

Maskülist, anti feminist, erkek haklarını ve erkek-kadın eşitliğini savunan kaç kişi var?
Maskülistim
Maskülist değilim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Ben ilk sıradayım.
Ben sapına kadar
Cevap
6Cevap
Ben gerçek eşitliği savunuyorum. Sonunda izm olan hiçbirşeyi desteklemem..
Feminizmi öyle yenemezsin biliyorsun değil mi? Maskülistler gerçek eşitliği savunuyorlar zaten. Maskülistler erkek beyanı esas olsun u savunmuyorlar. Maskülizmi bir araştırmanı öneririm.
İnsanlar herhangi bir ideolojiye sahip oldukları zaman saldırganlaşabiliyorlar her ne olursa olsun. Maskülizmi biliyorum ama dediğim gibi ben herhangi bir ideolojiyi desteklemiyorum.
Yanlış yapıyorsun o zaman. Ben de senin gibi düşünüyordum, bir ideolojiyi desteklemeye gerek yok diyordum ama bir birleştirici güç olmadan feminizmi asla yenemezsin. Feminizmin ve feministlerin karşısına neyle çıkacaksın? Birleştirici olan ne olacak? Bu cinsiyetçilikleri biz başlatmadık, biz çıkarmadık. Feminizm olmasaydı maskülizme, meninizme gerek olmazdı zaten. Maskülizm ve meninizm bir direniştir kadın egemenliğine, kadın üstünlüğüne karşı, erkeklere yapılan ayrımcılıklara karşı. Maskülizm gerçek cinsiyet eşitliğini savunur. Kadınlar zaten ayrıcalıklı, bunun zaten farkındasındır. Bu düzenin eşit bir düzen olması için erkek haklarının güçlendirilmesi ve toplumsal cinsiyet eşitliğinin sağlanması lazım. Halen daha taciz, tecavüz iftirası atan kadınlara ceza verilmiyor, halen daha erkek olduğu için 5 sene geç emekli oluyor erkekler, askerliğe sadece erkekler gidiyor, ağır ve riskli işlerde yalnızca erkekler çalışıyor. Bu ayrımcılıkların bitmesi için maskülizmin güçlenmesi lazım, yayılması lazım. Maskülizm ideolojisinin güçlü olduğu bir ülkede erkeklere bu şekilde ayrımcılık yapamazlar.
Biryerde haklılık payı var tabi lakin dediğim gibi. İnsanlar bir ideolojiye sahip olduklarında çok saldırganlaşıyorlar. Tıpkı feministler gibi. Ama gerekirse maskülist de oluruz bu akım karşısında. Şimdilik biraz daha ılımlıyım ama yavaş yavaş alevleniyorum. Kimse benim alev alışımı görmek istemez bence..
Saldırganlık ideolojiye ve kişiye göre değişir. Sadece feministlerde erkek düşmanlığı var. Maskülizm toplumsal cinsiyet eşitliğini ve gerçek cinsiyet eşitliğini savunduğu için desteklemende herhangi bir sakınca yok. Gönül rahatlığıyla maskülist olabilirsin. Maskülistler ılımlı zaten. Gerçek cinsiyet eşitliğini savunuyoruz. Eğer sen zaten cinsiyet eşitliğini savunuyorsan otomatik olarak bir maskülistsin demektir. :D Sadece kadın üstünlüğünü savunanlar feminist oluyor.
Ben etsülistim etliye sütlüye karışmam
😂😂
Feminizm nedir? Bunu doğru kabrarsan aslında Hümanist olursun.
The Red Pill belgeselini izledin mi? İzlemediysen mutlaka izle, gerçek cinsiyet eşitliğini anlatıyor. Çok şey öğrenecek ve farkedeceksin o belgesel ile. Günümüzde erkeklerin yaşadığı ayrımcılıklar ve sorunlara da değinmiş. Gerçek eşitliği anlatıyor. Son zamanların en çok konuşulan ve tonlarca ödül alan çok kaliteli bir belgeseldir. Genelde kime sorsam izlemiş oluyor. Sen izledin mi bilmiyorum ama izlemediysen mutlaka izle.
Evet izlemelisin. Hatta linkini sana burdan atabilirim, bir yere linki kaydet, boş zamanında izlersin. Pozitif ayrımcılık kimseye yapılmamalı bence. Herkes eşit olmalı. Hümanist ve adil olmak en doğru ve güzel şey. Bu açıdan çok güzel konuştun. Katılıyorum sana.
The Red Pill belgesel linki : ultrafilmizle.tv/.../
Rica ederim ne demek. İyi günler. 👍
İzledin mi?
Bu sitedeki erkeklerin çoğu kızlara köle oluyor tasma takılmasını istiyor ayaklarını yalamayı arzuluyor sen gelmiş maskülist diyorsun
İşte o bahsettiklerin yaşanmasın diye erkek haklarının güçlenmesi lazım. O kölelik fetişi zaten bu yüzden oluyor erkeklerde, feministler sürekli erkekleri aşağıladıkları için, femdom ve finansal kölelik gibi şeylerle erkekleri küçük düşürüp köle yerine koyduğu için. Feministler erkekleri güçten düşürüyor sürekli erkekleri aşağılayarak, bütün sorunların kökeni erkeklermiş gibi göstererek. Erkeklerin sürekli olarak aşağılanması, bütün erkekler tecavüzcüdür, sapıktır vs denmesi erkeklerin psikolojisine zarar veriyor, erkeklerin sürekli feminizm ile manipüle edilmesi de erkeklerin hem psikolojilerine zarar veriyor hem de erkekleri köleleştiriyor. Bunların düzelmesi için zaten maskülistler mücadele veriyor. Erkekleri her alanda güçlendirmek, haklarını güçlendirmek, arttırmak ve erkekleri aşağılayan, küçük düşüren her şeyle mücadele etmek. Tam da bu sebepten maskülist olmalısın. Bütün erkekler ve bütün kadınlar maskülist olmalı.
Sonuna kadar maskülistim zaten
İşte olması gereken de bu.👏👏👏 Tebrikler 👍
Ben haklı olan kim ise onun tarafında olurum.
cinsiyetlerin haklarıyla ilgilenmiyorum
Kendini üstün gören kendini kaybetmiş demektir
Erkekleri öldürcez hazır olun
Dedi f*minist.
feministim eşitliği savunurum yani en doğru olanı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar