Kocama çok değer veriyorum seviyorum ama o bana değer vermiyor karşılık alamıyorum yerimde olsanız napardınız?

Whats up ımda bıle onun resmini koyup guzel sozler yazıyorum ona cok baglıyım. ona da gosteryrm nasıl olmus dıyorum umursamıyo bıle. ben de aglıyorum. bılgısayarına bıle benden daha fazla onem verıyo. bılgısayarda resımlerımıze bakıcam dıyorum bana sakın yanlıs bsy yapma dıkkat et sen bılgısayar kullanmayı bılmezsın etmezsın deyıp kucumsuyo. bılgısayarının ustune bısey koymucakmısız bılgısayarı cok kıymetlıymıs. bana bı suru sey yaptıgı halde ben hep sineye cektım sevmeye calıstım yıne. kalbım cok kırıldıgı halde yıne yuvama ona sarıldım. deger verıyorum kocam dıye sevıyorum ama karsılık goremıyorum. şıır yazmısım resım koymusum ona baglıyım sadığım herseyı yapıyorum onun ıcın ama o bana bunları yapıyo. ne yapmalıyım ben bı erkek karısına bunları yapar mı? Çok aglıyorum üzülüyorum.
Kocama çok değer veriyorum seviyorum ama o bana değer vermiyor karşılık alamıyorum yerimde olsanız napardınız?
Cevapla