Kapalıyım diye çok özgüvensiz hissediyorum dışarda? Açık halim çoookk daha güzel, bunu gösterememek zoruma gidiyor?

Sadece emir olduğu için kapalıyım ben. Diğer insanlar gibi tercih meselesi diyemiyorum çünkü öyle değil ki açık olmayı tercih etsem inancıma göre cezasını çekeceğimi biliyorum. Ama kapalılık özgüvenimi çok düşürüyor ve güzelliğimi gerçekten örtüyor. Napıcam bilmiyorum yaa

Kapalıyım diye çok özgüvensiz hissediyorum dışarda? Açık halim çoookk daha güzel, bunu gösterememek zoruma gidiyor?
Cevapla