Kafam çok karışık sizce ne yapayım ve 3 kişilik arkadaş grubu pişmanlık mı?

3 kişilik arkadaş grubumuz var lise nin başından beri aslında ilk başta 4 kişiydik diğeriyle konuşmayı kestik bazı olaylardan dolayı neyse ben neden onların yanında hiç iyi hissetmiyorum artık bazen ben yokmuşum gibiler kendi aralarında her şeyi konuşurlar ınstagram'dan olsun WhatsApp dan olsun ama benle yılda bir konuşurlar , yürürken bile hep arkada bırakırlar, olayları en son öğrenirim mesela birinin sevgilisi olmuş ve sonra ayrılmış ben de bilmiyorum tabi çocuk bana istek atmıştı bende kabul ettim çok sonradan sözde en yakın arkadaşımın sevgilisi olduğunu öğrendim , kendimi artık fazlalık gibi hissediyorum onların yanında aslına daha çok anlatacak şey var da neyse kısa keseyim

Kafam çok karışık sizce ne yapayım ve 3 kişilik arkadaş grubu pişmanlık mı?
Cevapla