
Eşime çiçek aldığımda, sokakta çok sayıda insan bana bakıyor gibi hissediyorum. Ondan dolayı bunu sormak istedim.

"Bah bah bah hele gılıbıh inayiye bah hele, bunlar guyrupunu gaptırtmış iflah olmaz saftirikler leeğğeeyn" diye asla aklım dan geçirmem ama kim bilir ne kadar para ödedi, keşke saksıda bir çiçek alsaydı da, yıllarca bu güzellik hatırlansaydı, diyebilirdim belki, sanırım, galiba🙂
kim bilir ne bok yedi :D
Çok hoş imrenirim😊😍
"Ne şanslı kadin"
Ahh kalmadi senin gibi düşünceli erkekler. Ama sagol yinede belki kıyıda köşede kalmıştır biride ciceklere boğar beni :|
Teşekkürler
Cevap
5Cevap
Bir şey geçmiyor.
1 yıl daha mi yaslandin ne mutlu yıllar 😊😊
Insallah taşa takılıp duser elindeki cicek arabanin altina firlar araba cicegi ezer derim ama hicbiri olmaz sadece izlerim sjjsjs
Aldatıp affettirmeye çalıştığını düşünürler
Mutlu olduğunu düşünürüm.
Yine birine çiçek gidiyor ne güzel derim..
Çiçekleri çok seviyordue belki
Papatyaysa bir tutam kıskanırım yalan yok😂
Romantik oldugunu dusunurum
Aşık derim
Romantik biri olduğunu düşünürüm amca ne düşünem
Düşünceli bir eş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar