Açık halim çok güzel kapalı halim o kadar değil napmalıyım?

Yıllardır kapalıyım kendi isteğimle kapandım zaten ama cidden açık halim baya güzel bazen birçok kıza bakıyorum güzel diye sonra evde felan açık giyiniyorum saçımı açıyorum o kızlardan çok daha güzelim ama dışarı öyle çıkamamak koyuyor imtihan neden bu kadar zor...
Saçma sapan yorum yapacak olanlar yazmasın
Güncellemeler
+1 yıl
çok zor geliyor 12 yaşında kapandım şimdi 18 yaşındayım düşün hala alışamadım düşün.. açıl tarzında şeyler demeyin açılmam açılmaktan kastım da normal yani mini etek askılı giymek felan değil. dinen kapalı olmam gerektiği için açılmam. nasıl düşünmem gerektiğini bilemiyorum bazen
Açık halim çok güzel kapalı halim o kadar değil napmalıyım?
Cevapla