O beni özlemiyor mu hiç mi onun aklına gelmiyorum? Hepinizden cevap bekliyorm lütfen??

18yaşındayım 24 yaşında çıktığım biri okişi yakısıklı biri değil bnde güzel birym..zaktan akrabam ilk öpstüm kişi öpüşme dışında ileri gitmedim .bi hata yaptım ben bu kişinin peşinden çok koştum ayrıyken.de 1 ay yazmıcam dedim yazdım 2ay geçti yazmıcam dedim yazdım tekrar 1 aygeçti yazmıcam dedim yine yazdım bu böyle devam etti sürekli her yazmıcam diyip yazdığımda bulustmzda aramızda bir öpsme yaşandı. kendimi küçük duruma düşürdüğümün çok farkındayım ama irademe hakim olamıyordum özlüyordum onu. şimdi yazmayalı 2 ay oldu ve yazmıcam bu sefer yazmak geliyor içmden önceleride hep böyle diyordum ama hep yazdım sonuçta ama şimdi tam kararlıyım... özlüyorum hala ama yazmıcam..nedn özlüyorum? o beni özlemiyormu hiçmi onun aklına gelmiyorum ? ne yapcam ben?
Güncellemeler
+1 yıl
anlaamıyoyrumm ? cevap?
O beni özlemiyor mu hiç mi onun aklına gelmiyorum? Hepinizden cevap bekliyorm lütfen??
Cevapla