Dul ve çocuklu adamla evlendim çok pişmanım kendi ellerimle kendimi yaktım boşanmak istiyorum acaba toplum beni suçlar mi?

Dulla evlenmek pişman olmak..
Güncellemeler
+1 yıl
Toplum yaşın 35 evde kaldın hadi evlen evlen de evlen dedi herkes beynimi yedi bu adamda bir anlık boslugumda karşıma çıktı mutlu bir yuvam olur sesim evde kalmış etiketinden kurtulurum dedim ve evlendim ıçine girince evlilik kurumunum ne kadar ciddi bir kurum olduğunu gördüm zaten zor olan bu durum bir başkasının çocuğunun sorumluluğu yüklenince kaldıramadım nefes alamıyorum yapamıyorum yürümüyor boşanacağım günü iple çekiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Allah düşmanımın başına vermesin siz siz olun annelerinizin sözünü dinleyin yaşınız 50 ye bile gelse anneler hisseder evlenme dediyse evlenmeyin yapma dediyse yapmayın köpekler gibi pişmanım aynı evin içinde ya da dışında olsun ara sıra gelsin hiç fark etmez dul ve çocuklu bir adamla eliyseniz inanın b... ku yemissiniz demektir. benim buradan bekarlar tavsiyem evlilik bir kere olan bisi karar verirken dengenizi seçin eğer denginiz değilse evlenmeyin sadece benim gibi PİŞMAN OLURSUNUZ...
Dul ve çocuklu adamla evlendim çok pişmanım kendi ellerimle kendimi yaktım boşanmak istiyorum acaba toplum beni suçlar mi?
Cevapla