Ben kimseyi yarı yolda bırakmadım. Onlar müsait yerde indiler... #suratsız


biz yol vermeyiz yol alırlar😋
Hayır bırakmadım
Bırakmışsındır sen 😊
Cevap
19Cevap
Bir yola cikacak kadar inanip guvendigim kimseyi ne yari yolda bıraktim nede terk ettim.
Ama yarı yolda birakildim.. hem de cok aci bir şekilde.
Bıraktım durumu da anlattım hak verdi.
Bırakıldım bir açıklama yapılmadı sen çok iyisin dedi birileri ama ben anlamadım. Ahaha
Bırakmışımdır ama öyle açıklamasını da yapmışımdır ki zaten ben böyle bir şey yaptıysam hem sebebi vardır hem de damarıma dokunulmuştur.
Kimseyi yarı yolda bırakmadım g... tüne güvenmeyenler defolup gitti
bir kişiyi ama ona karşı bişey hissetmedim sadece 1 hafta idi ama o sevmiş bir haftada nasıl oluyosa anasını Satim
hainlik yapmadıysa bırakmadım hiç. ama yolu yoluma uymuyorsa by by dediklerim oldu elbet.
Aldatmadigi kufur etmedigi yalan soylemedigi surece her seyine katlanirim heralde
Yarı yolda bırakmadım yolun yarısına kadar eşlik ettim.
Musait yerde inenlerde oldu birakip gittiginde oldu birakilip gittigimde oldu
Bende bırakmadım zaten bırakılmamayı hak eden bir insanla da karşılaşmadım ki ben hiç alayı bırakılmayı hak ediyor aslında...
Yarı yolda demeyelim de sevemedim evet ve o vefat etti bana da kocaman vicdan azabı bıraktı
İşte yinede üzülüyor insan
Sürekli dua ediyorum onun için zira elimden başka bişey gelmez onun için
Ben çok kişiyi yarı yolda bıraktım. Çünkü yolun yarısında ne mal olduğunu anladım. O nedenle arabadan attım.
Ben hiç bir kulu hiç bir insanı yarı yolda bırakmadım ama bırakanlar çok oldu
Ben kimseyi yarı yolda bırakmadım, Onlar müsait bir yerde indiler.
bırakıyorum ayda bir birisini satmazsam kendime gelemiyorum
Olayların üstüne nokta gibi oldu
Nasıl yani
Paylastgin resim
Evet güzel söz
Biz tuttuğumuz eli bırakmamayı, inandığımız davayı satmamayı geçmişimizden öğrendik ayran gönüllü cıvıklar son zamanlarda türedi
Birakmadim ben hep yoluma devam ettim onlar başka yönlere gittiler
Geçerli bir nedenim yoksa yarı yolda bırakmam.
Bıraktım çünkü doğru kişi değildi.
Kendimce haklı sebeplerim vardı ve bıraktım.
Genelde yarı yolda bırakıldım. Ama haklıydılar.
Hayır ama bırakan oldu
terk ettim tabiki ama yarı yolda birakmadim
burakmadım ama bırakıldım
Evet. Kasindi at at beni yari yolda diye
bıraktım 1-2 ay sonrası taner-affetmedim kendimi
Evet bırakmak zorunda kaldım
Aynen müsait yerde bıraktım
Yok hiçbirini yarı yolda bırakmadım. Giden gitti.
Peki kızlar yarı yolda bırakıyorsa?
Ben bırakmam
Bırakacağım.
Neden
Hayat bunu gerektiyor
Bırakmadım ama bırakıldım.
Bıraktım
Hiç şaşırmadım nedense
Bazen insan bırakmak zorunda kalıyor istemeseden
Bırakmadım bırakıldım
bırakılan tarafımdır genelde
Hem bıraktım hem de bırakıldım
Bilmem farkında değilem
Bırakmadım ama iyi bırakıldımm
#emre00
çoook. bırakmayan bırakılır bence.
Biz bırakmadık. Onlar müsait yerde indiler
Hayır bırakmadım ancak bırakan oldu.
bırakmadımda bırakan oldu
Bırakmıştım
Bırakmadım...
Sevmiyordum biraktim
Hayır
Bıraktım
Hayir
malesef
Hayır
Bırakmadım
inmek can atanlara, sadece izin verdim..
Bırakmadım.
Hayir
Bıraktım
Bana yakışmaz
bırakmadım
hayır bırakmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar