Evet ben Gurcuyum😂
Sizce Gürcüler nasil olurlar😂 Bide Ne Mutlu Türk'üm diyene. 🇹🇷 CcC
Sizce Gürcüler nasil olurlar😂 Bide Ne Mutlu Türk'üm diyene. 🇹🇷 CcC
gürcistan iyi değil ama türkiyedeki bir kaç tane gürcü tanımıştım
iyi insanlara benziyorlardı belkina bana öğle geldi karanlıktan :D
#AdiosAmigos
Tanımadım ama bir merak var. Hep anlatılanlar vs. Fırsat olursa gitmek var aklımda.
Ne Mutlu Türk'üm diyene :)
Oraya gitme bence.
Gürcistan bence çok itici bir yer
İnsanları peki?
Kadinlari pis görünüyordu.
Yani Turkiyedeki Müslümanlarda bir sıkıntı yok ama orada yaşayanlar pis ve özensiz.
Pis den kastın eğlence hayatıyla alakalı olan bir durum mu?
Hayır kollarının altındaki kolları rahat rahat sergileyen ve kokan
Kılları*
Belki jilet yoktur memlekette
Bizim komşu Gürcüydü, iyi insanlardı.
Cevap
11Cevap
Benim memleketim de bir sürü Gürcü var, samimi arkadaşım var, ben de Çerkesim, ama en önemlisi insan olmak, dürüst, namuslu, şerefli insan olabilene ne mutlu.
Bildiğim kadarı ile tanımadım. Bir fikrim yok açıkçası.
gürcüler benden uzak dursun :D :D
😅😅😅
Ya ahhaha 😂
Ulan gurcu bir manitam olsaydi keske 😂
Türk kızlarının suyu mu çıktı 🙄
Ayrıca gürcüler güzel olmaz. Herkes gibi güzellerde var cirkinleride..
Hemen eksile zaten. Gurculer de Turk ne farkeder? Hersey guzellik degil 😊
Ben eksiledimki
Eksilemedim
Baskasi o zaman sorry :)
Valla gördüğüm Gürcü kızları çok güzeldi
Hiç Gürcü tanıdığım olmadı.
მე ვარ ქართველი
😾😬😬😬😬
Evet batumluyum 😂
Artvibliyiz deriz hep
Hayır hiç tanımadım
Belki tanımışsındır ama zaten ayriyeten söyleme gereği duymayız. Ben gurcuyum falan diye söylemeyiz
Fizikleri güzel oluyo
Gürcü bacı😊
Evet ne yazikki😂
Niye be ırk olarak bakmiyorum kimseye insan olarak neyazikki dime öle😉
Becerikli oluyorlar
Ne bileyim seksi oluyor bazıları
Bilemedim
Raycebi😀
Ahhah kay vara şen raşcebi 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar