gerçekleri söyleyin
evlenen yok gözünüzü evli erkeklere mi diktiniz?
gerçekleri söyleyin
evlenen yok gözünüzü evli erkeklere mi diktiniz?
Bende merak etmiyor değilim.
Neden mantığı nedir?
Yani kendine saygısızlık yapiyorsun, inançlı degilsin tamam hadi ama başka hemcinsine nasil yapabiliyorsun.
Insan hata yapar, kimse mükemmel değil mi, bir anlık boşluk, psikolojik olarak iyi olmama vs. bunun bilincindeyim ama bunun surekli bir hal alması hata değil tercihtir bana göre.
soytarı arıyorlar kendilerine kadınlar
ya da para gücü
olay bu
Sizce erkek mi soytarı oluyor kadin mi kendini soytarı ediyor? Ikiside bence.
Duygusal ve resmi bağı olan bir erkeğin beklentisi de o kadının yaklaşımı da ikisinin o aşmaya gelene kadar yaptığı tüm konuşmalarda cirkin.
Cevap
2Cevap
Çok vardır.
Artık erkekler 30-35 yaşına kadar evlenmiyor
Hal böyle oluncada kızlar evde kalıp kendilerini kız kurusu gibi hissetmeye başlıyorlar
Sg aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?