Arkadaşlar kilo almaya çalışıyorum, 1.5 aydır spora gidiyorum, sabah sürekli bir şeyler hazırlayıp gömüyorum, öğlen sporda geberiyorum, geliyorum akşam yemeğinin içinden geçiyorum, akşam yine bir şeyler hazırlamaya çalışıyorum.
Ama zorla yapıyorum hepsini, hani insanın iştahı açılır spordan sonra falan derler. Bende olmuyor anlamadım gitti. Artık işkenceye dönüştü ya, 1 ay da 5.5 kilo falan aldım, bi 10 kilo eksiğim var fakat takatim kalmadı. Yemek görünce midem bulanıyor artık :/(
Ama zorla yapıyorum hepsini, hani insanın iştahı açılır spordan sonra falan derler. Bende olmuyor anlamadım gitti. Artık işkenceye dönüştü ya, 1 ay da 5.5 kilo falan aldım, bi 10 kilo eksiğim var fakat takatim kalmadı. Yemek görünce midem bulanıyor artık :/(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Mk677 kullan iştahın açılır
agam parada yok ki, haftaya bir işe gireceğim orada da geberdikten sonra eve gelip direkt spora gideceğim hayat mı bu ya
O zaman dostum. Sporu sağlık için yap. Görev gibi düşünme. Hayatın el verdiği gibi yap Hayatta daha önemli olan şeylere adapte ol. Herşeyin aşırısı hayatın kalitesini düşürür. Amaç kaliteli huzurlu hayat sürmek olmalı
Aga 1.70 boyunda 53 kilo bir şeydim, aşşırı zayıf ve özgüvensiz dolanıyordum etrafta, benim bir kuzenim var çocuk benle aynı boya sahip neredeyse ve 70 kilo falan, çocuğa ne yese yarıyor, ben yesem geri çıkıyor arnk, adalet mi bu, varya en son allaha sitem edeceğim yeter ya, bu kadar da kötü yaratılmaz yaw
şu an 60 kiloym
Dostum vücut tipiyle alakalı bir şey. Bende senin gibi birşeyim ama. Sen bu işi görev gibi yapmak yerine ve kısa zamanda kilo almak niyetiyle yapma. Yoksa yakında ters teper ve bir yerden sonra bırakırsın. Sporunu yap ve yemeğini için el verdiği kadarını ye. Zamana bırak bir ayda 10 kilo alıp sonra spordanda yemektende uzaklaşmaktansa 4 ayda 10 kilo al ama devamlılık sağla ce hayattan zevk alarak yaşa daha verimli olur
kuzenimle yarış halindeyiz, çocuk benle güç konusunda eşit fakat benden 2-3 yaş küçük, yediremiyorum haliyle o yüzden bir heves ile başlamıştım, şimdi işe de gireceğim için ekstra yorgunluk olacak
boş ver yarışı filan. Kaliteli iç huzuru ve kaliteli sağlıklı mutlu ve huzurlu hayat sürmeye çalış. Yoksa hayattan bile haz alamaz hayatı bile kaçırırsın. Yarışı kazanıyım derken hayattan soğuma
dün intiharı düşündüm kral o derece yani, yediremiyorum, oda sürekli bir güç gösterisi halinde, o kadar akrabalarım içerisinde onula karşılaştırılıyorum falan koyuyor baya
Dostum kendine gel. Böyle bir şey için intihar mı olur? Bırak öyle saçma şeylerin içine girme. Sen sporunu yap zamana yay. Öyle saçma rekabet içine girme. Zamanla onu geçersin bile. Sen huzurlu mutlu olmaya çalış gerisi boş. Hem herkes bu dünyada farklı boks müsabakalarında olsun çoğu spor branşında olsun siklet yaşa göre değil kiloya göre yapılır. Sen elindeki imkanlarla yapabildiğim kadar kaliteli ve verimli hayat yaşamaya çalış. Onu alt etsen ne olacak. Hem el elden üstündür. Bazı şeyleri zamana bırakmak lazım
eyw kral hani bi nebze de olsa içimi rahatlattın su serptin, düşüneceğim eyw
Valla dostum bende senin gibi bazı saçma şeyleri kafama çok takıyordum. Sonra boşverdim. Kafamıza taktığımız çoğu şey feraze ve boşa canımızı sıkıyoruz. En önemli şey kaliteli hayat geçirmek. Görev gibi yaomaktansa kaliteli hayat sürmek için yapmak herşeyde daha iyidir daha başarılı olmayı sağlar. Mecburiyet olarak çalıştığın işi yapmaktansa sevdiğin işi yapmak hayatta haz almanı daha başarılı olmanı sağlar. spordan böyle olmalı yoksa zamanla sana acayip itici gelir ve huzursuz mutsuz hayat sürersin
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!