Ölüm olaylarından aşırı etkileniyorum, bu normal midir?

Bugün arkadaşımın eniştesi vefat etmiş. İş kazası olmuş.

Ki ben ne zaman böyle haberler alsam ismi geçse çok etkileniyorum, gece uyuyamıyorum bile. Daha önce yakınlarımdan vefat edenler olunca da böyle olmuştu, küçüklükten beri çok yoğun etkisi var üzerimde...

Bu etki normal midir yoksa fazla mı aşırı?
Ölüm olaylarından aşırı etkileniyorum, bu normal midir?
Cevapla