Neden erkekler geceleri rahat bir şekilde gezebiliyorken kızlar gezemiyor?

Neden erkekler geceleri rahat bir şekilde gezebiliyorken kızlar gezemiyor. Gece sadece erkekler için yaratılmadı. Bende çok istiyorum geceleri gezebilmek. Yildizlari izleyebilmek.

Ama yapamiyorum. Neden?
1. Konu komşu
2. Dedi kodu
3. Erkekler
4. Sapık erkekler.
5. Korkmak

Iste bunlar nedenleri.
Keske tek basim gezebilsem KEŞKE

Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Neden erkekler geceleri rahat bir şekilde gezebiliyorken kızlar gezemiyor?
Cevapla