Fit ve bakımlı vücuda sahip olan insanlar hem sosyal ilişkilerinde, hem de toplum içinde daha çok saygınlık gördüğüne inanıyorum. Çünkü kilolu bir insan gördüğünde herkesin bakışı değişiyor, içinden "aman allahım bu kilo ne" diye geçirebiliyor. Kilolu bir arkadaşla birlikte olmak mı yoksa fit ve zayıf bir arkadaşla yan yana olup bir şeyler yapmak mı?
Yani evet kilolu olmak ya da çirkin biri olmak ilk intiba için iyi değil bu kesin. Ama gerisi kendini tanıttıktan sonra oluşuyor bana göre. Örneğin benim her dönem çok keyifli arkadaşlarım olmuştur. Okul hayatımda, iş hayatımda, sosyal çevremde ya da akrabalar arasında hiçbir zaman saygı duyulmayan, pısık biri olmadım aksine her zaman sesi çıkan, ortamı idare eden biri oldum. Kilolu olmak bence dediğim gibi ilk intibada önemli ya da seni sevmeyenlerin saldırma mekanizması. Hani atacak laf bulamadım sen sus şişko gibi. :)) Ama bunlar ne bileyim söyleyenin ne kadar zavallı olduğunu düşündürüyor bana. Aynı şey çirkin biriyle tartışanın şey demesi gibi. ''karga burunluya bak adam olmuş laf söylüyor'' gibi ya da işte kısa bir erkeğe yerden bitme erkek mi sandın kendini demek gibi. Yani zavallılıkta zirve bence bunlar. Hani senin karakterine ya da huylarına söyleyecek söz bulamadım, bari görünüşünle seni acıtmaya çalışayım. :) Zavallılar için üzülmeliyiz bana göre çünkü en çok dışlanan ve sevilmeyenler onlar.
Onun dışında bir sorunu olduğunu düşünmüyorum. Yani en azından bana rast gelmediler ya da ben algı zorluğu yaşadım 29 sene boyunca. İkisi de olabilir, bu konuda iddialaşmam.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bence kilolular dışlanıyor özellikle erkekler kendimden biliyorum ben 90 kilo falandım spor ve diyetle 60 a indim erkeklerin bakışı değişti bana resmen daha nazik davranıyorlar bir hata bile yapsam önemli değil diyorlar güzel olunca erkekler daha nazik oluyor
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kilo arkadaşlık ilişkilerinde olumsuz olarak daha az yansırken sevgi, sevgililik gibi ilişkilere daha olumsuz yansımaktadır. Bazı kilolu insanlar daha sempatik olup; normal kilodaki insanlara göre daha dost canlısı gözükmektedir. Bazı kilolularsa bunu avantaja çeviremeyip; insanların antipatik bulduğu kişiler olmaktadır. Kilolu insanların suçu yok burada sorun insan egosunda.
Genelde dışlanıyorlar. Kimisi çok sempatik olurken diğeri çok itici olabiliyor. Kilolu şahısların normal insana göre daha çok kıyafet değiştirmeli kişisel bakımına bence daha sık ve özen göstermeli. Dışlanma kaygısından uzak durmalılar ve kendilerini ötekileştirmeden günlük hayatlarına devam etmeliler.
genel olarak türk toplumu kadınları etine buduna dolgun insanlardır. atalarımızda boşuna dememiş zaten yemeğin salçalısı kadının kalçalısı adamların bir bildiği varmış demek.
Kendini toplumdan dışlamayan kimseyi toplum dışlayamaz. Her alanda asıl dışlayan insanın kendisidir. Özgüvenı olan ve kendine güvenen her insan ayakta karşılanır.
Arkadaşlık olarak hayır. Sevgili olarak olabilir ama obez sevgilisi olanları da çok gördüm. Aslında bu kilolu olanın bunu ne derece içselleştirdiğiyle alakalı.
Resimdeki kilolu değil obez zaten. Dışlanmaları gayet doğal çünkü kilo vermemekle kalmayıp birde üzerlerine küçük beden kıyafet giyiyorlar böyle seksi mi hissediyorlar kendilerini bilmiyorum.
Görünüş itibari ile toplum tarafından itiliyorlar. Tıpkı yüksek zihin düzeyleri gibi, buda "anormallik" ve "güzellik" nedir sorularini tekrar ele almaya zorluyor. Aslında hastalıklı olan toplumdur.
Genel olarak dışlandığını gördüm çok acımazsızca ve saçma ama genel olarak dışlayan kişiler aslında pekte oturup bir şeyler konuşamayacağım çok sığ ve dar düşünen kişiler oluyor zaten
En İyi Cevaplar