Kavga sonucu uzmanlıktan atılır mı? (ASKER UZMAN ERBAŞ) ?

Merhaba arkadaşlar nişanlım yazın 2 kişi ile kavga ediyorlar. Karşı taraf ilk vuruyo ve sonra darp raporu alıp şikayet ediyorlar. Sonra nişanlımda darp raporu alıyo; karşı taraf sürekli seni memuriyetinden edeceğiz diye tehditler savuruyor. Sadece savcılıkta ifade verdi. 2 ay gecti ne mahkeme açıldı ne bişe. Ne olur sizce mahkeme olur mu?
Kavga sonucu uzmanlıktan atılır mı? (ASKER UZMAN ERBAŞ) ?
Cevapla