 cevap verildi
Evli erkeklere yazan bekar kadınlar çok mu kurnazsınız yoksa yaşıtlarınız artık evlen miyor mu? 4 cevap verildi
Evlenemeyen kadinlar erkeklesiyor sizcede dogru mu? 28 cevap verildi
Bir araştırmaya göre "evli" olan kadınların %52'si kocalarının kendi ruh eşleri olmadığına... 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨