Eski sevgilim yazdi ama benim sevgilim var

Benim 4 sene bekledigim onun icin agladigim ama hala vazgecilmezim olan eski sevgilim yazdi , yeniden basliyalim mi diye mesaj atti zaten ayrilma sebebimizi bilmiyorum daha cocuktuk ama benim ilk askimdi, Bir yandan cok sevindim cünkü onu unutamamistim 4 seneden beri .. Ama benim 1 yildir sevgilim var onu Pat diye birakirsam cok haksizlik olur ama onu sevmiyorum , simdi benim eski sevgilim ögrenirse benim baska birisiYle beraber oldugumu cok kötü seyler düsünür benim hakkimda ve ben buna gercekten dayanamam tekrar kaldiramam o aciyi siz ne yapardiniz bu durumda?
Eski sevgilim yazdi ama benim sevgilim var
Cevapla