Neden sünnet düğünü yapılır, insanin acısına güler gibi?

Sorum şu

Neden sünnet düğünü yapılıyor ortada acı varsa?
Bence hiç eglenilecek bir durum yok ortada. Ataerkil toplum affedersin her b*ku abartıyor.
"Krallara laik sünnet düğünü"



Biz kadınlar regl oluyoruz. Ya erken yaşta evlendiriliyoruz ya da ayiplaniyoruz. Ben 8 yaşında regl oldum. Düğün yapılmasını istemezdim ama en azindan bir hediye isterdim. Ama ne yazikki olmadi.
Regl olmak
Regl olmak
Güncellemeler
+1 yıl
Yeni aklıma geldi
Düğün yetmez miş gibi bir de ALTIN takılıyor yuh. Hani bana. Bende istiyorum düğünler, altinlar, pastalar. BENDE !
Neden sünnet düğünü yapılır, insanin acısına güler gibi?
Cevapla