Başörtüsünü çıkaran kızlardan neden nefret ediyorsunuz?

Bir kız başörtüsü takınca "helal olsun, doğru yolu bulmuşsun , hayırlı olsun " gibi yorumlar alırken neden tam tersi durumda linç üstüne linç yiyor?

Neden o kız "Başörtüsünü çıkardıysan sessiz sessiz otur kimseye fikrini beyan etme" elestirisi alıyor?

Oysa ki birisi başörtüsü takarsa onun herkese "siz de takın " diye öğüt (!) vermesi hak olarak görülüyorken...

Basortusu takmak ve çıkarmak kişinin kendi iradesindeyken neden insanlar bu konuda insanların KİŞİSEL seçimlerine ve KIŞISEL fikirlerine burnunu sokuyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Neden başörtüsünü çıkaran bir kız MUTSUZ olmak zorunda? Ya da karşıya öyle hissettirmek zorunda?

"Başörtüsünü çıkardim ve mutluyum " demesi neden zorunuza gidiyor?
Başörtüsünü çıkaran kızlardan neden nefret ediyorsunuz?
Cevapla