4 aydır takıldığım ve sevmediğim 3 kişilik arkadaş grubundan çıkmak istiyorum?

Üninin ilk döneminde bunlarla takıldım ve cidden bunaldım. Başkalarıyla samimi olma treni de kaçtı gibi. Sosyalleşmekte zaten zorlanıyorum. Benim dışımda kalan 2si zaten birbirlerini daha yakın görüyordu ben 2. plandaydım fakat dönem öyle hızlı geçti ki bunlarla kalakaldım. 2. dönem onlardan ayrı takılırsam içten içe ''zaten onu istemiyorduk'' diye düşüneceklerini hissedip sinirleniyorum durduk yere. Bu durumda nasıl düşünmeliyim ya, cidden bunlarla devam etmez.
4 aydır takıldığım ve sevmediğim 3 kişilik arkadaş grubundan çıkmak istiyorum?
Cevapla