Gizli Üye(30-35)+1 yılErkegi bilmem ama bir ailede araba şart. Ailesinde araba olmayan biri olarak cok buyuk sıkıntı cektik cekiyoruzda. Acil bir durum olsa hemen gidemiyorsun hastaneye taksi, ambulans beklemen gerekiyor. Sanırım en cok bu yuzden araba istiyorum. Basıma geldi çünkü. 18 e girer girmez, diplomayı alır almaz ehliyet aldım. Ama araba yok😄 malum kriz falan derken arabalar daha dogrusu hayat cok pahalı. Birkac yil daha bu sıkıntıyı çekeceğiz gibi.
13 Yorumla- +1 yıl
Benim herşeyim var ailem varlıklı bir aile ama dış görünüşüm kötü çirkinim boyum kısa
Cevap sahibi+1 yıl@dgerfuyufghhj elindekilerle övünmüyorsan iyi yurekli, mütevazı biriysen dis görünüşün bir önemi yok. Elbet vardır alnına yazılan biri. Bu da cok arabesk oldu sanki😂 ama öyle. Bende dis görünüş olarak iyi degilim. Çirkinim. Vardir bir yerlerde talibim diye avutuyorum kendimi
- +1 yıl
Sence ben çok çirkin miyim profil fotoğrafına bakabilir misin
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılNeden evlenmeyeceklermiş?
Herkes anasının karnından arabayla doğmuyor ya!
Sonra edinilen bir mal.
Karaktersiz olup ta ferrarisi olacağına, karakteri olup ta tabana kuvvet desin.50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBirak araba sahibi olmayi.. araba kullanmayi bilmeyen adam var.. kiz kardesimin esi.. kardesim
Hem
Cocuk bakiyor hem calisiyor hem araba kullaniyor yemin ederim rezillik.. tamam
Adam iyi eyvallah ama mal.. besiktas besiktas fanatigi hay s.. kyim besiktasini..08 Yorumla
SoranErkek olarak bize hak veriyor musun 😂😂
Cevap sahibi+1 yılDalgamı geciyorsun.. tabiki.. ayrica biraksinlar şu cuzdan meraklisi yakistirmasini kadinlara.. adam dedigin arabada surecek motorsiklette surecek.. iyi kotu 20 bin/40 bin civarida arabasi olacak en az!!! Bos bos konusmayin beyler
Soran+1 yılAynen kendi kızlarını beş kuruşu olmayan biri istese vermezler ama burda dediklerine bak 😁😂😂
Cevap sahibi+1 yılEvt evt.. isin garip ve gusel tarafi ben evlenmeden önce bisikletim yoktu esim beni boyle sevdi.. allah yuzumuze guldu.. calistik ettik herseyin sahibi olduk., esimin altinda Şu an guzel bir araba var.. ve ben aldim ayricada istemedi.. istemiyor diye daha guselini almak istiyor insan..
- +1 yıl
Çok saçma yorum yapmışsın benim evimde arabamda var ama mal mülk için geliyorsa biri anında sutlarim
Cevap sahibi+1 yıl24 yasinda babandan dedenden kalan mal hakkinda konusma bence..
- +1 yıl
Babadan dededen kalmamı 😂 Allaha şükür kendim abiliyoken aldım..
Cevap sahibi+1 yılSensin 👍 gule
Gule
Kullan..
+1 yılG*tunde donu yok gelmiş arabası olmayanı eleştiriyor 😂
180 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
- Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.
+1 yılArabam var ama eminim bana arabayla alakalı veya bu tip şeylere değer verdiğini hissettiren bir kadın ile aynı masada dahi oturamazdim.. Trenle, otobüsle, minibüs ile evine çocuğuna ekme götüren aslan gibi kardeşlerimiz abilerimiz var.. Şu düşünce tarzı saçmalıktan başka birşey değil. .
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBüyük şehirde yaşıyorsa bir insan, araba almak için 5 defa düşünmesi lazım.
İhtiyacım oldukça kiralarım, onun dışında toplu taşıma ya da taksi kullanırım.80 Yorumla Aile & Toplum konusunda 891 cevap paylaştı. İyi de şu anda ben para biriktiriyorum ve henüz evlenmeden ev almak bana araba almaktan daha mantıklı geliyor. Kısa zamanda evimi alacağım muhtemelen. Arabam yok diye beni istemeyecek kızlar zerre kadar umrumda olmaz ne kadar güzel olurlarsa olsunlar.
Şimdi ben sana sorarım ei olan mı arabası olan mı?
Çok önyargılısınız çooook ve önyargılı insanlardan nefret ederim. Araba delileri sizi.10 YorumlaArabası olmayan kadınlardır onlar. Adamın belki ehliyeti yok ne yapsın arabayı değil mi? Yalnız mutlaka her aileye bir araba şart, illa lüks olması şart değil. Abim ve yengemden biliyorum. Çocuklar gece aniden bir ateşleniyor, apar topar hastaneye gidiyorlar. Araba olmasa taksi bekle dur..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 751 cevap paylaştı.
+1 yılEskiden yıllar önce başlık parası varmış ya, bu zamanında o zamandan hiçbir farkı yok. Kız almak isteyene arabası var mı, evi var mı, mesleği ve maaşı çok iyimi gibi düşüncelerle erkeklere bakılıyor artık. İnternette okudum damat adayı 200.000 lira tutan ev eşyasını almadı diye kızlarından adamı ayırmışlar. Çok b. ktan bir devirde yaşıyoruz. Fedakar kadın yoklukta belli olur. Bunları evi, arabası, arsası, güzel mesleği ve yazlığı olan biri olarak söylüyorum. Yokluktan değil yani..
20 Yorumla
+1 yılhahh çok üzüldüm tüh... way yazık oldu... arabam yok yawww... way anam wayy evde mi kalmış olduk şimdi... Arabası olanla evlenmek isteyen kadınlar gidip çalışsınlar kendi arabalırını alıp kendi arabalarıyla gezsinler... Nikahı da aldıkları o ARABAYLA yapsınlar...
00 Yorumla
+1 yılBurdan şu sonuç çıkıyor arabası olan erkeğe daha rahat veririm... " Gönlümü"
bu kafa yapısındaki kadınları üzmeyiniz arkadaşlar, ne kadar basitler ne kadar çıkarcılar ve menfaatlerini açıkça dile getirecek kadar da açık yürekliler ya da açık gönüllü mü deseydim 😂😂00 Yorumla
+1 yılbir kız arkadaşıma ihtiyaçlarını gidermesi için kredi kartımı vermiştim.. 6 saate 7300 lira harcadı.. Tabi limiti uygulamadan kestim hemen.. Ve dönüp dedim ki ➡️mk gerizekali si sen hiç 6 saatte 7300 lira kazandın mı.. Cevap yok.. Şimdi dönüp erkeğin arabası marabasi olması lazım diyen kadinlar.. Yiyorsa bir araba değil "otomobil" alında görelim xötünüzü 👍
00 YorumlaBöyle düşünen kadınların %62' sinden midem bulanıyor.. herşeyin çözümü 4 tekerlikli mekanik bir araç mı gerçekten? Ya da insanlar anne karnından arabayla doğuyor da benim mi haberim yok? İşte biz bu yüzden geriyiz, hayatımızda önem ve öncelik vermemiz gerekenlerin sırasını çok ama çok karıştırdık..
20 YorumlaÇok saçmalıyorlar bence. Belki alacak durumu yok adamın. Hem arabanın her ay masrafı var cebe zarar. Olmaması daha iyi. Ama evi olmayan evlenmesin çünkü her ay kira vermek, oraya buraya taşınmak çok kötü.
40 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmezlermiş. Arabası olmayan erkekler de buna çok üzüldüler şimdi eminim.
81 Yorumla- +1 yıl
Sesli güldüm😂😂
Aile & Toplum konusunda 407 cevap paylaştı. Off. Araba almak çok mu kolay sanki. Gençlerimiz iş bulamıyor araba diyorsunuz. Çok kolaysa kadınlar alsın araba kendilerine. Böyle söyleyenler de feminist sözde 🙄🙄.
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇoğgu insan maddi duruma baktıgından dolayı erken boşanıyor arabası var evi var tamam 2 muhabbet evlen gitsin sanki ya dünyasında hayat hep kızların erkekler p_i_ç arabası olsun diyen kızlara inat evi olan kızları seçiyoruz hayat öyle daha adil herşey erkekğin madiyatına göre olmuyor
00 Yorumla
+1 yılBunu soyleyen kadinlarin hepsinin babalarinin oto galerileri mi varmis acaba? Kapilarinin önunde arabalari mi kiriliyormus?
61 Yorumla- +1 yıl
Bunu diyen kızlar kendi odasından mutfağa bile arabayla gidiyor bee sen nedion🙂
Arabayi calisip alirz birlikte huzurlu bir yuvamiz olsn yeter hicbir zaman dusunmedm boyle seyler
60 YorumlaOnlarda arabasi olmayan kızla evlenmesin. Ben çalışıp beraber yaparız herseyi diye düşünüyorum. Olsa tabiki iyi ama olmasa da evlenmem demem
40 Yorumla
+1 yılErkekler de deseydi arabası olmayan kadınla evlenmem diye? Nerde cinsiyet eşitliği. Araba bir tek erkeğe mi? Arabası olmayan erkek tercihimdir asıl. Hayata birlikte başlayıp arabamızı da birlikte aliriz evelallah
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılNe ilgisi var ya. İşi gücü olan insanda zaten bu potansiyel vardır ayrıca günümüzde çok da ulaşılmaz bir şey değil bu... Kadınları kötülemek amaçlı bir soru bu. Sen pembe görünümlü mavili olmayasın 🤔🙄
03 Yorumla- +1 yıl
😀😀😀 çok zekice bir soru oldu soru sahibine bakalım yanıt ne olucak ablam
- +1 yıl
@Muatafabey21 yanıt gelirse tabi. Ayrıca hayır diyecek 😕
- +1 yıl
😀😀😀 Bakalım eğer gerçekten erkek olup kız takliti yapıyorsa kesin şeytanca bir cevap verecektir
+1 yılDemeseler bile gizliden veriyorlar o mesajı.
Erkek dediğin ayağını yerden kesecekmiş.03 Yorumla- +1 yıl
+1 yılBen evlenirim benim arabam var zaten.
Adam gibi biri olsun da ben de alırım arabasını, ne var51 Yorumla- +1 yıl
bende alırım arabasını derken, ne is yapiyosunuz hanimefendi?
Doğru insanı bulduysaniz arabaya felan bakmayacaksıniz arabayı sonra birlikte kazanıp elde edebilirsiniz ama doğru insanı bidaha zor bulursunuz
30 YorumlaNiye? Arabaylami evlenecekmis cok sacma .. oldu olacak alyans yerinede arabanin anahtarini kolye yapip boynuna assinlar
30 YorumlaBence de erkekte araba olmalı arabasız erkek eksik oluyo. Ama sonra araba alacaksa da olur yani illa şart değil hemen olması
33 Yorumla- +1 yıl
@rolex1645 Yani illa da her şey ilk başta elde edeceğim diye bişey olmaz. Çalışılır beraberce alınır araba. Ama bizim kızlar her şeyi erkekten bekliyo
+1 yılAraba meselesi dolaylı olarak para meselesine çıkıyor.
Bir kız vardı, para için evleneceksem fahişeden ne farkım var derdi...
Bunu görünce nedense o aklıma geldi...20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu tür paylaşımlar en çok kızlara zarar veriyor. Erkeklerin gözünde kızlar arabayla elde edilebilecek kadar ucuz varlıklarmış gibi görünmeye başlıyor. Kadına saygı da sevgi de kalmıyor. Kadınlar kendilerini bu tür söylemlerle değersizleştiriyor ama farkında bile değiller. Kadınların en büyük düşmanı kadınlardır
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılKriter değil benim için, bunu önemseyen insan eziktir muhtemelen. Kendisinde olmayan şeyi karşı taraftan istiyor
20 Yorumla
+1 yılBen evlenirim valla araba onemli degil benim için bisikletele atlar gideriz ya da toplu taşima. Sevgi en degerli şey
20 Yorumla
+1 yıldersten sikildiimda kendimi rahatlatmak icin oynadigim, 4 ya$indan beri zihinsel olarak beni en cok tatmin eden aktivite.
arabam da var yatımda 3 cocugum var ama evlı degılım00 YorumlaArabası olan erkeklerin evlenmelerinin sebebini bilmiyorlar ama. "Evleneyim de hiç olmazsa karıya vereceğim parayı benzine veririm. Böylece bir taşla iki kuş vururum." mantığını anlamıyorlar bir türlü. Ah siz kadınlar...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yıl03 Yorumla
SoranNe alaka arabaya vermek
+1 yılBen kişiyi sevdiğim için onunla evlenicem. Arabası olsa ne olmasa ne. Beni sevsin yeter.
30 Yorumla
+1 yılArabası olan erkekle evlenmem asıl. Allah bilir ne fındık kırdı içinde.
30 Yorumla
+1 yılEv araba şart değil o kadar calissin dugunu yapsın arabasini alsın aileden zengin olmasi lazim o zaman
20 Yorumla
+1 yılBenim arabam var. Onun olmasına gerek yok. Evlilik için arabaya değil başka şeylere bakıyorum şahsen
35 Yorumla- +1 yıl
Başka şeylere bakıyorum yazısını okumadın galiba.
- +1 yıl
Kalbini kıracak bir şey söylemedim.
Herşeyi (araba, ev) birlikte çalışarak elde etmek etmeye çalışmak daha güzel ve daha sağlam olduğu kanaatindeyim.
10 Yorumla
+1 yılPozitif ayrımcılığa gerek yok arabası olmayan bir insanın arabalı birini istemesini ben saçma buluyorum
12 Yorumla- +1 yıl
+1 yılBana göre Saçma ve manasız Araba ile mi aşk yaşıyorlar adamla mı 😂 ama kriterler işte kirada oturur artık ama arabası olur
10 Yorumla
+1 yılevleneceğim kişiyle arabası için evlenecek değilim çok saçma😂 beraber alırız biz zaten
40 Yorumla
+1 yılhayvan gibi malı mülkü olup huzur olmadıktan sonra ne boka yarar o evlilik.
30 Yorumla
+1 yılNekadar ayıp yaa iste arabadan kasıt para aslında. Kadinlar şeytan yaa
20 Yorumla
+1 yılBen de kitap okumayan, yobaz ve tatlı yapmayı bilmeyen erkekler evlenmesin diyorum ve haklıyım.😑
20 Yorumla
+1 yılBen artık sevgilimle iettye binip ona yaslanmak istiyorum
20 YorumlaAraba alınabilir zor bir şey değildir arabası olupta karakteri olmayan bir adamın hayatimda olmasının bir önemi yoktur.
O zaman sen onu arabası olduğu için sevmis oluyorsun.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKadınların yüzde 62si değil yüzde 99u böyle düşünüyor. Arabası olan erkeklerin yüzde yüzü de daha lüks bir arabası olanla aldatılmasının her an mümkün olduğunu bilsin. Çünkü kadın daha iyisini bulduğu an aldatır. Kadın budur.
00 YorumlaDoğru bir yaklaşım, evlilikden sonraki süreçde atalarımızında dediği gibi at avrat silah...
Araba eş telefon :)00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılcüzdanın kalınlığında göre severim diyorsun yani. .. böyle düşünen erkekler varsın evlenmesin daha mutlu olurlar. ..
00 Yorumla Ben o yüzden mi evde kaldım acaba :-) ev var iki tane arsada var illa araba mı şart
05 Yorumla
Soran+1 yıl30 yaşında nasıl aldın onları
Soran+1 yılGel evlenek 21 yaşındayım
+1 yılEvi olmayan deseler tamam da arabası olmayan ne alaka neyse kendileri bilir
02 Yorumla
SoranEvi yoksa arabası olsun 😃
- +1 yıl
Hahaha ikisi de varsa ne yapıyorsunuz 😂
+1 yılHerkes de araba almasın ya caddelerdeki trafikten haberleri yok galiba beyinsizlerin
10 YorumlaBu devirde araba sart ama ole bir kiyas yapmamk lazim bence belki araba kullanmayi sevmiyo
116 Yorumla
+1 yılÇeyizi olmayan kızlar da evlenmesin , beyaz eşya perdeler ve halıları almayan da
10 YorumlaAraba içinde yaşanmayacağına göre öncelikleri ev olmalı.
10 Yorumlahani bu kadınlar bizim evimize barkımıza malımıza mülkümüze bakmıyorlardı?
10 Yorumla
+1 yılBenim varsa sıkıntı olmaz onda olup olmaması birlikte kullanırız ama bende de yoksa onda da sıkıntı
10 Yorumla
+1 yılevlenme sen, zaten bu kafayla evlenirsen evlendiğin adama yazık
10 Yorumla:D bende kendisi hiç birşey yapamamışken benim sahip olduklarımla ilgilenen kadın sevmiyorum
10 Yorumla
+1 yılBende arabası olmayan kızla evlenmem o zaman hadi buyur
14 Yorumla- +1 yıl
Üstat ayakta alkışladım seni... 👏👏👏
SoranEvlenmezsen evlenme bize ney
- +1 yıl
Eyvallah
- +1 yıl
Kadinlara sormuşlar ya erkeklere de sorsalarmis bu kadar da maddiyatci olunmaz ki
+1 yılÖyle saçma sey mi olur yetişkin erkek 25 milyon desek. Piyasada 25 milyon araba mi olcak. Sahi türkiyede yollarda kaç araba var. Otomobilden bahsediyorum
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Arabaya gelecek kız gelmesin daha iyi şimdi işim evim arabam var ama ömür boyu durumumun iyi olacağının garantisi yok o arabaya gelen elinden onlar gittiğinde onlarla beraber gider
10 YorumlaOnlarda haklı bir bakıma bu zamanda araba lüks değil bir zorunluluk haline geldi ama bunu bir gerekçe gösterip evlenmem diyorsa arabam için de evlenmesin benimle şart koşamaz yani ki arabam da var..
00 Yorumla- Devamını Gör (147)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar