18yaşındayım 24 yaşında çıktığım biri okişi yakısıklı biri değil bnde güzel birym..zaktan akrabam ilk öpstüm kişi öpüşme dışında ileri gitmedim .bi hata yaptım ben bu kişinin peşinden çok koştum ayrıyken.de 1 ay yazmıcam dedim yazdım 2ay geçti yazmıcam dedim yazdım tekrar 1 aygeçti yazmıcam dedim yine yazdım bu böyle devam etti sürekli her yazmıcam diyip yazdığımda bulustmzda aramızda bir öpsme yaşandı. kendimi küçük duruma düşürdüğümün çok farkındayım ama irademe hakim olamıyordum özlüyordum onu. şimdi yazmayalı 2 ay oldu ve yazmıcam bu sefer yazmak geliyor içmden önceleride hep böyle diyordum ama hep yazdım sonuçta ama şimdi tam kararlıyım... özlüyorum hala ama yazmıcam..nedn özlüyorum? o beni özlemiyormu hiçmi onun aklına gelmiyorum ? ne yapcam ben?
Güncellemeler
+1 yıl
anlaamıyoyrumm ? cevap?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar