İş yerinde arkadaşa zorla kahve ısmarlatmak ayıp mı?

Diğer bölümde çalışan 3 kadının yanına gidip kendime zorla kahve ısmarlatacağım bunda yanlış bir şey var mı?
Siz yapmıyor musunuz böyle şeyler?
İş yerinde arkadaşa zorla kahve ısmarlatmak ayıp mı?

Soruyu sorup kalkıyorum. Bana şans dileyin..
Güncellemeler
+1 yıl
Birinin gözü değdi bardağım kırıldı ayıp size ya :(
İş yerinde arkadaşa zorla kahve ısmarlatmak ayıp mı?
Cevapla