Sürekli yemekten bıktım ne yapmalıyım ya?

Arkadaşlar kilo almaya çalışıyorum, 1.5 aydır spora gidiyorum, sabah sürekli bir şeyler hazırlayıp gömüyorum, öğlen sporda geberiyorum, geliyorum akşam yemeğinin içinden geçiyorum, akşam yine bir şeyler hazırlamaya çalışıyorum.

Ama zorla yapıyorum hepsini, hani insanın iştahı açılır spordan sonra falan derler. Bende olmuyor anlamadım gitti. Artık işkenceye dönüştü ya, 1 ay da 5.5 kilo falan aldım, bi 10 kilo eksiğim var fakat takatim kalmadı. Yemek görünce midem bulanıyor artık :/(
Sürekli yemekten bıktım ne yapmalıyım ya?
Cevapla