Abimin iş çevresinde pek kız yok, arkadaş çevresinde de pek kız yok. İşi gücü eğitimi kariyeri iyi ama evlenemedi daha. Biz de görücü usulü bulup birilerini tanıştırmaya çalışıyoruz. Bilirsiniz erkeklerin de bir öğretmen kız merakı var niyeyse?
Buna güzel öğretmen kızlar buluyoruz ama hepsinde arıza çıkıyor. Abim başka şehirde yaşıyor ve bulduğumuz kızları tanıdık aracılar sayesinde buluyoruz , biz genelde görmüyoruz. Telefon numarası veya instagramını veriyorlar. Onlar konuşsun tanışsın anlaşsın diye bekliyoruz. Ama kızlar bir tuhaf çıkıyorlar. Kimisi illa fotoğrafını göndermiyor neymiş bir süre yazışıp konuşup birbirini iyice tanıyınca görüşecekmiş! Yahu karşındaki adamı da bir düşün sen onun fotosunu gördün de o senin fotonu görmedi günlerce haftalarca belki aylarca hiç görmediği kızla mı konuşsun? Neden? Abim nazikçe 2. kez foto göndermesini rica edince kız sinirlenmiş, "sen pazardan mal mı alıyorsun benim dış görünüşüme göre mi karar vereceksin! Ben artık seninle görüşmek istemiyorum!" demiş. Yuhhh yani ağzım açık kaldı!!!
Kimi kızlar da 1 tane fotoğraf gönderiyor ama görüşmüyor, neymiş bir müddet sadece yazışarak tanışacaklarmış! Öyle nasıl tanıyabilirsin ki? Tipini görmeden konuşmadan, elektrik alacak mısın yoksa hiç tipin değil mi bilmeden nasıl tanıyacaksın? Ayrıca herkes kendini yazarak tanıtamaz ki , erkeklerin çoğu uzun uzadıya yazışmayı sevmez.
Neymiş kız alışkın değilmiş daha 3 gündür yazışıyormuş hemen buluşamazmış. Burası Türkiyeymiş onun daha önce böyle durumları olmamışmış!
Yahu altı üstü bir cafeye gidip 5 dk bir kahve içeceksin, sonra olursa olur olmazsa olmaz. Bunu niye bu kadar büyütüyorsun git de adamın koynuna gir demedik! Evlilik niyetiyle medenice bir kahve içip birbirini görüp tanımaya çalışmayı sanki ahlaken uygun olmayan bişey gibi yansıtıyorlar. Ve bunlar gayet modern görünen
28 yaş civarı öğretmen hatta yüksek lisans doktora falan yapan kızlar bunlar. Sanırsın köydeki 17 yaşındaki ev kızı. Sanırsın hiç hayatında bir erkekle görüşmemiş bir kahve içmemiş. Bu nedir arkadaş?
Özgüven eksikliği mi, yoksa kendini ağırdan satma stratejisi mi, başka bişey mi, ben anlamıyorum artık.
Kızlar hep mi böyle? Bize mi arızası denk geliyor hep?
Buna güzel öğretmen kızlar buluyoruz ama hepsinde arıza çıkıyor. Abim başka şehirde yaşıyor ve bulduğumuz kızları tanıdık aracılar sayesinde buluyoruz , biz genelde görmüyoruz. Telefon numarası veya instagramını veriyorlar. Onlar konuşsun tanışsın anlaşsın diye bekliyoruz. Ama kızlar bir tuhaf çıkıyorlar. Kimisi illa fotoğrafını göndermiyor neymiş bir süre yazışıp konuşup birbirini iyice tanıyınca görüşecekmiş! Yahu karşındaki adamı da bir düşün sen onun fotosunu gördün de o senin fotonu görmedi günlerce haftalarca belki aylarca hiç görmediği kızla mı konuşsun? Neden? Abim nazikçe 2. kez foto göndermesini rica edince kız sinirlenmiş, "sen pazardan mal mı alıyorsun benim dış görünüşüme göre mi karar vereceksin! Ben artık seninle görüşmek istemiyorum!" demiş. Yuhhh yani ağzım açık kaldı!!!
Kimi kızlar da 1 tane fotoğraf gönderiyor ama görüşmüyor, neymiş bir müddet sadece yazışarak tanışacaklarmış! Öyle nasıl tanıyabilirsin ki? Tipini görmeden konuşmadan, elektrik alacak mısın yoksa hiç tipin değil mi bilmeden nasıl tanıyacaksın? Ayrıca herkes kendini yazarak tanıtamaz ki , erkeklerin çoğu uzun uzadıya yazışmayı sevmez.
Neymiş kız alışkın değilmiş daha 3 gündür yazışıyormuş hemen buluşamazmış. Burası Türkiyeymiş onun daha önce böyle durumları olmamışmış!
Yahu altı üstü bir cafeye gidip 5 dk bir kahve içeceksin, sonra olursa olur olmazsa olmaz. Bunu niye bu kadar büyütüyorsun git de adamın koynuna gir demedik! Evlilik niyetiyle medenice bir kahve içip birbirini görüp tanımaya çalışmayı sanki ahlaken uygun olmayan bişey gibi yansıtıyorlar. Ve bunlar gayet modern görünen
28 yaş civarı öğretmen hatta yüksek lisans doktora falan yapan kızlar bunlar. Sanırsın köydeki 17 yaşındaki ev kızı. Sanırsın hiç hayatında bir erkekle görüşmemiş bir kahve içmemiş. Bu nedir arkadaş?
Özgüven eksikliği mi, yoksa kendini ağırdan satma stratejisi mi, başka bişey mi, ben anlamıyorum artık.
Kızlar hep mi böyle? Bize mi arızası denk geliyor hep?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer