Evlenme vaadiyle kandırıldığını söyleyen kızlar hakkında düşünceniz nedir?

Tecavüz olaylarında en çok karşılaştığımız mazerettir. "Evlenme vaadiyle kandırdı ve tecavüz etti" klişesi... Ben bunu söyleyen kızların odunla dövülmesi gerektiğini düşünüyorum. Samimiyetsiz ve iftiracı oldukları için. Tecavüz olayının gerçekleşmesi için zorlama, tehdit olması gerekir. Kandırdıysa, zorlama , tehdit yok, söze güven vardır. Bu da tecavüz değildir. Çünkü kadın henüz gerçekleşmemiş evliliği beklemek yerine "kendisi de istediği için" ilişkiye girmiştir. Bu mazeret kadınların haksız iftirası ve iki yüzlülük değil midir?
Evlenme vaadiyle kandırıldığını söyleyen kızlar hakkında düşünceniz nedir?
Cevapla