Neden kimse orta boylu kızları beğenmiyor ve bir kez olsun bence orta boylu kızlar denmiyor biz neyiz uzaylı mı?

Cidden nerde görsem. Yok kız dediğin ufak tefek minik olur. Ya da yok. Kiz dediğin uzun olur o ne öyle minicik? Eee ya biz. Size göre biz yokuz ve şansimiza küsmeliyiz degil mi? Sonuçta kimsenin ideal tipi değiliz. Ya 150-155 olcan. ya da 170+ hic 160-164+ boylarda olursan olmaz. Orta boyluyuz. Ya biz. Hayır biriniz de demiyorsunuz ki. Orta boylu kızlar da tercih edilesi ne uzun ne kisa tam. ideal diye ama yoook nerdeeeee? Hep kısaları sevmeyin ama ben de uzun değilim desem orda bile kisa uzun kiz var ama biz yokuz demi. Hayır bizi de beğenseniz ölür musunuz ne eksiğimiz var o uzun veya kisa kizlardan özellikle kisa kızlardan. Onlar tas bebek de. biz yaslanmis ablaları falan mi? Keske orta boylu Olmasaydım keske uzun 170-174 olsaydim bunu öyle cok isterdim ki ama gel gör ki orta boylu oldum. Ve kimsenin orta boylu kızlar umrunda degil zaten bizim ülke de ya uzun vardır ya kisa direk geçiş yapar insan hic orta boylu olmaz olur mu canim öyle şey Orta boy ne?😒
Neden kimse orta boylu kızları beğenmiyor ve bir kez olsun bence orta boylu kızlar denmiyor biz neyiz uzaylı mı?
Cevapla