İş yerindeki arkadaşlarınız sizi araya kahve içmeye çağırmıyorsa nasıl davranırsınız?

Diyelim ki kendi aralarında çıkıyorlar ve sizi çağırmıyorlar hiç. Bu durumda davranışlarınız, tavırlarınız nasıl olur?

Güncellemeler
4 ay
Bunu en çok yapan kız biraz önce markete gitti. Masadaki herkese sordu marketten bir şey ister misin diye ama bana sormadı. Bu durum canımı sıkmaya başladı. Sabah günaydın demedi. Ben de yüzüne bakmasam ses çıkarmayacan dedim. Ondan sonra günaydın dedi. Çok net bir soğukluk ve ilgisizlik var. Bu kıza bana böyle davranmasını gerektirecek seviyede hiçbir şey yapmadım ve demedim. Bu yaptığı haksızlık. Bundan sonra aynı şekilde muamele yapmayı düşünüyorum. Siz nasıl davranırdınız böyle bir durumda?
İş yerindeki arkadaşlarınız sizi araya kahve içmeye çağırmıyorsa nasıl davranırsınız?
Cevapla