Elim kolum bağlandı, çareler tükendi yardım edin .. :(
Benim 7 senelik bir arkadaşım var. Yani benim için arkadaştan da öte kardeşim gibi seviyorum. Son kalan paramı, ekmeğimi, suyumu hep onunla bölüştüm. Böyle dediğimde ne kadar çok sırrım olan bir insan olduğunu anlarsınız zaten. Dostluğumuz çok güzel gidiyordu ta ki 3 sene önce hayatımıza benim sınıf arkadaşlarım girene kadar. Ben sınıf arkadaşlarımı bundan 3 sene önce kardeşim dediğim insanla tanıştırdım. Her şey ilk başta güzel giderken sonradan çok sıkıcı bir hal almaya başladı, sınıf arkadaşlarım ve kardeşim dediğim kız benimle olduklarından daha yakın oldular. Anlayacağınız gibi kardeşim dediğim kız beni başka insanlara tercih etti. Arkamdan iş çevirdiklerini öğrendim ve birbirimize düşman olduk .. Kavgalar ettik küfürler ettik 1.5 sene konuşmadık kardeşim dediğim kız ve arkadaşları insanlara arkamdan demediği lafları bırakmadılar ve 3 ay önce yeniden barıştık aramızda ki dostluk eskisi gibi oldu. Ama eski sınıf arkadaşlarımla barışmak gibi bir durum söz konusu olmadı çünkü onlar hala arkamdan konuşan insanlar. Ama işin ilginç kısmı kardeşim dediğim kız bugün hala onlarla çok fazla içli dışlı ve yakın. Bugün o kızın evine gittim, ve eski sınıf arkadaşlarım geldi bir anda. Onlar espriler yaparken, kahkahalar atarken ben af edersiniz tabiri caizse salak gibi durdum. Ezik gibi onları izledim. Ve kardeşim dediğim kız onlar varken beni görmezden geldi.Yapmam gereken şey belki oradan çekip gitmekti, belkide eski sınıf arkadaşlarımdan hala arkamdan konuşanını alıp evire çevire dövmekti ama seviyesiz duruma düşmeyeyim diye bir şey yapmadım. Hayatımda hiç bir şeyin bu kadar zoruma gittiğini hatırlamıyorum .. Her neyse .. Yaklaşık 1.5 saat onların kahkahalarını izledim ve arkadaşıma hiç bir şey belli etmeden evime geldim. Başka arkadaşlarımla konuştum bu olayı, ablama anlattım ve benim tam bir aptal olduğumu söylediler. Sana o kadar kazık atan bir insanla barıştın, sana bugün yine aynı şeyi yapmış ve sen susup oturup onları izlemişsin helal olsun dediler. Arkadaşıma mesaj attım sonunda olanları ya benden vazgeç yada diğerlerinden dedim. Daha cevap vermedi. Gerçi benden özür dilerse içimdeki kırgınlığın geçebileceğini zannetmiyorum, çünkü beni o konuma sokmamalıydı. Ben kardeş kazığı yemekten bıktım gerçekten. Ne yapmalıyım bilmiyorum elim kolum bağlandı , çareler tükendi sanki yardım edin ..
Benim 7 senelik bir arkadaşım var. Yani benim için arkadaştan da öte kardeşim gibi seviyorum. Son kalan paramı, ekmeğimi, suyumu hep onunla bölüştüm. Böyle dediğimde ne kadar çok sırrım olan bir insan olduğunu anlarsınız zaten. Dostluğumuz çok güzel gidiyordu ta ki 3 sene önce hayatımıza benim sınıf arkadaşlarım girene kadar. Ben sınıf arkadaşlarımı bundan 3 sene önce kardeşim dediğim insanla tanıştırdım. Her şey ilk başta güzel giderken sonradan çok sıkıcı bir hal almaya başladı, sınıf arkadaşlarım ve kardeşim dediğim kız benimle olduklarından daha yakın oldular. Anlayacağınız gibi kardeşim dediğim kız beni başka insanlara tercih etti. Arkamdan iş çevirdiklerini öğrendim ve birbirimize düşman olduk .. Kavgalar ettik küfürler ettik 1.5 sene konuşmadık kardeşim dediğim kız ve arkadaşları insanlara arkamdan demediği lafları bırakmadılar ve 3 ay önce yeniden barıştık aramızda ki dostluk eskisi gibi oldu. Ama eski sınıf arkadaşlarımla barışmak gibi bir durum söz konusu olmadı çünkü onlar hala arkamdan konuşan insanlar. Ama işin ilginç kısmı kardeşim dediğim kız bugün hala onlarla çok fazla içli dışlı ve yakın. Bugün o kızın evine gittim, ve eski sınıf arkadaşlarım geldi bir anda. Onlar espriler yaparken, kahkahalar atarken ben af edersiniz tabiri caizse salak gibi durdum. Ezik gibi onları izledim. Ve kardeşim dediğim kız onlar varken beni görmezden geldi.Yapmam gereken şey belki oradan çekip gitmekti, belkide eski sınıf arkadaşlarımdan hala arkamdan konuşanını alıp evire çevire dövmekti ama seviyesiz duruma düşmeyeyim diye bir şey yapmadım. Hayatımda hiç bir şeyin bu kadar zoruma gittiğini hatırlamıyorum .. Her neyse .. Yaklaşık 1.5 saat onların kahkahalarını izledim ve arkadaşıma hiç bir şey belli etmeden evime geldim. Başka arkadaşlarımla konuştum bu olayı, ablama anlattım ve benim tam bir aptal olduğumu söylediler. Sana o kadar kazık atan bir insanla barıştın, sana bugün yine aynı şeyi yapmış ve sen susup oturup onları izlemişsin helal olsun dediler. Arkadaşıma mesaj attım sonunda olanları ya benden vazgeç yada diğerlerinden dedim. Daha cevap vermedi. Gerçi benden özür dilerse içimdeki kırgınlığın geçebileceğini zannetmiyorum, çünkü beni o konuma sokmamalıydı. Ben kardeş kazığı yemekten bıktım gerçekten. Ne yapmalıyım bilmiyorum elim kolum bağlandı , çareler tükendi sanki yardım edin ..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar