Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben gayet iyiym çok şükür olanlar için söylüyorum 😅

hava degisimiyle gelen bir depresyon olabilir seninki.
Benim Mod cuma sanki cunku bugun son is gunum, yarin tatil beni bekler :P
Depresyondan çıkmak için itinayla saçma sapan her tekniği deneyebileceğim günlere girdim. Kahrolsun depresyon
Overlekcu gibi psikolok ha
Ayağına geldiiii hanimmm
😅🤣
iyi bir
şey ama
Cevap
4Cevap
Tam depresyona giricem güneş açıyor içim ısınınca vazgeçiyorum
Çevredekileri çıkardımmı iyiyim.
Faydalı ben dert etmem senn
şrfzlr kltklr npynz fkfkngdhjk
depresyon falan yok olmaz olmamalıdırda :d
Kapali havayi hic sevmem ruhumu daraltyr
Nötr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar