Kayınvalidede anahtar bulunması boşanma sebebi oldu. Sen kayınvalidende evinizin anahtarı bulunmasından rahatsız olur musun?

Merhabalar..
Kayınvalidede anahtar bulunması boşanma sebebi oldu. Sen kayınvalidende evinizin anahtarı bulunmasından rahatsız olur musun?
İstanbul'da yaşayan 3 yıllık evli kadın boşanma davası açtı. Gerekçe olarak eşinin ailesinin, kapıyı dahi çalmadan sık sık ellerindeki anahtarla evine girmesini gösterdi. Eşi de bu duruma sessiz kalıyordu. Mahkeme bu boşanma talebi karşısında kadını haklı buldu. Üstelik bununla yetinmeyen hakim, 20 bin TL tazminat ödemeye de mahkum etti.

Bu haber oldukça ilgi çekiciydi. İnsanı düşünmeye sevk etti. Sen olsan kayınvalide ya da kayınpederin de evinizin anahtarı olmasından rahatsızlık duyar mısın?
Bu konudaki düşünceni meral ettim.

Ben çok rahatsız olacağımı belirtmek isterim ilk olarak. Ne kendi annemde, ne kayınlavidemde evimin anahtarı olmasın..

KAYNAK: Habertürk. com
Kayınvalidede anahtar bulunması boşanma sebebi oldu. Sen kayınvalidende evinizin anahtarı bulunmasından rahatsız olur musun?
Cevapla